Toukokuun tohinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dangel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Regina, meillä sama homma, että paita/body tai pari menee päivässä.. äidin paidoista puhumattakaan! :confused3
Mutta en oo enää niin huolissaan ja jätkä on muuten ihan kunnossa ja hyväntuulinen!

Mullekki sopii Tre hyvin ja esikoiset myös ;) Tuo oma esikoinen on jo niin iso, ettei lähekkään äitin kaa enää oikeen mihinkään…
Ajankohta milloin vaan, sovittua menoa vasta kesäkuun puolessa..

Meillä isäntä lomalla toukokuun vikasta viikosta juhannukseen lomalla, eli siinä mielessä se hyvä ajankohta ;) vielä ei mitään tiedossa, eli täällä kanssa käy melkein koska vaan..

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Tampere sopii meille paremmin kuin hyvin. :wink Näin kesällä pyynikin munkkikahvila on tietenkin ihan must, mutta siellä tosin voi olla vähän ahdasta jos on paljon vaunuja mukana.. En oo vielä oppinu parhaita paikkoja noin vaipanvaihtopaikkoja yms. ajatellen, kun ollaan lähinnä liikuttu täällä kotinurkilla eniten. Miten ois sitten kesäkuun alku? Jos olis kivat kelitkin silloin.. :) Meillä kanssa on aika tyhjää kalenterissa..

Täällä ollaan Forssan seudulla eli Tampere passaa hyvin! Ihan päivä miittinki eiks niin?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sehän se onkin, mikä sitä tapaamispaikkaa rajaa, että pitäis saada vaipat vaihdettua jne. :S

Itse olen muuten sitten valmis ottamaan kyytiläisiä mukaan Hyvinkää-Tampere välillä! Mahtuu mukaan yksi äiti ja vauva. Mahdollisesti myös isompi lapsi, riippuen millainen istumajärjestely tarvitaan tälle isommalle. :) Toki voin myös hypätä jonkun muun kyytiin, jos joku tulee Hyvinkään kautta. :)

Kesäkuun alku ja Tampere sopii. Oisko se sitten joku ravintola tms. missä nähtäis, nii vois samalla syödä...Tietääkö joku Tamperelaisista mitään ravintolaa missä olis joku rauhallinen alue tai jopa kabinetti missä vois rauhassa kokoontua (+ vaipanvaihtotilat jne)? Täällä meillä päin on ainakin muutama ravintola jonka yhteydessä on kabinetti ja on ihan ilmainenkin jos siellä ruokaillaan samalla. Vai onko jollain jotain muuta ehdotusta??

meillekin sopii Tampere hyvin :) meiltä ei sinne ajakaan, kun noin 1,5 tuntia.. en kans paikkoja tiedä sieltä hirveesti, mut joku sano olevansa treeltä, et voisko käydä kyselees jostai ravintolasta vaiks sellasta kabinettia? :) kesäkuun alku pitäis sopia meillekin. Akselille onneks menee huoneenlämpönen maitokin jos mikroa ei ole, on jouduttu testaamaan kerran tien päällä :D olis se kyl ollut niin helppoa kun olis pystynyt imettämään..

Meillä alkaa koiran kanssa keskiviikkona taas agility. vähän jännittää kun taukoa ollaan pidetty puolisen vuotta :D mut on se kyl toisaalta kivaa, kun saa itelle vähän omaa aikaa. Niin ja koiraki ollut vähän mustis kun oli kuitenkin meidän vauva ennen Akselin syntymää, niin mamma antaa jakamatonta huomiota tolle karvasellekin lapselle<3 onks muut alottanu jonkun harrastuksen vauvan syntymän jälkeen, et olis hetki omaa aikaa? Me ehdittiin ennen taukoa koiran kanssa käymään tuolla vuoden, mut kisoihin en oo vielä uskaltanut :D ehkä täs kesällä :)

Ei siis mitenkään sillai, etten rakastaisi olla tuon lapsen kanssa, mutta hetken irtautuminen arjesta tekee kuitenkin varmasti hyvää :)

Niin ja onhan siinä sekin hyvä puoli et tulee itelläkin urheiltua, kunto nousee ja ylimääräiset kilot alkaa karista ;)

mmaljo varmastikaan kukaan ei kuvittele, ettetkö rakastaisi olla lapsen kanssa, vaikka harrastaisit mitä. :) Kuulostaa ihanalle, että pääset harrastamaan! Itsellä ei tuommoisia harrastuksia oikein ole koskaan ollutkaan näin aikuisiällä. Ja olen kyllä niin kamalan kiinni neidissä henkisesti, että en tiedä kykenisinkö edes. Kerran olen käynyt kaupassa, olin poissa 40min... Olisi varmaan ihan tervettäkin kyetä olemaan erossa? Vieläkin käyn useasti tarkistamasa nukkuvaa tyttöä näin kun yöunille on laitettu, vaikka on tuo babycallikin käytössä. :S

