Oi kun on taas tullut tekstejä, kun 2 päivää olin reissussa!
Mun oli pakko ostaa toisetkin siistit mustat housut, että voi välillä vaihtaa, töissä kun ei oikein voi pitää farkkuja. Kotona on kahdet farkut (tosin toiset jo puristaa) ja helteitä odottamassa H&M:n puuvillaiset lökäpöksyt, joita käytin viimeksi varmaan joka päivä loppuraskaudessa (touko-kesäkuu). Ja pari mekkoa... Mä en vaan niin tykkää sukkiksista, joita vielä täytyy pitää, kun ne aina vähän puristaa vaikka olisi mammamallia. Kesäksi olen myös ostanut joitain L/XL-kokoisia trikoisia hellepaitoja, sellaisia missä on resori jossain pepun alapuolella. Menee hyvin mahan yli. :) Mullakin on takkiongelma, kun en halua äitiystakkia enää ostaa. Tosin keksin että mun yksi kesätakki, jossa on kaksoisrivinapitus, peittää mahan juuri ja juuri vaikka saan vain ylimmän napin kiinni. Onneksi myös housuissa on tuo tuubi joka lämmittää massua. :)
Idaho, mun piti jo aikaa sitten kommentoida, kun kirjoitit että on vähän haikea olo esikoisen kanssa, kun on uusi tulossa. Mulla on just sama fiilis! Vaikka eihän se esikoinen siitä mihinkään katoa, niin silti tuntuu että se spesiaali suhde omaan kullanmuruun tulee jotenkin muuttumaan, ja se tuntuu haikealta... Mut ehkä nää ajatukset unohtuu sitten kun kakkonen tulee.
Kyllä ohjeiden mukaan suomalaisetkin pakastevihannekset olisi hyvä kuumentaa listeriariskin takia, mutta en usko että sun kannattaa idaho olla yhtään huolissaan asiasta! Riskihän on tosi tosi pieni, ja varmaan sun kaveri ne kuumensi/sulatti esim mikrossa kuitenkin. Mutta tiedän että asia jää helposti mietityttämään, itse olen ihan samanlainen. Mutta kun kävin kerran lääkärillä listeriaepäilyn takia, niin mulle kerrottiin että sen todella kyllä huomaa jos sen on saanut, ja silloin annetaan antibiootit jotka auttaa teitä molempia. Eli älä huolehdi! Mä olin itse just Belgiassa, jossa söin baarissa munakasta. Pyysin sen kunnolla paistettuna, mutta oli se tietysti keskeltä raaka. Söin sitten reunat ja jätin märän keskustan syömättä, mitä tarjoilija selvästi kummeksui. :) Mutta luulisi että olisi aika selvää että tällaisen mahan kanssa ei halua syödä raakaa kananmunaa... siis ulkomailla. Suomessahan munissa ei salmonellaa pitäisi olla. Mutta mietin silti jälkeenpäin että olisiko pitänyt jättää väliin tai pyytää ensin paistamaan kuivaksi.... tällaista tää on... hohhoijaa.