No vieläkö sitä kerran kiellon päälle tänne kirjottas tälle päivälle... tai no yli puolen yönhän tää nyt menikin.
Purri, hyvin kyllä asian ilmaisit! Niskapaskat...
Kikattelin sille täällä itekseni, kuten monelle muullekin asialle tänään... on vissiin ollu hyvä päivä! Mut toi on hyvä idea, siinä saa niinkun kaks kärpästä yhdellä iskulla: ei tarvi ottaa niitä kulahtaneita ja nukkavieruja rääsyjä, mutta ei myöskään tarvi pahoittaa äidin ja anopin mieltä kieltäytymällä niistä kokonaan.
Niin muuten, anoppi meinas tulla meille viikon päästä pesemään ikkunat ja siivoomaan. Mä sanoin miehelle että senkus tulee, pääsenpähän ite vähemmällä.
Eikä muuten oo ikkunanpesut ollu tässä lähiaikoina päällimmäisenä mielessä... Kunhan anoppi malttaa olla järjestelemättä tavaroita uudelleen, niin kaikki on ok. Anoppi kirjotti tekstiviestissään mun miehelle, että "Jos tulisin ensi viikonloppuna siivoamaan ja pesemään ikkunat. Ei tarvi maksaa. Jos te maksatte ruuat." Tuumasin vaan miehelle, että pitikö se tuokin mainita erikseen että ei tarvi maksaa? Jos ois tarvinnu sille siitä vielä maksaa niin arvatkaa kahesti oisinko antanu sen tulla tänne?
vaatiikohan se sitte liksaa vauvanhoidosta aikanaan?
Jon, onpa sulle sattunu inhottava lääkäri! Onhan noita omalle kohdallekin sattunu, mutta ei nyt sentään neuvolalääkäreitä tai muita joiden luona viime raskauden aikana kävin (nyt en oo vielä lääkärille päässytkään)... eihän niiltä nyt odota tollasta, enemmänkin ehkä niiltä yleislääkäreiltä yms voikin odottaa. Joskus on lääkäri sanonu että ei hän mielellään alkais nyt B-todistusta tässä kirjottamaan tms. ja on pitäny oikeesti VAATIA että mä nyt tarviin sen, oli sulla kiire tai ei. Ja oikeesti IKINÄ ei voida sitä lääkärintodistusta kirjottaa pyytämättä, vaan ollaan suuripiirtein ovesta työntämässä ulos ennenkun ite ehtii sanomaan että semmosen tarvis. Oon niin kypsyny lekureihin tässä parin vuoden aikana kun oon saanu jatkuvasti juosta millon kirurgilla, millon milläkin erikoislääkärillä tai yleislääkärillä. Se, ettei anneta mahdollisuutta kysyä mitään tai ei vastata kunnolla, on kaiken huippu. Onneksi Jon sinulla sitten vaihtuu neuvola ja lääkärikin.
Kaylies, täälläkin himoitaan tuplaa, just tänään ostin sitä, tai no, oikeestaan 4, mutta vaan koska ne oli tarjouksessa 4kpl/2€...
Nyt on muutenkin alkanu herkut kummasti maistumaan. Ja pihvit. Mä täällä yritän käsittää, että miten ihmeessä sä ylipäätään sait hoitopöydän kannettua yksin autoon?
Ei vaan multa onnistuis kuuna päivänä...
Ei varmaan kuitenkaan kannata uudestaan kokeilla ettei vaan satu vielä jotain ikävämpää. Hyvä että saat töissä kuitenkin apua noihin nosteluihin.
Tänään onkin tuntunut paljon liikettä masussa, mukavaa näin useamman päivän tauon jälkeen. Siellä se pikkunen muistuttaa että kaikki on hyvin.
Ja nyt sinne nukkumaan!