Toukokuun törinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä sairaalassa oleville tai sinne pian meneville! Täytyi itsekin pakata jo sairaalakassi, jos vaikka itsellekin tulisi ennenaikainen lähtö.

Mun puolesta kans imettävät voivat imettää missä pikkuisen nälkä sattuu yllättämään. Sitähän varten tissit ovat. itsekin varmaan niin tulen tekemään, toki varmaan pyrin löytämään rauhallisen ja lämpimän paikan. Siskon murunen ruukas imetyksen aina välillä seurustella ja kattella ympärille, siinä toinen sitten rinta paljaana, kun yritti laittaa pois niin pitikin imetystä jatkaa. Vois toki olla hankalampaa sit tuommosen seuraneidin kans tuo julkisesti imettäminen... Itellä olis kans ehkä ajatuksissa helpompi julkisesti jossain ravintolassa ym imettäminen, kuin anoppilassa sohvalla, kun olis tuttuja siinä..

Ihanan leveästi sielläpäin elellään! :)
...tai tyhmästi rahat sijoittaen :D On musta outoa, että lapseton pariskunta maksaa 380 € per viikko neliöstä.. Kukin tyylillään :p

Mulla ei ollu ongelmia imettää julkisilla paikoilla, pidin harsoa yleensä edessä koska itestä ei ollu kiva vilautella tissejä ventovieraille. Myös kylässä käydessä imetin. Parin kk ikäisenä ei vaan enää onnistunu muualla kun rauhallisessa paikassa, ei lapsi yksinkertasesti malttanu syödä jos kuulu yhtään ääniä mistään. Pakko oli sit ettiä joku hoitohuone kauppakeskuksista jne. Osas tehä aika kipeetä ku otti imun tissistä ja imiessään käänsi päätään niin että nänni virui viiden sentin pituiseksi ja siitä räväytti sit irti :D ja se toistu kokoajan kunnes annoin periks ja menin rauhallisempaan paikkaan :D

Kyllä mäkin olen ajatellut julkisesti imettää. Sopivan suojaisasti aion sen tehdä kuitenkin, ei huvita heittää tissiä kaikken näkyville. :D Enkä aio sukulaismiestenkään edessä imetellä, vaan hakeudun toiseen huoneeseen tuollaisissa tilanteissa. En ole ennenkään esitellyt paljaita tissejäni, joten miksi tekisin niin imettäessä. :rolleyes:

Australiassa näkkyy Hard rock hallelujah telkusta :D ovat vähän tohkeissaan, kun pääsivät kisoihin mukaan :p

Voi kun voi pikkuisen hikkailu jo alkaa vähän ärsyttämään, joka ilta alkanut täälläkin hikkaileen. Aika useilla tais olla kans päivittäinen juttu jo :) Hyvähän se on, että elämää tuntuu.

Joo ja hikkahan vahvistaa vauvan keuhkoja, että hyvä vaan kun hikkailee. :)

Mut siinä vaiheessa ku vauva hikottelee viidettä kertaa 3h sisään ja joka nikotus tuntuu persuksessa niin rupee se ketuttaa :D

Ai ku tuntuski persuksissa välillä, mut ku vasen kylki. Raukka nytkähtää niin kovasti, että jalat tökkäsee joka kerta kylkeen. Ja samaan kohtaan sit vähän monotellaan pitkin päivää ja jos vaikka istun, ni sit sinne samaan kohtaan kyljen alle survotaan niitä kinttuja :D

Ahahah, aloin lukemaan näitä hikkailujuttuja, ja mietin, et bebe ei ookaan pitkään aikaan hikkaillut, mut kappas, telepatiaa, samantien alkoi tuolla alaluiden välissä hikottelu :grin

