Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa vaan kaikille! Ilmoittauduin tuossa menneenä kesänä tänne palstalle, mutta kirjottelu on jäänyt tyystin, mutta juttujanne olen lukenut. Nyt tuli sellainen tunne, että pakko jakaa tämä tieto jonkun kanssa (muunkin kuin miehen), että tänään tehtiin PLUSSATESTI!!! Ensin tein yhden netistä tilatun liuskan kanssa ja siihen tuli heti viivat, tein varmuudeksi toisen perään puikolle ja sama juttu. Ei muutakuin kauheeta kyytiä apteekkiin hakemaan digi-clearblue ja siihen tuli "raskaana 2-3", jota aavistelinkin! Huhhuh, nyt noin vuoden verran yritetty ja toivottu pikkukakkosta alulle vaihtelevalla menestyksellä, sillä omista kierroista saati harvoin tulevista menkoista ei ole ollut kauheesti apuja oviksen bongaukseen (koskaan ennen en ole edes tiennyt milloin ovuloin, enkä ole ikinä saanut ovistesteihin viivan viivaa näkyviin).

Onnittelut plussasta täältäkin lillis :)

Pikaisesti vaan omaanapaa: Kyllä ne menkat sieltä tuli, vaan onpahan olleet kummalliset. On ollut aika niukkaa vuotoa koko ajan. Ihan muutamalla normi siteellä olen pärjännyt ja suurimmat vuodot tulee yleensä samalla, kun käyn vessassa. Yöllä ei juurikaan ole edes vuotanut. On siis ollut huomattavasti normaalia niukempaa vuoto. Maha on taas ihan normaali, mutta se nyt aina vaihteleekin tosi paljon. 
Poitsu on parantunut flunssasta ja nukkuu hyvin. Olenpahan saanut minäkin unta :) 
Joku syysväsymys tässä nyt silti on taas meneillään. Mulla oli tuossa alkusyksystä vähän semmoinen -mikään ei kiinnosta-vaihe. Epäilin jo synnytyksen jälkeistä masennustakin ja sen vuoksi menin niihin verikokeisiinkin. (joiden tulosta en vieläkään ole muistanut kysyä) Tässä välissä oli jo parempi kausi, mutta nyt taas tuntuu, ettei millään tahdo saada mitään tehdyksi ja oikein mikään juttu ei jaksa kiinnostaa. 
Meillä on parisuhteessakin ollut pojan syntymän jälkeen aika tasainen matalapaine menossa, mutta kun ei mua oikein jaksa huvittaa senkään hoitaminen. Asiasta ollaan kyllä puhuttu, mutta joku kipinä on vaan nyt hukassa. Ehkä se sieltä vielä joskus löytyy...
Onneksi tuo lapsi jaksaa ilahduttaa joka päivä ja olen kyllä hänestä erittäin kiitollinen ja onnellinen <3 
Sorry siskot, tää omanapainen vuodatus... 

Onnea Lillis!

della:
Mulle aiheuttaa peruna kans kauheen turvotuksen :/ ihan niin kuin pasta ja leipä ja oikeastaan kaikki, jossa on paljon hiilareita. Varsinkin tytön syntymän jälkeen on tuntunut siltä, että maha alkaa helpommin pömpöttää ruokailun jälkeen :( Pitäis varmaan alkaa taas treenata lantiopohjanlihaksia... Se on vaan niin pirun tylsää.

Ootko Gatusa jo testannut??

