Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi kaikki :) ihana kuulla hyviä kuulumisia jes! Sormustesti kuulostaa hauskalta!

Jollain palstoilla ollaan kovin pelokkaita ja pessimistisiä, ja vaikuttaa heti mielialaan kun lukee sellaista. Kun meitä kaikkia huolettaa joka tapauksessa.. Muutenkin, mites teillä - onko mielialan heilahteluja? o_O Musta tuntuu että päivän aikana ehtii olemaan maailman onnellisin, masentunein, kiukkuisin ja vielä nauraa lopuksi koko jutulle…. Outoa.

Vatsa turvottaa todella paljon, nyt rv 5+5. Sanotaanko siis, että ollaan jo kuudennella viikolla?? Tää oli aivan uusi juttu mulle.

Muokattu viimeksi:
Täällä menossa 6+4 eli pian jo vaihtuu kahdeksannelle viikolle HUIH! :) Sormustestin (jonka voi tehä myös neulalla!) tein joskus ku olin pienempi, sillon aina näytti tyttö, tyttö & poika... Ja siis mulla on 1 poika nyt, hmm.. :) Vois äitille sanoa että illalla tekee sormuksella!

Iloinen.odottaja: Mulla ainaki mielialat vaihtelee aivan hulluna ja varsinkin hermo palaa ihan pikkusiin juttuihin ja raivoon sit pää punasena! Yks päivä katottiin miehen kans jtn töllöstä ja oli joku huvittava juttu jolle räjähdin nauramaan. No nauru muuttu sit aivan lohduttomaks itkuks! En vaan voinu lopettaa itkuakaan. Tuolloin olin plussannu joitain päiviä aiemmin. Mut kyl vaan pitää myöntää et pää on aivan sekasin hormooneista :wacky::banghead:

Olen ollut rauhallisempi kuin yleensä ja hyväntuulinen, mutta liikutun tavallista herkemmin ja alan tihrustaa itkua ihan ihmeellisistä asioista. Taitaa olla hormonit vähän sekaisin :)

Mulla oli ekasta sama kun Peek-a-boolla, mutta nyt oon tosi räjähdysherkkä ja kiukkuan kaikesta. Mieskin tänään totesi, että taitaa olla tyttö tulossa. Esikoinen on siis poika.
Tänään 5+1 ja maanantaina eka ultra. Jännittää aika kovasti. Ihan siinä rajalla ollaan lyökö pienen sydänkään vielä silloin.

Mää taas saan raivareita..... :D :smiley-angry019:finger005ja itkuherkkä oon vähä muutenki kaikille ohjelmille ym x) Viime raskauessa ajettii vahingossa oravan päälle nii märisin pitkän matkaa:'( vieläki se tuntuu pahalta mut sillon en voinu lopettaa itkua :D ps. Wtf kamala nälkä kokoajan! Ja mä ku yritän saaha pysymään painon kurissa, just söin ja tulin nukkuu NII NÄLKÄ???! Huhhuh, en mee syömää :laughing001

SunLight_90: että osaakin kuulostaa tutulta. Täälläkin yks mielipuoli-raivohullu räyhää ja itkee minkä ehtii. Ihanata. :D

Ruoka maistuu vähän liian hyvältä (ainakin vielä) ja väsymys painaa koviten päivällä, vaan ei niinkään illalla. Mikähän siinäkin on ideana?! :D

...pahoitteluni noista dinosauriaan aikaisista hymiöistä, muttakun tää ei taas oikein osaa.

Toi on kumma toi vatsan turvotus ja itkuherkkyys.. Itellä vasta 4+6, joten todella aikaisessa veneessä ollaan vielä! vatsaa kolottaa koko ajan samallalailla kun kuukautisissa..

En ole ollut aikaisemmin pahoinvoiva, vähän ällöttänyt vain toisinaan. Noh, se muuttui tänään rv 8+1. Olen oksentanut kaaressa :( Onneksi on sunnuntai niin voi ottaa rennosti, mutta todella toivon ettei tämä tule tavaksi. Kovasti tsemppiä kaikille raskauspahoinvoinnista kärsiville!

Muokattu viimeksi:
Paljon tulee luettua vaan vähän kommentoitua. Ei oikein tunnu todelta raskaus kun oireet niin vähäiset, ehkä asia konkretisoituu ultran jälkeen?

Tupakoinnin lopetin esikoista kun aloin odottamaan, enkä aloittanut uudelleen enää. Muutaman maistanut. Tsemppiä lopetukseen kaikille!

Edellisessä raskaudessa olin oikea raivohullu-itkupilli, toivon hartaasti välttyväni siltä nyt :D

Oletteko seurannu toisenlaisia äitejä? Ihana katsoa ja ajatella että kohta itsekin ison mahan kanssa ja synnyttämässä! Toisaalta vähän hirvittää... :D

Ohan sitä sarjaa tullut katsottua... Vaikka on ehkä ollut vähän "tylsiä" jaksoja mun makuun. Mutta tavallaan se on siis hyvä asia, ettei ihmisillä ole oikeassa elämässä mitään ihmeellistä draamaa tai sellaista.

Mä voisin kyllä ainakin ihan mielelläni skipata sinne loppuraskauteen. :grin Tuntuu jotenkin niin turhauttavalta kun ajattelee, että pitää kevääseen asti vain olla ja odotella. Eikä voi etukäteen tietää meneekö asiat tällä kertaa niinkuin haluan. Ahdistaa kamalasti ajatella, että pyllylleen menee taas. Mutta toivottavasti se oon vaan minä. :rolleyes:

Muakin suututtaa ihme asiat. :shifty: Tiedättekö sen tunteen kun omenamehu on ainoa asia joka maistuu ja se on loppu? :angry4 :grin

Hei kysymys ruokajutuista. Kuinka tarkkoja teistä on tullut ruokasuositusten suhteen?
Mulla jotenkin vaihtelee päivien mukaan. Välillä syön melkein nitö vaan alas saan menemään ja välillä analysoin ja luen kaikesta kaikkea ja mietin voinko syödä. Tiedän että kuullostaa hassulta ja hullulta ja välillä itteenikin naurattaa koko homma. Mut, nyt tän päivön polttava kysymys itselleni oli että voiko turvallisesti syödä raakaa porkkanaa pestynä ja kuorittuna? Naurakaa pois vaan, muakin vähän hassuttaa mut silti luen ihan tosissaan kaikkia juttuja netistä :D

Enpähän oo näin sekaisin aiemmin ollut. :D

:D Saa porkkanaa syyä :D Ite välttelen enimmäkseen niitä
Mitä listassa on, mm. Hauki, raaka kala (saatan jossai vaiheessa suolata itse tuoreen lohen), pehmeät juustot (leipäjuustoa söin kerran) jne jne. Ei kannate ressata :)

Kannattaa käyttää omaa järkeään noissa syömisissä. Raakaa lihaa tai kalaa ei kannata syödä ollenkaan, maksaa kohtuudella. Itse syön tuorejuustoa juuri avatusta paketista, mutta en enää sen jälkeen. Kotimaisia vihanneksia ja hedelmiä voi syödä hyvin pestynä, ulkolaiset olisi hyvä aina kuoria.

Takaisin