Toukokuisten ensiodottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Siija
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahaaa olihan se! ♥ kaikki hyvin, nt 1,0, pituus 6 cm :) Sanottiin et näyttää olevan päivän edellä mut ei muuteta vanhoja tietoja :) kerron tänää myöhemmin vielä lisää ultrakuulumisiin, mut nyt on niin täpinöissään että just nyt ei pysty :D ihanaaaa ♥♡♥♡♥

Täällä laskettu aika on 31.5 ja ekaa muksua odottelen. Fiilikset on olleet alusta asti todella sekavat vaikka ihan toivottu raskaus onkin. Välillä mkeitin sitä että miten tulen pärjäämään viikot yksin kun mies opiskelee toisella paikkakunnalla mutta onneksi vaan reilun 50kilsan päässä. Toisaalta taas on ihanaa kun lapsi syntyy tuohon aikaan niin ei tarvitse miettiä niin hirveesti sitä että mitä laittaa päälle ja paleltuuko se tuolla ulkona. Miekin san lapsen päiväunien ja muiden unien aikana rauhassa myllätä kasvimaalla kun mietin aluksi että jää ens kesnä laittamatta yhtään mitään kasvamaan kun lapsi tulee mutta onneksi ei se nyt sentään niin ole ja sitten kun Lapsi alkaa syömään muutakin kuin maitoa niin omasta maasta melkein kaiken tarpeellisen :)

Mie ultrassa yllätyin että ei kuunneltu sydän ääniä olleskaan mutta siellä se sydän silti sykki. Varmaan olisin saanut nekin pyydettäessä kuulla muta eka ultra oli semmoista tunteiden vuoristorataa että ei tullut mitään mieleen ja vasta jälkeen päin tajusin että jotain jäi "uupumaan" :) No rakenneultra on tammikuussa ja sitä enne neuvola lääkäri jos vaikka siellä sitten sais kuulla pienen sydämen sykkeet :)

Täällä kanssa eka ultra käyty vihdoin! Tai siis viikko sitten, mutta en oo päässy kirjottelemaan :) Kaikki oli hyvin ja kaveri veteli kyykkyyn-ylös-hyppyjä ennenkun yks kaks vaan nukahti niille sijoilleen xD Toisiks parasta on ollu mun miehen ilmeet. En oo nähny sillä vastaavia koskaan, vaikka melkein 10v ollaan oltu yhessä!

Eilen käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin. Näytti että olis kolme päivää edellä elinhuomenna poksuis jo 13+0 jee! Kaveri ei halunnu ku nukkua ja käänty aina siihen suuntaan ettei saatu kunnon sivuprofiilia vaikka ultrattiin päältä ja sisältä. Aika veikeätä!

Tirlitan kiva kuulla että jollain muullakin oli unelias tapaus :D Meilläkin se halus vaan nukkua, ultraaja oli kyllä kirjannu liikkeet ++ mut emmää mitään huomannu:grin

Meidän pieni oli aluksi rauhallinen, sitten rupesi kauheasti heilumaan. Oli kyllä liikuttavaa katsella, kun hän venytteli jalkojaan ja hörppi lapsivettä. Oli kyllä rakkautta ensi silmäyksellä :Heartred. Nyt sitten vain mietin koko ajan, että mitähän hän juuri nyt puuhailee...

Meilläkin oli paikallaan alussa, hinkkas vaan käsillä naamaansa. Sit ku yskin niin alko heilua. Sen jälkeen ei voinutkaan kun miettiä jos vaikka yöllä nousin vessaan niin herääkö pikkunenkin siihen sit :Heartred

Joo meidän kaveri tosiaan kans eka hyppeli ja sitä ihailtiin, siinä vlissä kätilö ei kai saanu tai ehtiny mitata poimua ja sit pikkukaveri tosiaan nukahti ihan väärään asentoon o_O Mäkin sain yskiä ja kätilö leipo mun mahaa, että saatiin kaveri ees vaihtaa asentoa :). Harmi, kun ei tullu kuvaa iha alusta, kun se hyppelyn lomassa nosti oikean käden pystyy ihanku ois vilkuttanu:greet025 (heh, nyt mäkin hurahdin näihin hymiöihin...) mut noista kyykkyhyppelyistä tuli meille kyllä vitsiä kotona. Vähän väliä minä tai mies nostetaan kädet ilmaan ja tehään pieni kyykistys ja ponnistus. Eipä ulkopuoliset tajuis, et mitä noi vääntelehtii...:smiley-bounce005

Huoh, PITÄIS lukea tenttiin, mut jostain syystä muut kun vauvajutut ei nyt vaan oikein jää päähän eikä oikeestaan ees kiinnosta, vaikka oikeesti oon ihan superkiinnostunu mun opiskelualasta. Harmikun tentti ei käsittele ihmisen kehitystä. Mun alalla voiskin olla semmonen kurssi menossa, mutta juuri nyt pitäis opiskella eliöKUNNAN kehitystä...

Orangiina, sama fiilis :D pitäis kuuteen saakka kuunnella vesienpuhdistuksesta ja kiinnostaa ku kilo p... tällä hetkellä :) Pyörii vaan mun pikkuinen mielessä ja mitä kaikkee pitää ostaa ja milloin tms ♥

Nyt on kyllä aika helpottunut olo, tänään kerroin myös osalle työkavereista tästä raskaudesta :) Ja loput työkaverit kuuleekin sen varmaan muilta kun tieto lähtee kulkemaan :D Kiva kuulla kaikilta hyviä vinkkejä näihin raskaus oireisiin ja kuunnella miten muiden raskaudet on sujuneet :) Jännää...tavallisesti mä olisin mennyt päikkäreille heti töiden jälkeen ja nyt ei väsytä juuri ollenkaan. Jospa se väsymys nyt tästä sit helpottas :)

Mulla vieläki ruokahaluttomuutta ja pahoinvointia.. tänää just tuli 14 rv täytee :) mutta siis paino laskenu pari kiloa ja ei vaa niiku uppoo ruuat. Ja hajut tekee tosi pahaa, ruokien hajut yms.. ja sitte huimaus on aika kovaa välillä, johtuukoha sitte siitö ku ei oikee ruoka maistu. En tiiä miten saisin itteni syömää paremmin.. vielä vuorotyö sotkee rytmiä.. :/

Riinuska mulla vähän samaa :( tai nälkä mulle kyllä tulee ja kun oon keksiny jonkun ruuan mikä maistuis niin sitten sitä ei saa paljookaan alas kun onkin jo muka täynnä. Sitten kohta on taas nälkä ja kun nakerrat tyyliin pienen karjalanpiirakan tai syöt jugurtin niin taas on vatsa täynnä. Ärsyttävää kun mihinkään ei voi lähtee ilman eväitä :D enempää ei vaan kiinnostais enää laihtua, oon hoikka ja viime neuvolaan oli jo paino pudonnu... Nyt rv 16+2.

Joo kuulostaa tutulta.. ite kans hoikka. 160cm ja nyt paino tippunu 53 kilosta 50 kiloon. Joka suunnasta saa kuulla sitä että pakko syödä, mutta kun ei vaa saa alas. Yritän just rahkoja yms proteiinipitosia saada syötyy.

Takaisin