Ihana sadepäivä tänään! Mä päätin olla sisällä koko päivän enkä mee edes kauppaan vaikka jääkaappi huutaa tyhjyyttään. :) Musta on eilen ja tänään tuntunu että vauva on liikkunu masussa tavallista vähemmän. Kuitenkin jotain liikkeitä tuntuu ja liikelaskentaa tehdessä oon saanu sen kymmenen kertaa tunnissa. En oo kamalan huolissani mutta rupesin vaan miettimään että missä vaiheessa oikeesti tulis otettua yhteyttä johonkin. Mä oon tuntenu liikkeitä joka päivä, mutta uskon etten tunne niin hyvin kun monet muut. Vauva on kuulemma tosi takana ja istukka mulla edessä niin se laimentaa tuntemuksia. Jos mä tuntisin sen 80% liikkeistä niin tää lapsi ois tosi laiska. :D Toivottavasti nyt virkistyy tänään. Ehkä se vaan on jossain hassussa asennossa ja potkii jonnekkin mitä mä en niin huomaa.
Me taas ollaan oltu yhdessä niin vähän aikaa että eletään edelleen jonkinlaisessa alkuhuumassa. Yhteistä arkea on eletty suunnilleen vain mun raskausaika, sitä ennen seurusteltu jonkun aikaa. Tiivis pari meistä on kuitenkin nopeesti hioutunu ja mä nään paljon hyvää siinä että perheenlisäystä tulee näin pian. Joka tapauksessa tätä me haluttiin ja vauva on tervetullut heti kun se on valmis syntymään. <3
Me taas ollaan oltu yhdessä niin vähän aikaa että eletään edelleen jonkinlaisessa alkuhuumassa. Yhteistä arkea on eletty suunnilleen vain mun raskausaika, sitä ennen seurusteltu jonkun aikaa. Tiivis pari meistä on kuitenkin nopeesti hioutunu ja mä nään paljon hyvää siinä että perheenlisäystä tulee näin pian. Joka tapauksessa tätä me haluttiin ja vauva on tervetullut heti kun se on valmis syntymään. <3