Onpa tosi hyviä mielipiteitä imetyksestä! :) sen toki näkee omalla kohalla sit kun vauva syntyy. Musta on jotenki ollu inhottavaa lueskella vaan näitä kiihkoilijoiden keskusteluja nimeämainitsemattomassa ryhmässä fb:ssä. Välillä tehnyt mieli kirjoittaa sinne et hitto vie tarviiko ne tissit olla kaikkien näkyvillä just vaik siel ravintolassa? Semmosta provosointia oikein. Noh. Jokainen tavallaan toki. Rajansa kaikella kuitenki. :D voi olla et sitä itekki on sit kannut valloillaan jossain eihä sitä nyt osaa sanoo, mutta kyl mun mielestä olis kiva jos niitä imetysnurkkauksia olisi et sais sen intiimin hetken viettää vauvan kans kaksin :)

No kyllä mä kaks kertaa ehkä kattosin, jos joku nyt ihan tissit tiskillä imettää :D En kai itseasiassa paheksuvasti, mutta huvittaisi kyllä :p
Tuli vielä mieleen, että kyllä mä itsekin aikoinaan vähän vaivaannuin, kun äitikaveri alkoi imetyspuuhaan. Vaikka ei siinä mitään outoa ole, mutta oli vähän sellanen olo, että mihin päin sitä nyt pitää katsoa :D Kovin luontevasti aina koitin olla. Ja äitikaveritkin kovin luontevasti eivät kiinnittäneet huomiota minun vaivaantuneisuuteeni :p

Mä kans vaivaannuin kun kaveri oli meillä kylässä ja syötiin vastakkain ruokapöydässä niin siinä sitten rupes imettää. En tiedä, musta vaan outoa :D kun ei hän mitään peitelly vaan ihan vaan kaikki paljaaks.

Itse yritin aina piilotella. Oli vaan huvittavaa kun muutama tuttu ei voinut silloin edes päinkään katsoa, aina olin silloin kuin joku rutto.. Vaikka mitään ei kyllä näkynytkään. Katselivat koko session ihan muuhun suuntaan..

joo tossa hikkailuhommassa oon samaa mieltä iidiksen kanssa, ihanahan se on kun aamu alkaa meillä aina nikottelulla ni tietää että pikkuheppukin herännyt, mutta sitten kun alkaa jo toinen tai kolmas hikkakohtaus samalle aamua ja kun on tosiaan raivotarjonnassa niin se on hieman häiritsevää aamukahvia yrittää juoda kun tuntuu ihan että hikottelija ois takapuolessa/emättimessä...:rolleyes:

Plääh, ei tiedä enää mkä päivä on menossa.. Kuuppa sen verran sekasin töistä ja muusta maailman menosta.. Huomen vissii on perjantai.. 8 työpäivää vielä

Yomanda oot kyl jaksanu hitoksee hyvin pysyä noin rankassa työssä!! Lueskelin sitä työketjua ja ihmettelen kuin hyvin voi ihmiset jaksaa! Mä olin jo huhtikuus ihan v***n RIKKI. eka väsyin fyysisesti ja sitä kautta henkisesti.. didn't expect that to happen when pregnant.. o.O

Meil on nii hyvä työporukka ni sillä pääsee jo aika pitkälle ja kuitenki aika helpolla päässy raskaudes, nyt vasta rupee vaikuttaa työntekoon. Olisin mieki varmaa hakenu saikkuu jos olis siltä tuntunu, eikä miusta pidä hävetä kenenkää jos ei ole töissä pystyny olemaan.. Jokainen kuitenki kokee eri asioita raskaudessa. Nyt on miulle tullu fiilis et ei enää kiinnosta, enkä jaksa miettii asioita töis, varmaa siksikii ku on nii vähä jäljellä.. Ja jos olot olis ollu tätä luokkaa aikasemmi ni varmasti olisin saikulla. Nyt ei kehtaa enää hakeekaa ;)
Lisäys. Tänääki kysyvät ku iltahommii mentii tekemää et mitä miun on helpoin tehdä ni suunnitellaa hommat sillee.. Yks hoitaa yhden avustamana pärjäävii ja kaks tekee parina vuotees olijoita, sain päättää kumpaa teen, ei se joka paikas toimi sillee..

Takaisin