Gatusa: Mä oisin varmaan saanu sydärin, jos oisin nähnyt käärmeen meidän ovella. En ole varmaan kertaakaan nähnyt luonnossa elävää käärmettä. Liskot on ihan ok, mut kaikki lentävät elukat ällöttää mua. (No ei linnut eikä perhoset) Meillä on tuuletusikkunoissa verkot. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin inisevät sääsket makkarissa. Tai kärpäset... Mutta jospa se ovis tosiaan sullekin tulis. Ja voihan se olla täysin oireetonkin ovis :)
Della: Sulla on reipas pieni päiväkotilainen siellä :) Tsemppiä sinne oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen.
Aamu: No, saitko miehen lämpeneen

Kovasti pidän teillekin peukkuja tärpin puolesta!
Rv Kettunen: No huh, sinähän oot ollu ahkerana, kun koko ketjun oot lukenut. Täällähän on ainakin miljoona sivua... Hienoa, että saitte oviksen hyödynnettyä. Jospa se tärppikin sieltä nyt tulisi.
On: Mullahan kävi esikoisen tärppi niin, että päätin sen olevan viimeinen kierto jolloin tikutan ovista ja "tehdään" lasta. Oli vakaa aikomus heittää kalenterit jorpakkoon ja viettää miehen kanssa kesälomaa yhdessä täysin ilman lapsentekoa. Se oli toukokuussa ja kuun viimeinen päivä napsahti plussa tikkuun. Mulla on yksi keskenmeno ennen esikkoa ja se plussa tuli tikkuun, kun odottelin menkkoja ennen munasarjojen aukiolotutkimusta. Kai se stressi on siinä kohtaa sitten ollut pienempi, kun on päättänyt keskittyä johonkin muuhun tai odottanut vaan hoitoihin pääsyä ja tuomion kuulemista.
Mulle pukkas pienen kesäflunssan. Viime yönä en saanut oikein nukuttua, kun kurkku oli niin jumalattoman kipee. Nyt sitten nuhaakin meinaa pikkaisen olla. Kyllähän tämän ite kestää, kunhan ei vaan poikaan tarttuis. (mahtaa olla turha toivo)
Kierto lähenee loppuaan. On tässä tosin vielä piinailtavaa ainakin viikon verran. Keskiviikkona lähdetään reissuun ja tullaan seuraavan viikon maanantaina takaisin. Toivotaan, ettei täti tuu sinnekin kummittelemaan ja mielellään tietty sais jäädä kokonaan tulematta.
Ai niin, ja mä aloitin kuntoilun :) Kävin bodybalancessa ja reissun jälkeen aion ostaa kortin salille. Ainakin zumbaa, balacea, pumppia ja fitballia aion kokeilla. Niin ja jotain sisäpyöräilyäkin. Lähtee nää läskit tästä!!!