Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla alkoi kans tänään tulemaan punaista limaa että saas nähä onko se täti nyt saapunut. Siltä vähän vaikuttais. Toi maha on kun rantapallo, kauhee turvotus.

RouvaKettunen, toivottavasti gynekäynnillä on kaikki ok. Itekin kärsin vielä edellisen synnytyksen aiheuttamista ongelmista että nähtäväksi jää mitä sitten on luvassa jos uudestaan raskautuu.

Elisha86, ei ainakaan tipu korkealta jos varautuu tädin tuloon, on sitten iloinen yllätys jos plussan saisitkin. :)

Hyvä juttu, Gatusa, että kierrot on normalisoitumassa. :)

Mulla alkoi kans tänään tulemaan punaista limaa että saas nähä onko se täti nyt saapunut. Siltä vähän vaikuttais. Toi maha on kun rantapallo, kauhee turvotus.

RouvaKettunen, toivottavasti gynekäynnillä on kaikki ok. Itekin kärsin vielä edellisen synnytyksen aiheuttamista ongelmista että nähtäväksi jää mitä sitten on luvassa jos uudestaan raskautuu.

Elisha86, ei ainakaan tipu korkealta jos varautuu tädin tuloon, on sitten iloinen yllätys jos plussan saisitkin. :)

Hyvä juttu, Gatusa, että kierrot on normalisoitumassa. :)

mä heitän nyt tähän pakkaan todellisen yllätysmomentin: mulla ei oo alkanu menkkoja ja nyt eletään kp 29/26-28 :O

en oo uskaltanu alkaa testaamaankaan vielä, ku koko ajan tuntuu et nyt ne tulee, mut ei vielä ainakaan. kaikenlaista oiretta pukkaa, mut yritän olla uskomatta kun pelottaa et menkat tuleeki. mahaa juimii, mut ei sillai menkkamaisesti, vaan lyhyen aikaa ja sit se menee ohi, lisäksi tuntuu lieviä repäisykipuja, etenki tänään koiraa lenkittäessä piti hieman hidastaa ku repäisi ikävästi. väsyttää, mut en saa unta ku mietin vaan et voisko olla jnejne. nälkä on yhä useammin enkä tänään meinannu jaksaa kävellä miehen ja tytön kans ku käveltiin kotiin n. 3-4km matka bussipysäkiltä kaupan kautta (mulla ei kunto laske kuukauden treenitauolla). lisäksi pissattaa ja tänäänki piti pysähtyä uimarannan bajamajassa ku en ois jaksanu kaupan kautta kotiin.

aattelin ootella perjantaiaamuun ennenku uskallan testata, sitä ennen oottelen menkkoja.

käytiin tänään vieläpä klinikalla et mies pääsi antamaan spermanäytteen. urhoollisesti mies homman hoiti, me odotettiin tytön kans aulassa. käynnin jälkeen oli pakko mennä syömään täytetty patonki ku mies ei syöny kotoa lähtiessä mitään ja mullaki oli tarkemmin ajatellen nälkä :)

ai niin ja vielä ihania uutisia: mun siskolla oli tänään rakenneultra ja heille tulee kuulemma poikavauva <3

tsemppiä della että saat plussan se ois niin mahtavaa jos saisitte pienokaisen jota ootte toivonu, eipä tarttis välttämättä liiemmi tutkistella enempää tai no voisittehan te saada tiedot. kuulostaa kyllä siltä että siellä ois pienokainen, ei menkat. niin ja onnittelut tulevalle tädille hyvistä ultrakuulumisista meillä miehen sisko oottaa esikoistansa ja kertoi kans joku aika sit että poika tulossa.

aamu kärsitää sit menkat ja inshaallah ens kierros sitten tärppää molemmille. :)

Jännää Della! Koskas alat testiä tekemään? Toivottavasti noi olis ihan oikeet raskausoireet.
Meitä tädin kanssa painivia on aika monta samaan aikaan näköjään. Kaikille vaan uutta tulta seuraavaan kiertoon!
Näin on Gatusa, ensi kierrolla plussat ja ihania kevätvauvoja kaikille!

