Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite ainaki oon niin huono kieltäytymään tollasten tilaisuuksien tullen, että pakko se on melkeen saada tietää :D

Minä oon myös huono malttamaan noin yleensä mutta tässä asiassa kyllä ylitin itseni ja olin jälkikäteenki niin tyytyväinen ku maltto olla kysymättä joten uusintaa pukkaa :)

Kyllä varmaan se sukupuoli halutaan tietää jos se sieltä sopivasti näkyy. Lähinnä itse koen että meille asia realisoituu ja pystyy alkaa mielikuva harjoituksia ja ajattelemaan vauvaa konkreettisesti ja persoonana kun tietää kumpaa sieltä veikkaillaan. Toki tiedostetaan myös ettei varmaa oo mikään ennen syntymää.

Hei vaan, täällä vielä yks uusi plussannut liittyy joukkoon!
La ois laskurin mukaan 26.10. ja rv nyt 5+4. Ihana ollut lukea teidän juttuja tässä alun epävarmuudessa :confused004:dance008, nyt uskaltauduin mukaan :joyful:
Vielä ei ole ollut pahemmin oireita, rintojen arkuutta ja vatsan turvotusta kylläkin, mutta tuota pahoinvointia jännällä odottelen..

Me ollaan myös miehen kanssa päätetty, että mielellään kuullaan veikkaus sukupuolesta :) Lisäksi kätilöt, hoitajat jä lääkärit kertoivat jo viime raskauden/synnytyksen aikana seikkoja, joista voi tietää kumpaa sukupuolta lapsi edustaa :smiley-ashamed005
Viime kerralla sanoi kätilö, että kyllä poika tulee, mutta ajattelin että katsotaas nyt sitten kun päästään synnyttämään. Ihana poikahan sieltä tuli :love7

Tänä aamuna huomasin, että olen hoikistunut vyötäröltä, mutta alamaha on pullistunut kunnolla esiin. "Onneksi" ylimääräistä löytyy vielä, niin helpompi salata tätä. Tarkoitus olisi siis kertoa vasta jouluaattona, siis jos päästään sinne asti :confused2

Halutaan kuulla sukupuoli ja ostellaan vaatetta sen mukaan :) en malta oottaa, että pääsisi hypisteleen, jos tää vaan sinne asti jatkuu.

Sormustesti näytti vahvasti poikaa :)

Kyllä me ainakin halutaan mieheni kanssa tietää kumpi on tulossa. Voidaan alkaa vääntö nimestä ja hyvissä ajoin. :D
Esikoisesta kysyttiin kanssa ja hän auliisti esitteli vehkeensä. Ei jäänyt epäselväksi, että poika oli tulossa. ;)

Me ei olla kysytty sukupuolta aiemmilta neljältä, eikä kysytä tästäkään, se on ihana kutkuttava jännitys odottaa synnytykseen asti :) Saataisiin tietää se jo istukkbiopsian jälkeen, mutta toivon ettei lääkäri vahingossakaan kerro sitä.... Viimeksi kysyi onneksi puhelimessa halutaanko tietää, ja ei haluttu.

Täälläkin sormustesti näytti poikaa ja miehen kanssa molemmat ollaan oltu sitä mieltä koko ajan, että poika on tulossa. :)
Tällä hetkellä ollaan myös sitä mieltä, että halutaan myös varmistus asiasta ultrassa.

Kyllä sukupuoli halutaan tietää, jos hän sen suvaitsee näyttämään :happy: Miehen puolelta kaikki sisarukset saaneet ensin pojan ja sitten tytön, mutta nähtäväksi jää. Harmittaa kyllä vähän kun ei nyt ihan pääse pikkuiselle jo täsmä vaatteita ostamaan reissulla, mutta ostetaan sitten mahdollisimman neutraalia :playful: Toivottavasti sielä nyt on elämää. Ainakin kaikki oireet ovat olleet vahvasti mukana. Rintojen kasvu, pahoinvointi ja väsymys. Tämä karkkihimo nyt on viimeisin villitys..