Maikkie: Täällä kans toinen syysväsymyksestä kärsivä. Tää marraskuu on kyl kaikista paskin kuukausi vuodessa. Koko ajan harmaata ja sataa ja iltaisin tulee pimeä tosi nopeesti. Eikä oo edes lunta tuomassa vähän valoa. Mun mielialaan vaikuttaa ihan selvästi. Ja tuntuu, että unta tarvitsis koko ajan vaan enemmän ja enemmän, ettei väsytä. Tuosta parisuhteesta, ymmärrän tosi hyvin mitä tarkoitat, ettei sitä jaksais hoitaa. Musta oli n. vuosi sitten tosi turhauttavaa, kun olin tosi väsynyt (tyttö valvotti silloin öisin paljon) eikä meinannut riittää energiaa yhtään mihinkään ja sitten parisuhdekin jäi vähän heitteille. Tiesin, että asialle pitäis tehdä jotain, mutta sanoinkin miehelle, etten vaan yksinkertaisesti jaksa uhrata siihen ajatusta, kun tärkeysjärjestyksessä oli ensin tytön hoitaminen ja sitten oma jaksaminen. Kyllä me siitä onneksi selvittiin :) Nyt on taas ollu vähän hankalampi jakso, kun mä stressaan siitä, kun ei pikku kakkosta kuulu ja oon muutenkin kauheessa identiteettikriisissä, kun oon tullut siihen tulokseen, että mulla on näiden kotivuosien jälkeen alanvaihto edessä, mutta en tiedä mitä haluisin tehdä. Tuntuu, ettei narut pysy käsissä ja kaikki suunnitelmat leviää. Ja miehellä taas kaikki hyvin! Kiva työ, ei stressiä mistään vauva-asioista ja kaikki sujuu kuin tanssi. Tosi epäreilua ;) Mutta eiköhän se teidänkin kipinä vielä löydy :) Ei siihen loppujen lopuksi paljoa tarvita. Meille riitti, kun mies oli pari päivää työmatkalla ja huomasin, että mullahan oli kauhee ikävä sitä.

On: Kp 12. En oo viitsinyt testailla vielä ovista, kun ei oo paljoo mitään oireita :O Varmaan taas ovis myöhästyy, toivottavasti ei kovin paljon. Pupuiltu kuitenkin on ;) Täytyy varmaan ostaa vielä kolmas purkki greippimehua ja sit oviksen jälkeen litkiä punkkua. Jos tiedätte vielä jotain muita vinkkejä, joita vois hyödyntää, niin kertokaa. Otan kaikki aseet käyttöön! En mä yhtään verenmaku suussa sitä vauvaa yritä ;)

moi taas!

lillis onnea positiivisesta testistä! :)

Gatusa kannattaa malttaa testauksen kans, mut kyllähän tuo hyvältä ja lupaavalta kuulostaa :)

Maikkie tänne vaan kaikki purkaukset ja avautumiset, ei aina voi paistaa päivä ja elo olla ruusuilla tanssimista. mullaki on ollu syysväsymystä, liekö nytki päällänsä ku tuntuu, etten saa öisin tarpeeksi nukuttua (tyttö "antaa" nykyään nukkua jo 7-8 tuntia ja herää vasta aamulla klo 6) yritän vaan pitää itseni ja meidät touhussa, jottei masis pääsisi yllättämään.

Margeliini hyvältä kuulostaa valmistelut siellä :) mä oon myös ostanut greippimehua (maistelumielessä, koska oon siinä kierron vaiheessa, ettei siitä oo merkittävää hyötyä, jos nyt ylipäätään on hyötyä). ootko muuten huomannu, et greippimehu lisäisi janontunnetta? oon meinaan itse ihmetellyt, kun mulla on nyt kolmatta tai neljättä päivää janottanut ihan sairaasti eikä mikään tunnu auttavan siihen. toki oon syöny varmaan aika suolaisia ruokiakin, mutta ei mulla tämmöistä tunnetta oo ollu aikaisemmin.

on: väsyttää eikä päikkäreiden nukkuminen tunnu auttavan. menkkoja oottelen saapuvaksi, jos menee normikiertoni mukaan, ne tulisi huomenna. mahaa nippailee niinku aina menkkoja ennen ja runsasta näkyy valkovuotoki olevan. lisäksi hajuherkkyys on nostanut päätään, pahinta oli äsken, kun paistoin pannulla sieniä ja oon vissii pessy pannun jotenki huonosti ku siitä pölähti yhtäkkiä jauheliha :P oli pakko huuhdella sienet veden alla, mä en halua maistaa lihaa mun ruoista (vaikeaa tää munki elämä :D). lisäksi on jano koko ajan, mikä on ihan jotai uutta, ei oo meinaan aikaisemmin kuulunu mun menkkoja edeltäviin (ja muistinki flashbackina et mullahan oli alkuraskaudessa koko ajan jano!). mitäs muuta, kuvottaa ja etoo, nyt just särkee päätä (johtuu huonosta nukkuma-asennosta) ja oon nyt muutamana yönä nähny ihan kipeitä unia: yhdessä niistä mun sisko oli naimisissa mun ala-asteaikaisen opettajan kanssa (siis se opettaja oli ällöttävä) ja mä yritin vaan hyväksyä niiden suhteen. kerroin unesta siskolle, jonka mielestä näen sairaita unia ja sisko käski lopettaa sellasten näkemisen. tuntuu et noi unet vaan villiintyy yö toisensa jälkeen.