Aamu huomenna aattelin testailla eka halpistestillä ja hakee sit apteekista oikeankin ja testata sillä viikonloppuna edellyttäen tietty et menkkoja ei edelleenkään oo.

ei näy menkkoja ei. yöllä kävin kahdesti vessassa, sit alkoi kiertää mahassa ja nukahtaminen oli hankalaa. ainoastaan mahallaan onnistui.

Della Kuulostaa kyllä lupaavalta! Oispa ihanaa että teidän osalta testit jäis siihen ja pikkunen ois tarttunu mukaan! :D

Jännäilenkin täällä muiden puolesta! Olisihan se mukavaa että onnistumisiakin taas tulisi! :)

Ja Aamu Näinpä! Kyllä täsä ny ootetaan ihan tädin saapumista eikä sen enempiä jännäillä raskautumista :) kylläpä noita oireita ilmenee jos raskaana olis :)

kerrohan della meille kun oot testannu et mikä oli tulos, inshaallah saat plussan :)

tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut pettyneille mutta eiköhän mekin saada ne pienokaiset kyytiin jossain vaiheessa inshaallah. mä oon alkan miettii et ehkä mul ei tärppää ku olosuhteet ei ol viel parhaat maholliset. mies stressaa ja purkaa muhu, yllärei melkei joka päivä jostai asiast eikä mitää mieluisia yllärei joten ehkäpä Allah päätti että parempi odottaa ennen ku antaa meil tärpätä.

Dellalle kovasti tsemppiä plussaan kuin myös muille!

Oon itse ihan sekaisin, tänään on neljättä päivää aivan järkyttävä kipu oikeassa nivusessa/alavatsassa, huono oloa, päänsärkyä, rinnat arat...no kp on 19/28 vasta, joten turha testata. Pikasen googletuksen tuloksena oireet sopisi kohdun ulkoiseen :( raskauteen. Pitää seurata ja mennä huomenna lääkäriin, mikäli nämä ei tästä tokene. Voi tietenkin olla muutakin.

Gatusalle oikein kovasti tsemppiä, en sua tunne mutta nuo tickerit kyllä kertovat raadollista tarinaa. Kovasti lähetän plussatuulia ja tarrasukkia matkaan!

taisi täälläki jäädä kaikki vain toiveajatteluksi :( äsken vessassa käydessä tuli vaaleaa punaista limaa ja mahaa turvottaa et menkat taisi tulla. ei oo kyl mulla ihan hetkeen kierto näin venynytkään, nyt siis kp 30/26-28, liekö jatkossa kierrot sit 26-30 päivää.

Voi ei Della! Mä jo aattelin et nyt teillä on tärppi käynyt. Kökköä! :sad001
Mulla alko tänään ihan kunnolla vuotaa ettei kyllä oo epäilystäkään enää. Täti on saapunut. Tosin ei tässä nyt niin raskautta vielä odotettukaan. Ei vielä pettymystä siinä mielessä. Että tuo täti saa olon nuutuneeksi ja nyt tuli vielä kuumuus lisäksi. Ei mukava yhdistelmä ollenkaan!!! :smiley-angry016

mulla merkkaantuu huomisen puolelle menkkojen alku ku edelleen jatkuu tuhru ja lekuri sanoi kesäkuussa et iltakuuden jälkeen alkava kunnon vuoto lasketaan seuraavana päivänä alkavaksi kp1:ksi. mulla on yleensä alkanut melkei heti kunnon vuoto ja päiväsaikaan, joten ei oo tarvinnu tämmösiä miettiä.

harmittaa niin, et itkettää :'( olin itseki niin vakuuttunut, että nyt tärppäsi ja miehelleki kerroin, et menkkoja ei näy. nyt saiki sit tänään kertoa et turha testailla, menkat tuli :( meitä molempia harmittaa, mut onneksi on sentään takaporttina tutkimustulosten kuuleminen ja kai sitten hoidot.

muoks. anteeksi omanapailu, just nyt ei pyöri muuta päässä ku minäminä ja itsesäälissä kieritään. taidatte kyllä aika moni olla samassa veneessä et jotai ihan muuta odoteltiin ku menkkoja ja alas rysähdettiin.

en oo edes toivottanut RouvaKettusta tervetulleeksi, joten tervetuloa! täällä saa ainaki vertaistukea, vaikkei raskautta näkyisi alkavankaan :)

Pahoittelut tädistä joille se pirulainen saapui taas! Pettymys on kova mutta uudessa kierrossa uudet kujeet!

