Kaylies: No kaikki ei aina tiedä kaikkea, vaikka niin itse luulisivatkin, ja mun mielestä on pahempi asia luulla tietävänsä, kuin ottaa asiasta selkoa itse. Onneks osaan itse suodattaa tekstiä sen verran, että jos joku asia on mulle itselleni päivänselvä tai tuntuu hölmöltä, että joku sitä kysyy, niin osaan jättää sen omaan arvoonsa :D Tai useimmiten osaan :D Toisaalta oon kyllä myös niin hyvä unohtamaan kaikkea mahdollista, että vaikka jotain tietäisinkin ennakolta (oisin lukenu jostai lämiskästä tms.) niin en välttämättä kuitenkaan sitä myöhemmin enää muista :D Mutta ihanaa, kun itse tiedostat että ottaa päähän ja osaat jättää meidät muut ihmettelemään :)
Argh kun alkaa ottaa päähän tämä olotila. Tuntuu koko aika, kun purisin hampaita yhteen vaikken purisikaan :( Juu stressiä on ja juu hartiat on jumissa... Mut silti. Inhottavaa :( Samaten en ymmärrä miten en osaa yhtään juoda tarpeeks vettä... kaikkee muuta, kuten kahvii ja teetä osaan kyllä juoda, mut se vesi.. pitääköhä kohta laittaa joku herätys ittelleni 8 kertaa päivässä et muistaisin? :D