Meriy
Vauhtiin päässyt keskustelija
Toiset tykkää tehdä elämässä kaikesta yhtä suurta draamaa ja toiset taas eivät siitä juurikaan välitä. Meitä on moneen junaan ja vaunuun. Olen kyllä sitä mieltä, että täällä on jokaisella lupa tulla kyselemään ja ihmettelemään asioita. Itse autan parhaani mukaan. En tietenkään kiellä, etteikö tuntuisi hieman hölmöltä, kun toisille ei ole kaikki samat asiat yhtä päivänselviä kuin minulle ja toisin päin.
Hölmöstä puheenollen, tunsin itseni kyllä melkoiseksi tontuksi, kun tuli tippa linssiin katsoessani Youtube videota, joka oli tehty Leijonien tämän vuoden mestaruuden kunniaksi. Niiskutin salaa mieheltäni, kun hävetti alkaa itkemään sellaisen takia Luultavasti hän kyllä huomasi, että olin täysin tunteideni vietävänä.
Hölmöstä puheenollen, tunsin itseni kyllä melkoiseksi tontuksi, kun tuli tippa linssiin katsoessani Youtube videota, joka oli tehty Leijonien tämän vuoden mestaruuden kunniaksi. Niiskutin salaa mieheltäni, kun hävetti alkaa itkemään sellaisen takia Luultavasti hän kyllä huomasi, että olin täysin tunteideni vietävänä.