kattilainen
Vauhtiin päässyt keskustelija
No näinpä mä itsekin pähkäilin ja söinkin jo mut tulinpahan avautumaan miten tyhmäksi ihminen voi mennä että alkaa tekemään ongelmaa joka asiasta:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
itsellä maistuu vain hyvässä suolassa olevat liharuoat! niin monta päivää jo kuolannu lehtipihviä kermakastikkeella.namskis. Einekset ei yhtään uppoais mitä töissä on tullu vedettyä ennen. Siinä sitä onki pohtimista mitä söis töissä.. entinen jogurttilounaskaan ei sovi ku alkaa etomaan iltapäivästä viimeistään jos ei saa kunnon lämmintä ruokaa päivällä. entisenä kahvin suurkuluttajana kahvin etovuus ihmetyttää ja välillä jopa ärsyttää. Aamukahvit kuitenkin pakko jotenkin saada alas ettei tule migreeniä :/
Kaikki maistuu ja tuoksuu samalle kuin ennenkin. Vessassa ei tuu rampattua normaalista poiketen, ehkä nyt hätä tuntuu enemmän paineelta rakossa. Oon ollut aina mestari nukkuja sekä päikit on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus, niin ei tunnu väsyttävän mitenkään erikoisemmin. Oon aina ollut aika tulinen luonteeltani, niin pienet "maailmanloput" ei ole erikoisia. Sain kuitenkin äjältä pienen lötkön vaahtomuovipötkön millä voin paukutella kun ketuttaa.

to u all!!!
Huomenna sitten sairaalassa ultra jossa tarkistetaan viikot ja saadaan lähete istukkabiopsiaan...

Jos hetken malttas