näinpä täällä. katellaan, alanko testaamaan viikonlopun jälkeen, jollei menkkoja näy.

della_79: ettet vaan ois raskaana sittenki. toivotaan parasta molemmille :) kärsivällisyys palkitaan on vanha sanonta no sitä kärsivällisyyttä testauksen suhteen koetellaa, onneks ei ol testiä valmiiks ni ei pysty.

Gatusa: Tsemppiä piinapäiviin! Tuu sit heti kertoon, kun oot testannut :) tai jos se ikävämpi vaihtoehto tapahtuu :/

della: En oo kyl huomannut, että greippimehu janottaisi. Mua kyl janottaa muutenkin niin harvoin ja oon tosi huono juomaan mitään. Kesällä ja treenatessa kyllä janottaa ja välillä kahvihammasta kolottaa, mutta muutoin ei. Onko sulla yhtään testiä kaapissa, että voisit selvitellä asiaa?

On: Jaahas, tulihan se ovisplussa kuitenkin jo tässä vaiheessa :) mahakipujen kera. Tänään pitäis sit saada mies pupuilemaan taas. Vähän jänskättää miten käy. Tuntuu, että sille on alkanut tulla suorituspaineita oviksen aikaan, vaikka en kerrokaan mun testailuista. Mutta huomaahan sen varmasti musta ;) Huomenna mies onkin sit työmatkalla koko päivän eikä varmaan enää illalla jaksa touhuilla, joten olis kyl hyvä tänään saada simpat liikkeelle... Oon vähän pettynyt, kun mä jotenkin kuvittelin, että miehen työhön ei kuuluis näin paljon kaikkia matkoja ja koko päivän koulutuksia  ym. joiden takia joudun hoitamaan tyttöä yksin :( Siis ei siinä tytön hoitamisessa mitään vaikeeta ole, mutta kyllä mä iltaisin ja viikonloppuisin kaipaisin ihan aikuistakin seuraa.

Margeliini ei oo testejä kaapissa, täytyy käydä ensi viikolla hakemassa (= maanantaina vauvajumpan jälkeen). en haluaisi vielä miehelle sanoo asiasta mitään ja muutenki aattelin odottaa maanantaihin ku oottelen tässä niitä menkkoja saapuviksi. mä oon myös huono juomaan mitään, mut nyt on kyl ollu pakko juoda ku koko ajan on semmonen tunne et kuolee janoon :/ siitä sit seuraa et koko ajan on myös pissahätä.

Gatusa millon sä aattelit testailla? tuu sit heti kertoon, mitä testi sanoi :)

on: en sit eilen menny ollenkaan treeneihin ku se hedari vei voimat (lähti vasta panadolilla) ja muutenki oli jotenki vaan kivempaa kylvettää tyttö ja istua sohvassa syömässä jäätelöä ja katella ku mies pelasi pleikkaa. tän viikon liikunta-anti jäi siis vauvajumppaan. yritin kyl keskiviikkona mennä toisiin treeneihin ja olin jo paikan päällä ku huomasin, et ne onki peruttu, koska se treenipaikka (=koulun liikuntasali) oli maalattavana. hippasen huono omatunto, mut yritän ensi viikolla uudelleen.

