Toukokuiset

Mä en ole jotenkaan kokenut tarvetta hakeutua sinne, koska en oo tiennyt onko siellä ketään ja täälläkin keskustelu on ollut aika vilkasta. Mut mietin tuossa muutama päivä sitten, että ovatkohan kaikki siirtyneet sinne (tai olleet koko ajan :D ) vai onko keskustelu sen takia osin vaiennut, että ei-mitenkään-yllättäen suurin osa vauvoista on jo syntynyt ja palstalaisilla on hieman muutakin tekemistä kuin roikkua täällä... Eli väki on vähentynyt aika lailla ja enää täällä on vaan meitä joitain, joilla ei tapahdu mitään. :rolleyes:
 
Joo kyl itekki huomaa et helpompi tääl on sillo pälättää, ku vauva on vielä masussa. :D nyt synnytyksen jälkeen seuraa yhtä aktiivisesti, mut ei tuu kyl niin paljon kirjoteltua. :)
 
Nii kyl mäkin seuraan tääl aina kun kerkeen (joskus menee päivä kaks kun en kerkiä nettiin vaikka kuin oiskin muka "helppo" vaan kännyllä plärää) mut sit kun ois hetki "omaa aikaa" kun esikoinen ja vauva päikkäreillä, niin mielummin uskaltaudun esim suihkuun :p kun ei voi olla varmaa että siihen tilaisuus löytyy myöhemmin koko loppupäivänä :grin
Nii ja anteeksi vaan jos en oo kaikkia erikseen ehtinyt vauvoista onnitella, jotenka nyt sitten Onnea hurjasti kaikille jo vauvansa saaneille :love017 ja niitä odottaville onnea odotukseen, ei enään kauaa teilläkään :) nyt vaa nauttikaa hiljaisuudesta ja kun on rauha maas :p:Heartblue
 
Mun mielestä kivempi keskustella täällä kun salasella puolella et kaikki näkee jutut joista voi olla apua jos jokin askarruttaa. Jos on jotain sellaista asiaa mitä en uskalla nettiin laittaa niin en kyl laittais salaiselle puolellekkaan.
 
Mun mielestä kivempi keskustella täällä kun salasella puolella et kaikki näkee jutut joista voi olla apua jos jokin askarruttaa. Jos on jotain sellaista asiaa mitä en uskalla nettiin laittaa niin en kyl laittais salaiselle puolellekkaan.
Vähän samaa olen ajatellut, joten siksi ei tuonne salaiselle puolelle ole tullut hakeuduttua.
 
Luulen kanssa että keskustelu tästä vilkastuu kun ihmisillä lähtee vauva-arki rullaamaan :happy:
Mäkin oon vähän vierastanut tota salaista puolta jotenkin, jotenkin tuntuu ihan luontevalta kirjotella näin "julkisesti" sen minkä kirjottelee. :)
 
Tulee kyllä luettua päivittäin mut ite ei saa aikaseksi kirjoitettua mitään, kun päivät vilisee silmissä :D ehkä sitten tosiaan ku tää arki saa ees jonkin näköisen rytmin vauvan kanssa :)
 
Hei Pitkästä aikaa ja onnea kaikille joille vauva on syntynyt ❤️! Itselle syntyi poika 24.5 kello 19.47. Työtä sai tehdä :sad001 ja imukupilla jouduttiin vetää ja leikkaan :sad001 arvioitiin pienemmäksi n.3kg500g mut tulikin 4 kg ja 51 pitkä . Sattui kreikkalainen upseeri lääkäri Kaikkea sattuu lapsella tulehdukset oli korkealla ja paino laski, joten sairaalassa oltiin 5 päivää..,

Onneks päästiin kotiin vaikka kipeä oon ollutkin
 
Takaisin
Top