Täällä myöskin täti is in dah house. Tänään sitten pärähti täti visiitille ja sinänsä pitäisi olla siitäkin tyytyväinen kun ennen esikoista kuukautiset tuli harvoin ilman terolut kuuria joten jotain positiivista että nyt kone pelaa edes jotenkin. En kauheasti raskauteen uskonu, mutta vähänhän tuo v*tuttaa. No, ei muuta ku täsä kierrosa tärppiä vaan, muillekin!

Onnea jännittäville! Olkoon plussa onni myötä! :)

ei kai della sulla nyt alkanu menkat, pahoittelut ja varmast sua harmittaa sen kun purat täällä sen.

plussatuulia jännäilijöille :)

on: kp 2/24 alavatsakivut loppu alhamdulillah mutta onpahan kunnon menkat, enpä muista millo viimeks ois ollu tarvetta vaihtaa vahvin side useamma kerran päivässä. no ainakin kroppa on toipunut näköjään.

ei kai della sulla nyt alkanu menkat, pahoittelut ja varmast sua harmittaa sen kun purat täällä sen.

plussatuulia jännäilijöille :)

on: kp 2/24 alavatsakivut loppu alhamdulillah mutta onpahan kunnon menkat, enpä muista millo viimeks ois ollu tarvetta vaihtaa vahvin side useamma kerran päivässä. no ainakin kroppa on toipunut näköjään.

Gatusa joo, menkat alkoi aamuyöllä kamalalla mahavihlonnalla, sitä ennen tuhrutti ja tiuhru näytti loppuvanki jossai vaiheessa :/ nyt siis kp 1, kierto venyi 30/26-28. on niin kypsä olo, vituttaa koko tää yritys ja kroppa kun ei vaan voi onnistua :( hankalaa hakee mitään positiivista mistään ku tuntuu, ettei sellasta löydy.

meillä taitaa nyt aika monella olla samoissa kierto :) et jännitetään yhdessä ovista ja piinaillaanki yhdessä :)

jep della tiedän tuon tunteen liianki hyvin, ite olin melkei 100 varma tärpist ja sit pudottii korkeelt ja kovaa. eipä täälläkää fiilikset mitkää hyvät ol kaikki ottaa päähän totaalisest.
mies kysy et josko hän laittaa mut johonki kouluu opettelee arabiaa mä totesin et mul ei ol mitää motivaatiota oppia arabiaa mä en ol saanu mitää hyvää tässä maassa tähä mennessä. mies alotti aamun valitukset pyykistä ku hän joutu peseen käsin oman paidan ja housut, meil ei ol ees pyykkinarua missä kuivata sanoin ni totes onha meil tuolit, ikkunat jne... mä en ala ensinnäkää tuhoamaa tuolien nahkapintoi pistämäl märkii vaatteit niille. tänää tulee inshaallah pesukone ja liesi saan uudet ku mies hankki alhamdulillah. joten jotain positiivista pääsen leipoo koska meillä on sit myös uuni käytössä :)
mut en kyl tajuu miks mua itkettää jatkuvast, oonkoha mä väsyny tai ylirasittunu jostai...mies sano et ei hän voi tehä asialle mitää siis jos mul huono olo tai en vaan jaksa tätä elämäntyyliä loputtomii et pitää joka päivä kuunnella valitusta jostai.

tosin täällä kaikki varmaa on kyllästyn muhu koska mä valitan sit taas täällä kaiken... ANTEEKSI

antakaa mulle piristykseks plussauutisia jos joku piinailee...