Tänään oli ensimmäinen neuvola (rv 8+5) ja pelkkää rupatteluahan se oli. Okei, mittaili ja puntaroi myös, muttei edes sydänääniä kuunneltu, koska "ei ne kuitenkaan kuulu ja sitten joutuisi vain pettymään". Ja minä kun niin odotin että olisi edes yrittänyt....... onneksi kolmen viikon päästä onkin sitten nt-ultra. Varmaan pitää kotidopleri (vaimikäsenytoli?) hankkia, että voi sitten kotona rauhassa pettyä :shifty:

Me halutaan kyllä kuulla sukupuoli, niin halusin ensimmäisestäkin. Helpompi valmistautua pikkuisen saapumiseen ja tyttönikin voi totutella ajatukseen pikkuveljestä tai -siskosta :happy:

Eiiiiiiii, nyt mä sit oksensin ekaa kertaa (rv 8+3). Kerroinkin jo liikuntaketjussa, et sinnillä pyöräilin mäen ylös, vaikka pahalta tuntu. Näin mun keho ilmeisesti kostaa. Oikein itku pääsi, vaikkei ite kokemus niin kamala ollut, mut jotenki olin kuvitellut, et oisin selvinnyt "pelkällä" etovalla ololla. Nyt on semmonen tunne, et kohta taas tutustumaan pönttöön. Voi kökkö.

Noh, niinkun arvasin niin mun äiti suhtautu tosi ikävästi uutiseen. Laitoin ultrakuvan ja että "kuulumisia". Eipä vastannut yhtään mitään. Tunnen sen ihmisen valitettavasti niin hyvin että tiedän saavani haukut. Jos mun elämä ei mee hänen käsikirjoituksen mukaan niin kritiikkiä tulee ja sota.
Siitä asti kun erosin niin on välit ollu tosi huonot. Nyt ne alko korjaantua ja luulin et hän tajus että tää on mun, 33v aikuisen elämää jossa hän vois äitinä olla mukana, pahemmin arvostelematta etenkin kun hänen omat taustat ottaa huomioon! Minä oon tän vuoden keväällä käyny ihan psyk.hoitajan juttusilla osittain kiitos äitini...En tajua miks se vaikuttaa muhun niin paljon ja niin negatiivisesti :/ aina.
Mun isä ja mummo kyllä suhtautui positiivisesti ja aikuismaisesti. (Mun vanhemmat siis eronneet iät ja ajat sitten).
Möh :(

Memili: on tosi ikävää että toisten ihmisten pitää pilata onnellinen asia ja noinkin läheisen sukulaisen vielä kaiken päälle.. pää pystyyn, se on kyllä vain hänen oma häpeänsä jos käyttäytyy noin!

Memili, voin samaistua! Oma äiti ei tunnu ikinä olevan tyytyväinen mistään mun päätöksistä tai mistään mitä teen ja kaikesta tulee aina sanomisia. :/ mutta sen takia kerroinkin äidille ensin että sain sen jälkeen mennä isälle kertomaan, joka aina osaa olla onnellinen mun puolesta. :)
Tsemppiä sinne!

Kiitos. Inhottavaa että voi yks ihminen (no, äiti on äiti...) vaikuttaa noin paljon :/ kun en oikeen osaa olla välittämättä.

Manta79, siis LA varmaankin 26.5? Ei millään voi olla kymmenettä? :)

Täällä halutaan tietää sukupuoli! Halusin esikoisen kohalla (vaikka tiesinkin täysin pojaksi) ja toivottavasti näkyisi nytkin :) Mukava sitte kattoa ihmisiä ku ne yrittää arvailla ja luulee tietävänsä xD Vielä 2vk ultraan! Etova olo edelleen mut ei oksua, syön kokoajan ja nyt illalla tuli niiiin kamala turvotus että olin melkee kaksinkerroin ku oli nii kipee :/ Nyt helpottaa... Ja on nälkä :hilarious:

Voi Memili tiedän miten kurjaa tuo on..
Esikoisen kohdalla olimme olleet miehen kanssa yhdessä muutamia päiviä vajaan vuoden, kun tehtiin positiivinen raskaustesti.
Olimme jättäneet ehkäisyn pois keväällä ja loppukesästä tärppäsi.

No ulkomaille lähtö oli edessä vajaan viikon päästä, niin ilmoitin samalla äidilleni kun kävimme testipäivänä yhdessä kaupungilla..
Kerroin uutisen hymyssä suin ja mitä sain vastaukseksi "Kai te keskeytätte raskauden, ettehän te VAHINKOA halua pitää! Noin vähänkin olette olleet yhdessä"

Morkkaaminen kesti puoliväliin asti, kun sitten kerran hänelle kilahdin ja huusin hysteerisesti itkien kuinka olemme toivoneet lasta todenteolla ja rakastamme pikkuista jo nyt.

Tuon hänen kommenttinsa takia olenkin hieman etääntynyt hänestä..
Nytkin kun valehtelin, etten olisi raskaana, sanoi hän "No kai kun sä oot niin lihava, laiska ja syöt epäterveellisesti"...
Äidit...

Takaisin