Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan selvennykseksi: aiemmalla kommentillani viittasin näihin: "Että siitä voi sitten keskustella uudestaan kun vauva ON syntynyt.", "Imetyksestä parempi puhua vasta kun siitä on oikeesti kokemusta!", mutta minun puolestani asia on loppuunkäsitelty ja tarkoitukseni ei ollut ketään loukata! Eikä varmaan kenelläkään muullakaan, uskoisin :)
Mäkään en neuvo imetyksessä kun asiasta ei oo kokemusta, voin vaan sanoa jos joku siitä puhuu ettei oo niin helppoa mitä voi kuvitella (ja vetää herneenpalon syvälle nenääni) ;)
Heh. Ite toivon että nyt pääsisin opettelemaan sitä imetystä, veikkaan et mun käynnistetty edellinen synnytys myös teki osansa siihen että imetys ei sujunut..
Minttuliina: Hyvin sanottu tää lasten kasvatus homma :D
Sen mitä mä oon lapsista oppinut( ehkä se ainoa asia) että ne on paljon älykkäämpiä kuin mitä me aikuiset ollaan ,ja tajuavat asioita paljon enemmän mitä me aikuiset luullaan :)
JA kaikki lapset on erilaisia, niin kuin on aikuisetkin! Joillekkin sopii joku homma, joillekkin ei ollenkaan. Hassua tää elämä.
Muuten, kenellä kaikilla on karvasia kavereita kodissansa? Jänskättääkö allergiat? Mitä jos niitä tulee?
Asiasta kymmenenteen, kyllä mä vaan nostan hattua teille, joilla on pieni lapsi jo valmiiksi tämän raskauden lisäksi. Meillä on tänään yökylässä tuo mun kummipoika joka on 1v7kk vanha, ja voi mahdoton kuin mua on hengästyttäny sitä nostella ja pestä pyllyä ja käyttää saunomassa ja ennen kaikkea juosta sen perässä kun se ehtii joka paikkaan. Tänäänkin on yks kukka lentänyt maahan ja kynttilät on heitelty tv-tason taakse ja mitähän kaikkee. Nukkumaan menokin oli niin hankalaa! Nyt se onneksi on tuolla jo pari tuntia tuhissut. Monesti on tänään käynyt mielessä, että mitenhän mä pärjään oman lapsen kanssa. Mutta luulenpa että se on helpompaa sitten kun se on kuitenkin OMA lapsi, jota hoitaa ja sen kans on koko ajan eikä vain kerran kuussa niin kuin minä kummipoikani kanssa.Kare kirjoitti: