Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi itku Nönnerö. :( Hakisitko jostain muualta sairasloman tälle päivälle?

Tai jos työterveys tulis sen verran vastaan, että sieltä saisi saikkulapun? Ei oikeesti oo helppoo kohdata ihmisiä kun itellä on todella suuri suru ja huoli. Voimia Nönnerö! :Heartbigred

Voi nönnerö <3 Tällaset uutiset on niin ikäviä ja saa pelkäämään omaakin raskautta.. Sitä kun on kaiken "vaivan" kestänyt alussa ja odotellu hyviä uutisia ja raskauden etenemistä niin tämmönen on järkytys. Varmasti suuri suru, mutta nyt ei auta kuin elää päivä kerrallaan ja surra. Vielä on pieni mahdollisuus huomiseen, kovasti voimia! :Heartred

Kiitos teille ihanat <3 Töissä pyörähin, mut enhän mä siellä voinu olla joten soitin pomolle ja kerroin tilanteen.. Toivonmukaan ymmärsi.. Jtn limoja ja punertavaa vuotoo alko tulee sen ultran jälkeen. Soitin polille ni sano et saikkulappua saan tältäki päivältä ja jos kipuja tulee kovempia niin tänään jo päivystykseen pitää mennä! Eiköhän se ollu tässä :'(

Voi Nönnerö, oon sanaton <3 ihan tippa linssissä luen täällä, just aamulla mietin että toivottavasti kukaan ei joutuis tästä porukasta kokemaan näin ilkeetä kohtaloa! Ihan kamalasti voimia :sad001

Kovasti voimia huomiseen Nönnerö! ♥ hyvä ettei tarvinnut töihin mennä! Kurjia tällaiset uutiset :(

Kiitos lohduttavista sanoista <3 <3 Ollaan miehen kans itketty ja mietitty et ku meille aina tulee nää vastoinkäymiset. Muutakin pahaa tapahtunu ja ooteltu et millon jtn hyvääkin. Ei ainakaan vielä ollu meille tarkotettu yhteistä pientä :'(
Verta tulee pissalla käydessä pyyhkiessä, ei oo juurikaan mitään kipuja. Kuitenkin sitä jotenkin toivois, että kaikki eilinen olis vaan ollu pahaa unta, väärä hälyytys tai jtn!! Itkeny oon silmät päästäni (näkisittepä mitkä pallot ne on nyt!!) ja ahdistaa kun lapsille ei olla kerrottu mtn, niin vähänkö nuo on ihmeissään, kun äiti itkee eikä sen kummempaa syytä kerro :'(
Ahdistaa työtkin nyt ja kohdata työkavereita. Toivottavasti kirjottaa sairaslomaa tänään!
Vkonloppuna pitäis pitää tytön ja miehen pojan synttäritkii ja olis muitakin juhlia koko vkonlopun. En tiiä onko musta minnekkää lähtijäks.
Tuntuu niin pahalta et oma kroppani pettää mut näin et kuvittelee olevansa raskaana, maha kasvaa ja hormoonit heittelee mut mitään ei ookkaan siellä kasvattamassa :'( Jotenkin surun seasta tulee viha ja katkeruus.. Mähän kans lopetin esim. tupakanpolton heti plussattuani kun seinään. Arvatkaa mietinkö eilen et poltanko tupakan ihan vittuillessaan vaikkei mieli edes tehny??
Tuskimpa näihin juttuihin on sen isompaa syypäätä... Kaikkea ei vaan ole tarkotettu tapahtuvan, en tiiä. Tuun vielä kertoo tuoreimmat.
Toivon teille kaikille onnellista odotusta ja tarrasukkia mukaan!! ♡♡♡

Onpa tullut paljon asiaa, kun hetkeen en ole ehtinyt kun pikaisesti aina välillä lukaista läpi!

Onnea paljon uusille plussanneile!!

Ja sitten suuren suuret pahoittelut keskemenon kokeineille :Heartpink Voimia toipumiseen ja onnea uuteen yritykseen kun siltä tuntuu. :hug013

Tuulimuna todettu ja lääke nielty. Loppuviikko saikkua ja pe otan cytotecit. :'(

Jospa mekin saadaan vielä oma nyytti!! <3
Pitäkää huoli!
Nönnerö kiittää ja kuittaa!!! :greet025

Voimia Nönnerö! Kyllä tekin vielä saatte oman nyytin syliin ja se on maailman ihanin asia.
Minä myös olen kulkenut pitkän tien siihen pisteeseen, että ymmärrän sen surun, vihan ja katkeruudenkin. Ne ovat kaikki luonnollisia tunteita. Kannattaa tehdä ensin surutyö ja sitten alkaa taas yrittämään. :Heartbigred

Voi kun kurjia uutisia tullut täällä, hurjan paljon voimia kaikille keskenmenon kokeneille, ja toivoa tulevaan :Heartbigred

Me saatiin aika istukkabiopsiaan, 20.10....

Minulla oli lääkäri aika maanantaina jossa selvisi että meidän pienen kehitys on loppunut viikolla kuusi. Maanantaina olisi pitänyt olla siis rv 9+2. Pari päivää mennyt nyt ihan sumussa sängyssä itkien. Ei tätä meinaa millään vieläkään uskoa todeksi.

Vuodot eivät ole vielä alkaneet ja odotan nyt aikaa lääkäriin jossa saisin sitten lääkkeet tyhjennystä varten.

Enään ei tunnu että olisin raskaana koska kaikki oireet ovat kadonneet. Maanantaina en kyllä ennen ultraa osannut aavistaa mitään ja järkytys oli suuri kun ei löytynytkään pienen sykettä.

Takaisin