Maikkie siis sullaki temppuili täti? :/ joo, tiedän niin tunteen, ootin jo perjantaiaamua ja testausta, sit alkoi tulla tuhrua ja sanoin miehelle, et turhaan aletaan testaamaan, menkat alkaaki. oltiin kyl molemmat niin pettyneitä ku ootettiin et nyt tärppäsi eikä tarvita apuakaan :/
saat varmasti lähetteen sinne polille, johan sulla on vuosi yritystä takana eikä tärppiä tänä aikana.
TMJ mukavaa kuulla positiivisia kuulumisia :) ja onnea toisesta pojasta tai ainaki poikaveikkauksesta :)
Gatusa ja muut ketkä kommentoi kuumaa ilmaa: mä kuulun myös kuuman ilman inhoajiin. tykkään lämpimästä, mut samalla pitää ainakin tuulla, koska kestän huonosti hautovaa hellettä. mulla useimmiten särkee päätä ja väsyttää helteellä. oltiin miehen kans Tunisiassa viikon reissulla häämatkalla v. 2007, ajankohta oli syyskuun puoliväli ja siellä oli niin hautova helle, et mulla jäi lämpimät ruoat syömättä ja keskipäivällä piti nukkua ku oli niin kuuma. en kuitenkaan tykkää syksystä ja talvesta, joten haaveilen eläkepäivistä jossai tyyliin Espanjan Aurinkorannikolla. en ole niin sukurakas et tarvitsisin edes sukulaisia lähelleni, joten voisin ihan hyvin muuttaa sinne.
Aamu,
Elisha ja
Gatusa ootteki samassa kierron vaiheessa, joten kommentoin teille samalla oman napani: kp 5 ja menkat muuttunu pieneksi tiputteluksi. en uskalla vielä poistaa tumppua, koska mulla yleensä tulee vielä menkoilta loppukaneettina kunnon lurahdus ja sit ne on ohi.
mies palasi eilen Kuninkuusraveista (sitähän ei hevoset oikeesti kiinnosta, vaan piti päästä näkee kaveria ja ottaa hänen kans kuppia ja siinä sivussa sieltä soiteltiin etku käytiin silittämässä hevosta ja saatiin siihen kontaktia ja hänki haluaa ratsastustunneilla :DDD ). tänä aamuna hän osoitti jo mielenkiintoa ja lupasin et parin päivän päästä.. mulla on nyt iskenyt kesäflunssa, kurkku kipeänä ja nenä tukossa

päätä särkee ja olo on kuumeinen, mut ei mulla kyl kuumetta ole. kipeänä ollu vähän raskasta hoitaa tota tyttöä, kun hän riippuu kimpussa ja haluaa olla sylissä ja kitisee milloin mistäki syystä.. ja nyt mies meni jo töihinki et minähän se täällä hoidan. poika menee ensi viikolla partioleirille ma-la ja minäki menen takas töihin, onneksi jatkuu edelleen se neljä päivää viikossa työtahti (kenelle en ole vielä kertonut, olen siis osahoitovapaalla ja teen 30h työviikkoa) ja perjantait saa olla kotona. mullon soppari siitä tän vuoden loppuun ja nyt syksyllä täytyy hakea jatkoa sille ensi vuosikin, oon meinaan suunnitellut tekeväni sitä ainaki siihen asti, kunnes tyttö tulee 3v. ja sit uudelleen, kun hän menee kouluun.