tänään on ollu enempi menkkaoloja, et josko ne sit kuitenki tulis ja oon miettiny kans, oonko mä vaan kuvitellu et on jotai oireita jne. kaipa seki ihan näinä päivinä selviää :)

della_79: varmaa huomen tai ylihuomen testaan et näkyiskö ees haaleeta viivaa ku tänää 14pvä oviksest tai 8pvä. kokoajan valkkari oviksen jälkee paksuu, valkost, ei yhtää kuivaa päivää ja paikat kii. ni kait sit uskaltaa testata. 9.11 oli limoi ja auki, 15.11 oli taas kipui oikees munasarjas. joten ota siitäki selvää mikä on ovispäivä ollu koska ne limat alko jo siin 7.11 ja muuttu ovislimoiks 9.11 eli sillo oli kananmunalimat (anteeksi suoruus). ja muutenki paree testata jo enne muuttoa joka viimeistää maanantaina.
nii joo ja perinteiset menkkoi enteilevät alavatsakivut on puuttun kokonaa alhamdulillah. toivotaan parasta.

Vitsi sentään, mihin ihmeeseen mun aika mukamas häviää, kun en edes tänne ehdi kirjoitella?!? Nyt kuitenkin pitkästä aikaa taas oikeen kotona istun koneen ääressä ja luin kaikkien tekstit läpi. Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja onnea plussaajille :)  Gatusalle toivotaan plussaa ja paljon lisäonnea, kaikkien megavuotojen ja keskenmenojen jälkeen kyllä olis jo sun vuoro päästä kasvattamaan masua :) Margeliini, tiiän hyvin mitä tarkotat tuolla aikuisen seuran kaipuulla. Meillä ukkeli on usin iltasin töissä 20-21 asti ja sen jälkeen se onkin jo niin koomassa, ettei siitä kauheesti seuraa oo. Ja kun mä teen töitä yksin klo 11-15, sitte tuun pojan kanssa kotiin ja harvoin jaksetaan mihinkään lähteä arki-iltana, niin mullahan olis kauhee puheripuli ja haluisin kertoo päivästä miehelle, mut kun toinen vastailee vaan "mmm" ja hmhmh" ni eipä sitä sit kauheesti tuu seurusteltua aikuisten kanssa. :(

Meillä on poika ollu terve jo kaks kokonaista viikkoa! Päivähoidon alotuksen jälkeen ei siis tämmöistä pätkää ole ollutkaan, aina on tullu joku flunssa ja kuume, enterorokko tai korvatulehdus. Joko jäpikkä on vaan kasvanut tai on syöny multaa pihalla niin paljon, ettei enää sairastu niin helposti tai sitten noilla maitohappobakteereilla on oikeesti jotain vaikutusta. Olen nyt viimisen korvatulehduksen jaälkeen antanu sille RelaDropseja ja sekotan omaankin ruokaan, josko nää meidän flunssat vähän vähenis.

Menkat oli ja meni, tällä kertaa tosiaan ihan kunnolliset. Kaikenmaiilman nippailuja on alavatsalla tuntunut, joten ainakin siellä jotain toimintaa on. Ovis on ehkä alkuviikosta, en ainakaan tässä kierrossa vielä testaa. Ens kierrossa sitten, jos sinne asti joudutaan. Mulla on jostain syystä hirmu varma tärppifiilis jo nyt, vaikkei siis mitään ole vielä edes tapahtunu.

Nyt meen sytyttelemään kynttilöitä ympäri kämppää, ettei toi jatkuva harmaus ja vesisade pääse masentamaan. Hyvää viikonloppua kaikille!

nipsu86: kiitos tsempistä ja toivottavast teilläki tärppää täs kierros mikä alko. itellä selviää pian inshallah. nyt ku on oma kotiki minne ollaa muuttaas viim. maanantaina ni oisha se ihana jos oottas pikkuistaki.

no nii josko huomen testais ku mies toi testin mulle...ei kyl malta ens viikkoo varmaa oottaa. oiskoha mahollist et se kipu mikä oli 15.11 ei ollukaa ovis vaan jotai muuta? koska menkkaoireit ei ole ollenkaa. testin herkkyys se 25iU eli perus. mies kyl tulee valittaa jos tulee nega ja pyydän ostaa uuden ens viikolla... huomen ois joko 9 tai 15pvä oviksest... kumpi luotettavampi kipu vai limat koska limat oli kuun alkupuolel eli 6.11- 9.11 mut kipu 15.11...? auttakkee ystäväiseni

eli kyllä se ovis oli vast 15.11 kuten kivut ilmotti koska tänää tein selvyyden vuoks testin ja puhas nega eli odotamme ensi viikkoon ja katsomme mitä aikaisintaan ke tapahtuu. toivottavasti sillo ei ala menkat ja mies ostaa uuden testin. nyt ainakin tiedetää missä mennää :)
menkkaoireita ei ole eikä mitää muitakaa kipuja mitä ny rintoi vihloo välillä.

