Pullataikina
Oman äänensä löytänyt
Mulla vaikuttais, että pahoinvointi on alkanut helpottamaan. Nyt rv 9+4. En kyllä oikein keksinyt juuri mitään helpotusta oloon, paitsi lepääminen aina kun mahdollista.
Minä olen miettinyt myös äitiyspakkausta, mutta ei varmaan oteta tällä kertaa, kun esikoiselta tavarat ovat hyvässä kunnossa. Olen nyt kotona esikoisen kanssa, joten meillä on aikaa kierrellä kirpputoreilla. Äitiyspakkausta on kyllä ihana hypistellä, mutta monet vaatteet jäivät meillä käyttämättä.
Minä olen miettinyt myös äitiyspakkausta, mutta ei varmaan oteta tällä kertaa, kun esikoiselta tavarat ovat hyvässä kunnossa. Olen nyt kotona esikoisen kanssa, joten meillä on aikaa kierrellä kirpputoreilla. Äitiyspakkausta on kyllä ihana hypistellä, mutta monet vaatteet jäivät meillä käyttämättä.

. Olin tosi ilonen siinä unessa ja ukkokin hihku et mähän sanoin et niitä on kaks
Eiiihhh!!! Kävin ultrassa ja sikiöpussi näytti tyhjältä lääkärin silmään.. Painellessa kohtu kyllä tuntu isolta. Hirvee olo tuli!!! Mä oon pelännykki kokoajan kun raskausoireet hävinny.. Tai lähinnä se kuvotus ja tissikipuilu.. Sain heti lähetteen päivystykseen. Luulin jo tänään saavani selvyyden, mut soittivatkin perään, että huomenaamuna pääsee peruutusajalle. Kiva lähtee iltavuoroon töihin.. Itku aika herkässä nimittäin
Lääkäri yritti lohduttaa, että varmasti nähdään piankin uudestaan paremmissa merkeissä, et kun tuulimunan jälkeen kuulemma nopeastikki raskautuu.. Ei kyllä paljoo lohduta!! Vuosi meni tätäki raskautta odotellessa :'( Että ahistaa mennä töihin ja kertoo työkavereille. Ne kun ihan intona siellä olleet ja kyselleet.. Onneks en ole omille läheisille kertonu, jos tää nyt oliki tässä. En vaan tiiä miten huomisen jälkeen kykenen töihin jos pitääki ottaa ne tyhjentävät lääkkeet.. En kestä, niin paha mieli!!!!!!