Meriy
Vauhtiin päässyt keskustelija
Toiset tykkää tehdä elämässä kaikesta yhtä suurta draamaa ja toiset taas eivät siitä juurikaan välitä. Meitä on moneen junaan ja vaunuun. Olen kyllä sitä mieltä, että täällä on jokaisella lupa tulla kyselemään ja ihmettelemään asioita. Itse autan parhaani mukaan. En tietenkään kiellä, etteikö tuntuisi hieman hölmöltä, kun toisille ei ole kaikki samat asiat yhtä päivänselviä kuin minulle ja toisin päin.
Hölmöstä puheenollen, tunsin itseni kyllä melkoiseksi tontuksi, kun tuli tippa linssiin katsoessani Youtube videota, joka oli tehty Leijonien tämän vuoden mestaruuden kunniaksi. Niiskutin salaa mieheltäni, kun hävetti alkaa itkemään sellaisen takia
Luultavasti hän kyllä huomasi, että olin täysin tunteideni vietävänä.
Hölmöstä puheenollen, tunsin itseni kyllä melkoiseksi tontuksi, kun tuli tippa linssiin katsoessani Youtube videota, joka oli tehty Leijonien tämän vuoden mestaruuden kunniaksi. Niiskutin salaa mieheltäni, kun hävetti alkaa itkemään sellaisen takia
Luultavasti hän kyllä huomasi, että olin täysin tunteideni vietävänä.
Kotidopplerilla ollaan salakuunneltu pikkusta ja sydän lyö hurjaa tahtia ja pikkukaveri harrastaa potkunyrkkeilyä aktiivisesti. Tuleva isosiskokin sai kuunnella tässä jokupäivä masuasukkia ja oli ihan onnessaan :)

Ja sit joskus tulee innostuttua oikein pohtimaan jotain asiaa, eikä välttämättä ihan tosissaan meinaa kaikkea mitä täällä pohtii, eli vähän semmosta höpötystä tulee iteltä ainakin välillä. Koetetaanhan sietää toinen toisiamme.
Kun pääsin sieltä kotiin oli jo niin heikko olo et oli pakko vaan maata sängyssä. Vetäsinki sellaset neljän tunnin päikkärit! No nyt se on ohi.