Toukokuisten ensiodottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Siija
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania uutisia kaikilla! Mulla on huomenna np-ultra ja oon ihan kauhuissani. Onko kellään muulla muuten ns. Kohdun kasvukipuja jo nyt? Mulla vihloo ja nippailee ihan jatkuvasti! En tiiä oonko siis yliherkkä näille kivuille vai pitäiskö huolestua

Onnea Tirlittanille huomisen ultraan! Hyvien uutisten todennäköisyydet ovat kuitenkin puolellasi :) Mulla on ollu kohdun kasvukipuja ihan alusta alkaen. Ennen ku tiesin edes olevani raskaana, niin oikealla puolen mahaa kiristi. Nykyään saan siihen samaan kohtaan vielä isomman krampin varsinkin aamuisin, kun venyttelen sängyssä. Hieman omalaatuinen raskausoire siis!

Mullakin nipistelee ja vihloo usein, välillä jos liikkuu tai yskäisee äkillisesti, niin tuntuu et joku iskee puukolla kohdun "sivulle". Ei onneksi vakituiseen häiritse, aina välillä vain.

Mä meen kans ultraan huomenna! :) ihanaa ♥ mul on tänään nippaillut mahasta tämän tästä mut tiedän mitä luultavammin syyn siihen..

Jos totta puhutaan niin on ollut harvinaisen paska päivä ja ensimmäisen kerran mul tuli mieleen et oliko tää koko raskaus hyvä juttu tähän väliin :'(
Lyhennettynä mies oli eilen juomassa, tiettyä viinaa juodessaan muuttuu aggressiiviseksi. Tuli yöllä himaa, alkoi sekoilla ja yritti potkasta mua mahaan :( nukuin sit koko yönä pari tuntia ja lähdin kaverille evakkoon. Itkenyt silmät päästä. Saatiin sopu mut mies ei muista mitään ni kokee et mä liioittelen ja hän ei oo tehnyt mitään väärää :/ ei oo ensimmäinen eikä varmasti vika kerta mut pakko yrittää josko se tästä taas..
Että tällai lepponen sunnuntai täällä :( huominen tuo varmaan taas hymyn huulille!

Nii mä tiiän ja sehän tässä paskaa onkin :( mies ei koskaan oo väkivaltaisesti käynyt muhun kiinni, kuhan muuten aina sekoilee mut kyl pelästyin yöllistä. Ja se ei usko mua ku sanoin et yritit potkasta ni sano vaa "nii vissiin".. (ei ite muista siis mitään)
Pelottaa myös jos jäisin "yksin" vaikka tiedän et mul olis kaverit tukena..
Ja en halua leimata miestäni täysin paskaksi vaan päinvastoin hän on 90% hyvä mies, alkoholi vain välillä vie liiaksi.

Kirsikka2014 kyllä toi kuulostaa aika kamalalle!

Tää päivä on kieltämättä ollut elämäni yksi paskimpia ja onneksi pääsin kaverille evakkoon ja purkamaan asian, niin nyt on aika selvät sävelet miten toimin.

Hyvä että saanu kuitenkin asioita selvitettyä

Hyvä että saat apua kaverilta! Kyllä se nyt on viina tai perhe, jos se viina tuollaista aiheuttaa, ethän voi koskaan olla kotona myöskään lapsen kanssa turvallisesti, jos mies ottaa alkoholia. Voimia avun hakemiseen!

Voimia, Kirsikka2014, vaikeeseen tilanteeseen! Kuulostaa tosi kinkkiseltä. Samaa mieltä kaikkien kanssa olen, ettei miehesi käytös humalassa ole ok millään tasolla. Tulee lähinnä mieleen sopia, ettei miehesi nuku koskaan kotona ryypyn jälkeen.

Hyvä, että sulla on jonkinlainen sotasuunnitelma! Toivottavasti asiat menevät haluamallasi tavalla :)

Kirsikka! Hirveä tarina! Surkea tekosyy ettei muka muista mitään kun oli humalassa. Varmana muistaa mut yrittää vähätellä tapahtunutta..

Hui kamala. Toivottavasti asiat menevät paremmin tästä eteenpäin. Jotakinhan sille on tehtävä!

Mun ex-mies löi mua yhden kerran humalapäissään. Passitin terapiaan välittömästi. Ei enää koskaan sen jälkeen lyönyt, mutta muutoin oli varsin aggressiivinen. Yllättävän kauan sitä katselin... Onneksi nykyinen mieheni ja tulevan lapseni isä on ehkä viisain, turvallisin ja kiltein mies, jonka olen koskaan tavannut. Exäni kanssa en olisi voinut edes harkita lapsen hankkimista.

Kiitos kaikille tuesta! ♥ Helpottaa avautuminen, niin ei tarvitse kaikkea pitää yksin sisällään.
Mangusti, tuota nukkumisratkaisua mietittiin jo ja tulemme sitä varmasti käyttämään.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Nyt on jo tuhannesti parempi mieli, kiitos teidän ja ystävieni :)

Välikevennyksenä: tiedättehän kun välillä silmät hyppää riveillä ja lukee sanat vahingossa väärään järjestykseen? Luin sitten sujuvasti tuosta mamma cantanten viestistä "nykyinen mieheni ja ehkä tulevan lapseni isä" :D ehdin jo ajatella, ettei tuokaan ihan ongelmattomalta parisuhteelta kuulosta!

Kohta lähen matkustaa Naistenklinikalle päin ensimmäiseen ultraan!! :Heartbigred
Jännittää niin pirusti ja taas jostain mielen syöväreistä hiipinyt ajatus ettei kaikki olekaan kunnossa.. no kohtahan sekin sitten selviää jos näin on. Toivotaan kuitenkin parasta, peukut pystyyn siis :)

Takaisin