jep della tiedän tuon tunteen liianki hyvin, ite olin melkei 100 varma tärpist ja sit pudottii korkeelt ja kovaa. eipä täälläkää fiilikset mitkää hyvät ol kaikki ottaa päähän totaalisest.
mies kysy et josko hän laittaa mut johonki kouluu opettelee arabiaa mä totesin et mul ei ol mitää motivaatiota oppia arabiaa mä en ol saanu mitää hyvää tässä maassa tähä mennessä. mies alotti aamun valitukset pyykistä ku hän joutu peseen käsin oman paidan ja housut, meil ei ol ees pyykkinarua missä kuivata sanoin ni totes onha meil tuolit, ikkunat jne... mä en ala ensinnäkää tuhoamaa tuolien nahkapintoi pistämäl märkii vaatteit niille. tänää tulee inshaallah pesukone ja liesi saan uudet ku mies hankki alhamdulillah. joten jotain positiivista pääsen leipoo koska meillä on sit myös uuni käytössä :)
mut en kyl tajuu miks mua itkettää jatkuvast, oonkoha mä väsyny tai ylirasittunu jostai...mies sano et ei hän voi tehä asialle mitää siis jos mul huono olo tai en vaan jaksa tätä elämäntyyliä loputtomii et pitää joka päivä kuunnella valitusta jostai.

tosin täällä kaikki varmaa on kyllästyn muhu koska mä valitan sit taas täällä kaiken... ANTEEKSI

antakaa mulle piristykseks plussauutisia jos joku piinailee...

Gatusa niin sama tunne oli mulla! viime viikolla tuntui vielä sellanen tiukka kipu ja mahaki oli kuralla, mikä oli niin outoa ku ei mulla ikinä ole sellasta.. ja sit tällä viikolla ku menkat oli myöhässä sen kaksi päivää niin heräsi jo toivo, et josko nyt sittenki. no, tiedänpä ensi kerralla et odotan sen viikon ennenku testaan, jos menkat on myöhässä ja kuljen lappu persuksissa koko sen viikon ajan. jos nyt jotai positiivista hakee, onneksi ei menny rahaa r-testeihin, olin meinaan suunnitellut et ostan apteekin tavallisen ja digin, nyt sai neki rahat ruokaan.

miehen kanssa puitiin tätä tärppäämättömyyttä, oltiin nyt molemmat ihan varmoja et tärppi tuli, kun mun menkat ei yleensä myöhästy, vaan alkavat ennemmin pariaki päivää aikaisemmin. mietittiin et ku me ollaan saatu kerta toi yksi yhteinen tyttö, miksi me ei voitaisi saada vielä yhtä yhteistä. eilen marisin et meille kuuluu kyllä jo kaksi lasta (kaksoset) ku ollaan odotettu jo näin kauan. ehkä me vaan tarvitaan apua lääketieteeltä, mut senki kuulee jo ensi viikolla, mitä on tehtävissä.

kertokaa joo joku jotai plussauutista, vai kärvistelläänkö me kaikki täällä tosiaan menkkojen kourissa?

Elisha86, tervetuloa menkkakerhoon! Positiivista kumminkin että menkat tuli ittellään.
Della, tosiaan jos meillä kaikilla nyt vuotaa samaan aikaan niin oviksetkin tulee samoilla ajoilla joten jännitettävää piisaa tulevaisuudessa. Toivottavasti saamme sitten kunnon plussa-aallonkin samaan syssyyn. Tsempit teille, yrittäminen ja pettyminen on turhauttavaa kun se riittävän monta kertaa tapahtuu peräkkäin. Esikoista yrittäessä mä olin jo muutaman kuukauden päästä ihan hermona että miksei onnistu.

Gatusa, tsemppiä myös teille! Varmasti kiukuttaa. Ettei sulla vaan oo masennusta jos koko ajan itkettää ja on huono olo? Olisko se kielen opiskelu hyvä idea, saisit vähän muuta ajateltavaa? Onneksi sentään täällä foorumilla saa avautua ja valittaa. Sitä vartenhan täällä ollaan.

Takaisin