Siis voi luoja, meidän koirat on ihan ihmeellisiä olleet molemmat jo n. viikon! Ovat olleet tosi apaattisia, eikä nyt ole ruokakaan maistunut. Oon sitten alkanut googlettaa, että mistä tietää onko koira tiineenä, ne kun karkasi silloin ennen pääsiäistä juoksupäissään... Noh, no tietysi löysin hirveän helpottavan tiedon, ettei koirasta välttämättä tiedä ollenkaan onko raskaana, ennen kun vasta ihan lopuraskaudesta! Kiva kiva. Tietty eläinlääkärihän ne vois ultrata tai kuunnella löytyykö sydänääniä, mutta en tiiä haluanko niin palavasti tietää, että olisin valmis maksamaan, kun eläinlääkäritkin on niin kalliita...

Varsinkin tuon meidän 'esikoiskoiran' olen pitkään halunnut saattaa tiineeksi, mutta sopivaa isää ei ole löytynyt, joten sinänsä ne pennut ei maailmaa kaada, jos tuleekin, mutta ei oo ollenkaan kivaa, kun nyt ei sitten yhtään tiedä isistä jos pentuja tulee! :S

Mulla on mun teatteriharrastukseni vielä tauolla, mutta jossain vaiheessa sitä taas jatkan, en kyllä ilmankaan voi elää, kun on lapsesta asti elämässä ollut. :) Tällä hetkellä sitä omaa juttua on tuo gradu.. ohjaaja ehdotteli, että jos kesäkuun puoleen väliin mennessä sais valmiiksi, niin hän ehtii vielä korjata sen, kun ei enää ens lukuvuonna ole täällä. Saa nähdä, tässä ainakin kirjottelen nyt..

Huh huh ReginaVeritas, siinä onkin. Sitä voi tulla ties minkämoisia pentuja. Mutta mikäs toisaalta, jos on kuitenkin joskus ollut suunnitelmissa. En muistakaan enää mitä on tyttökoiran kanssa, kun on pitkään ollut jo uros tuossa.

Heissan taas :) harvinaisia hetkiä nämä, kun ehtii hetken olla koneen ääressä ja lukea juttuja ihan ajatuksella läpi. Tytön kanssa menee aika yhdessä hujauksessa. Neuvolaketjuun päivittelinkin jo kuulumiset 3kk neuvolasta, joka oli parisen viikkoa sitten. Lumi on oppinut kääntymään selältä vatsalleen, puolitoista viikkoa sitten meni ensimmäisen kerran ja sen jälkeen joka päivä. Aloitimme maanantaina vauvauinnin ja eilen kävimme tytön kanssa vauvajumpassa. Oli kyllä huikea fiilis, kun jaksoi koko sen kolme varttia mitä jumppa kesti. Nyt aamulla todellakin huomasi, että lihaksia löytyy :D ei kuitenkaan kovin pahasti kipuile, tuli eilen venyteltyä kuites aika hyvin.

Ohhoh! Meillä on ollut neidillä n. kolme viikkoa vaikeuksia nukkua kunnolla päiväunia. Ennen nukkui tosi hyvin pitkät päiväunet missä vaan mutta nyt on suurinosa päivistä mennyt niin, että on nukahtanut 20min pätkiksi ruokailun päätteeksi syliin, eikä missään muualla ole nukkunut päiväunia vaikka kuinka on yritetty! Muutamana päivänä (ehkä kolmena?) on nukkunut pidemmät unet, kun on autoon päässyt nukahtamaan. Ja nyt tänään perus väsykiukuttelut, mutta nukahtikin heti kun pääsi sänkyyn ja nukkunut jo tunnin! :O Jes! :dance011

oli kyllä mahtavaa mennä koiran kanssa juoksentelemaan :) olin pelännyt et kaikki on päässy unohtumaan, mut hienosti meni! koirakin on vissiin aikuistunu kun kuunteli tosi hyvin :) pikkasen oli mammalta kunto päässy huononemaan, mut eiköhän se tästä ;)

Niin ja kaikkein mahtavinta; Akseli on alkanut menemään yhdeksän-kymmenen aikaan yöunille ja nukkuu kerralla 7-8 tuntia! kyllä itestäkin huomaa, kuinka paljon paremmin voi, kun ei enää tarvi 3 tunnin välein herätä syöttämään :)

Ohhoh... Onpas kivaa. Äiti ja isi kuumeessa ja neiti ihan muuten vaan levoton, eikä todellakaan nuku!

Voi ei, ei saisi vertailla. :p Täällä ei vielä osata kääntyä, mutta on niin ihana seurata sitä kun omat kädet on löydetty ja tarkkaavaisesti ja hitaasti tartutaan isin sormesta kiinni. :love2 Sormet ja naamat kiinnostaa, muttei lelut vielä niin.

Ja aika ajan hermoillakin poika, kun tuossa joku aika sitten hoki "ee uu, ee uu". laughing7

Takaisin