Hui. Onpa tosiaan kiireisiä vauvoja.. Tulee tunne että tämähän voi tosiaan ihan koska vaan päättää haluta ulos.. Kumpa nyt vaan vauvelit pysyisi mahdollisimman pitkään masussa itse kullakin... Tai siis etteivät nyt ala putkahtelemaan ennenaikojaan..
Tsemppiä Toinen!
Paikat kiinni, mutta supistelee paljon etenki yöllä teki sitä. Levossa ei mitään mut heti kun liikkuu joo. Varmaan pääsen kotia tänään, ottaa käyriä sitä aiemmin
Hui! Mua jännittää teidän puolesta. Toivottavasti kaikkinenee hyvin. Miten heinäkuisia nyt jo syntyy? Ite asennoitunu siihen että yli menee, sillä esikoinen syntyi 41+1. Mutta nyt sitä alkaa miettimään että entäs jos tuleekin aiemmin! Pinnasänkyä eikä kaukaloa oo vielä edes haettu. Toisaalta ne vaan jäis miehen hommaksi.
Joo vedet meni jo 19 päivä. Nyt alkaa pikkuhiljaa tulehdusarvot nousta antibiooteista huolimatta.
Painoarvio tehty kolme päivää sitten ja oli vajaa 1900gr.
Tekis mieli vaa nukkua,
en tiiä mistä tää hirmu väsymys hyökkäs.
Jatkuva kipuilu mahassa ja tissit vuotaa. Tuskin kauan menee, lääkäri tulee pian kertomaan miten edetään!
Onnea matkaan Toinen Toivotaan kaiken menvän hyvin ja että vauva syntyy hyväkuntoisena Mulla tänään kanssa lorahti tosi paljon vettä ja yhdellä osastokaverilla oli sellaisesta synnytys käynnistynyt muutaman tunnin päästä
Alkaa nää yllärit jo riittämään. Kävin ultrassa äske ja lapsivettä iha milli jäljellä ja vauva kääntyny täysin perätilaan. Yrittävät ottaa tulehdus näytettä lapsivedestä jos saavat.. En saa enää syödä tänää mitää enne ku tietävät lähenkö kiireellisenä leikkauksee kohta!! Kuolema tulee ja iha hirvee paniikki päällä!!! Leikataa joka tapauksessa ku ei tuo enää pääse vissii kääntymään ku vesi loppunu...
Täällä oli mielenkiintoinen kauppareissu kun vähä väliä tuntu tuikkasu alapäässä ja ei ollu kaukana että olis lirahtunut housuun. Nyt tuntuu napaa kiristävän ja siinä välillä kipeitä tuikkasuja. Ja eipä nuo tuolta alapäästäkään ole loppunut kokonaan.. Puskee vissiin vauva itseään just sopivasti.