Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun kokemuksen mukaan kivijalkakaupoissa on todi huonosti äitiysvaatteita. Tai tällä kertaa en vielä ole ostanut mitään, mutta viime raskaudessa ostin livenä lähinnä H&M:ltä äitiyssukkahousuja ja imetysliivejä. Muuten tuli äitiysvaateostokset tehtyä oikeastaan Zalandolta, toki joutui joitakin palauttamaan, mutta niillä on sentään palautus tehty helpoksi.Ainiin! Mistä olette hankkineet äitiysvaatteita? Erityisesti legginsejä. Haluaisin paksummat joita voisi talvellakin käyttää esim pitkän hupparin kanssa. En oikein uskalla tilata sokkona kun vihaan palauttelua :D
Ajattelinkin että tavan liikkeissä tuskin on. Kokoni tiedän suunnilleen eli en usko että sen puolesta tarvisi palauttaa, mutta lähinnä olisi kiva tietää, että minkä merkin/mallin tuotteet olisi hyviä. Tuotekuvauksista ei oikein aina saa selkoa Confused FaceMun kokemuksen mukaan kivijalkakaupoissa on todi huonosti äitiysvaatteita. Tai tällä kertaa en vielä ole ostanut mitään, mutta viime raskaudessa ostin livenä lähinnä H&M:ltä äitiyssukkahousuja ja imetysliivejä. Muuten tuli äitiysvaateostokset tehtyä oikeastaan Zalandolta, toki joutui joitakin palauttamaan, mutta niillä on sentään palautus tehty helpoksi.
Te jotka ootte käyttäneet dopleria, kuuletteko vauvan liikkeet/ potkut? Eilen taas kuuntelin ja yhtäkkiä alkoi korvissa hurisemaan ja poksumaan niinkuin joku olisi hilannut kättä anturilla/ naputellut anturia Beaming Face With Smiling Eyes lueskelin vähän ja ilmeisesti vauva siellä liikuskelee Beating Heart
Luulisin kyllä että voi kuulua jos jonkinlaisia ääniä doplerilla, ja istukassakin käsittääkseni on myös oma "sykkeensä". Sellainen vähän vinkuva/suhiseva :) Onko teillä milloin ultra?
Te jotka ootte käyttäneet dopleria, kuuletteko vauvan liikkeet/ potkut? Eilen taas kuuntelin ja yhtäkkiä alkoi korvissa hurisemaan ja poksumaan niinkuin joku olisi hilannut kättä anturilla/ naputellut anturia Beaming Face With Smiling Eyes lueskelin vähän ja ilmeisesti vauva siellä liikuskelee Beating Heart
En kans aina kuule, mutta kun vähän kävelee tms niin voikin kuulua samantien :) kyllähän nuo liikkuu senverran vilkkaasti että voi johtua ihan siitäkin.Mäki oon kuullu tota niiku joku koskis sitä anturia oon aatellu et ite vaa liikutan jotenki kättä. Beaming Face With Smiling Eyes Mä luulen et mulla ainki se pulputus on vaan suolisto. Mä en jostai syystä saa kuulumaan sykettä, viimeks neuvolassa kyllä kuului. Ni entiä ehkä vauva on nii liikkuvaa sorttia et kerkee karata. Mut ostin paremman dopplerin jos sais mielenrauhan.