Nia
Puuhakas puhuja
Meillä niinku näköjään teillä muillakin tulee miehen kanssa kans nahinoita. Yleisimmin nuo nahinat koskee siivousta, kun minä en jaksa työpäivän jälkeen enää alkaa täällä kotona seuraavaa työmaata ja mies on päivät kotona, eikä laiskuuttaan viitsi pitää kotia kunnossa, vaan vahtaa elokuvia. Toinen riidan aihe on eläimet. Mies ei viiti ulkoiluttaa koiraa ja aina valittaa siitä ja minä valitan kissasta, sen karvoista ja siitä, että kissa on vauvantappaja. Onkai noita riidan aiheita, ihan tyhjästäki saadaan huuto aikaseksi. Sitten on toisaalta taas niitä hetkiä, että saan huomiota ja ei riidellä ja on ihanan ruusuista. Ehkä hiukan rasittaa tuo elämän vaihtelevuus, mutta kai se kuuluu näihin hormoonituuliin.
Lääkäriki soitti mulle just hetki sitten. Kävin eilen siinä sokerirasituksessa ja kilpirauhaskokeissa. Oli kyllä ylläri, että se lillinkijuoma oli muuttunut entisestä siedettävästä kokiksen tyylisestä paksuksi sokerilällyksi, joka oli niin makeaa, että jo kirpeää. Ei tahtonut mennä alas. Ei mulla onneksi tullut kauhean huono olo. Arvot oli olleet erittäin hyvät. Kaikkien odotusten vastaisesti :D. Olen ylipainoinen, niin tottakai mulla olis pitäny olla raskausajan diabetes, mutta ähäkutti, eipä ookkaa!! Ja kilppariarvot oli taas tosi hyvät. 8 viikon päästä sinne uudestaan.
Mulla olis torstaina nyt sitten neuvola ja ens viikolla tiistaina äippäpoli.
Lääkäriki soitti mulle just hetki sitten. Kävin eilen siinä sokerirasituksessa ja kilpirauhaskokeissa. Oli kyllä ylläri, että se lillinkijuoma oli muuttunut entisestä siedettävästä kokiksen tyylisestä paksuksi sokerilällyksi, joka oli niin makeaa, että jo kirpeää. Ei tahtonut mennä alas. Ei mulla onneksi tullut kauhean huono olo. Arvot oli olleet erittäin hyvät. Kaikkien odotusten vastaisesti :D. Olen ylipainoinen, niin tottakai mulla olis pitäny olla raskausajan diabetes, mutta ähäkutti, eipä ookkaa!! Ja kilppariarvot oli taas tosi hyvät. 8 viikon päästä sinne uudestaan.
Mulla olis torstaina nyt sitten neuvola ja ens viikolla tiistaina äippäpoli.