jossunen: Täällä ainakin se kakkoslääkäri oli nimenomaan sisätutkimus, melko pikainen, ja siinä samalla lääkäri antoi käsituntumalta painoarvion. Saattaa olla sun miehellä ihmettelemistä synnärillä kun alakertaan tirkistelläänkin usein, myös lapsivuodeosastolla siis :D Mutta meillä ainakin sairaalassa kaikki kätilöt oli naisia, opiskelijoita oli vain yksi ja siellä ei lääkäri muistaakseni käynyt kuin laittamassa epiduraalin. Neuvolalääkäri sen sijaan on mulla mies, mutta ihan asiallinen kuitenkin <:)
Mulla toi laiskuus ja reippaus on ihan päivä kohtaista. Välillä saan rykäistyä jotain isolla inspiraatiolla mutta sitten joukkoon mahtuu paaaaaaljon enemmän niitä sohvapäiviä <:) Toisaalta, reilumpaa miestä kohtaan olla riehumatta liikoja koska niinä päivinä kun olen rehkinyt, olen illalla aivan puhki ja käsittämättömän pahantuulinen. Toisaalta kun on kaikki päivät kotona niin kotityöt ei niin kuormita vaikka ne mun vastuulla yksin onkin kun joka päivä tekee jotain pientä.
Kamala nälkä, äkkiä syömään!
Mulla toi laiskuus ja reippaus on ihan päivä kohtaista. Välillä saan rykäistyä jotain isolla inspiraatiolla mutta sitten joukkoon mahtuu paaaaaaljon enemmän niitä sohvapäiviä <:) Toisaalta, reilumpaa miestä kohtaan olla riehumatta liikoja koska niinä päivinä kun olen rehkinyt, olen illalla aivan puhki ja käsittämättömän pahantuulinen. Toisaalta kun on kaikki päivät kotona niin kotityöt ei niin kuormita vaikka ne mun vastuulla yksin onkin kun joka päivä tekee jotain pientä.
Kamala nälkä, äkkiä syömään!
Ja ai kauhia ku ne sattu..
Toisaalta silloin se oli ihan sama miltä se alakerta näyttää..
Oiskohan se sitten se viimeinen kolmannes.. Juhuu..