Gatusa vielä on siis toivoa, että pikkuinen olisi voinut tarrata kiinni :) malttia vain vielä testaamiseen :)

on: niinhän ne menkat sit alkoi yöllä, eli nyt sit yk 2 ja kp 1. täytyy kyl sanoo, et hämmentävästi muistuttaa noi mun menkkoja edeltävät oireet alkuraskauden oireita! nyt täytyy alkaa pitää vain pää kylmänä ja unohtaa turha pakkotoiminta raskautumisen eteen, mulla meinaan leviää pää liian yrittämisen kans. kokeilen nyt tässä kierrossa ihan rauhallista yrittämistä ja greippimehua, katellaan onko sillä vaikutusta. kierto nähtävästi 29 päivää eli alkaa olla aikalailla samallai ku ennen raskautta, mikä on tietty hyvä asia, ettei tule megakiertoja jne. nyt sit jatkan myös tissivierotusta (ihmisellä täytyy olla proggiksia :D)

Heips kaikille :)
Täällä vähän samanlaista touhua kun Margeliinilla. Eli rampikuumetta ilmassa. Ajatuksen tasolla ja puheissa kaikki on ok, mut se ei ihan riitä ;)
Munasarjat alko kipeytymään eilen, eli ovis varmaan alkuviikosta. Jos näin on niin kierron pitäis pysyä suht samoissa kun pillereiden kanssa. Toivottavasti saatais aikaseks edes pari kertaa pupuilla ennenkuin on jo liian myöhäistä tälle kierrolle.
Mies sano että otetaan illalla uutta yritystä kun aamuinen loppu vähän lyhyeen, mutta katsotaan nyt. Se on ollu tosi väsyny viime aikina ja pääasiassa nukkunu illat sohvalla ja aamulla sit lähteny taas hommiinsa.

Huoh, mulla on hedari ja niskat+hartiat ihan jumissa. Pitäis saada vähän työhommia tehtyä kaverille, mut jättikokoisten hitsaushaalareiden paikkaaminen on ihan kamalaa puuhaa. Ompelisin mielummin vaan pojalle tai itselle. Mä siis harrastan vaatteiden ompelua ja ompelen aikalailla kaikki pojan sisävaatteet itse. Blogiakin yritän niistä pitää, mut aika tuntuu olevan vähissä niin ompeluun, kuin bloggaamiseenkin. Aina sillon tällön sentä jotain :)

Nyt takas koneen ääreen, tsemppiä ja plussapuhureita kaikille :)

Heipat kaikille! :)

Huonosti oon jaksanut tosiaan kirjotella, jonkun verran tonne kesäkuisiin oon kirjottanut, mutta aika vähän sinnekin, kun olo on ollut melko huono ja kuolemanväsynyt. Ultrassa käytiin viikko sitten, kaikki meillä täällä hienosti ja huomenna pitäisi olla jo rv 13+0. Äkkiä hurahtaa aika, kun tuntuu että vasta viikko sitten täällä kerroin siitä paljon toivotusta plussatestistä! Onneksi nyt viikon sisään olo on alkanut normalisoitua, muutamia päiviä mennyt jo niin, etten oo muistanut olevani raskanaa (ihanaa!!!). Masu siis vielä on ihan oma masu, alun pöhötyskin on kadonnut eikä tuota pientä syömisen jälkeistä extraturvotusta huomaa kyllä ellei tosi tarkkaan katsele ja tiedä että oon raskaana. Monikaan ei kyllä vielä edes näistä uutisista tiedä.

Harmi ettei kukaan sieltä oo vielä plussannut, varsinkin toivoin että Margeliini sä olisit jo plussan saanut, mutta varmasti se tulee pian! :) Della, hienoa että siellä alkoi menkat, joskohan sitten nyt teilläkin toinen saisi alkunsa.

Kaikille muillekin paljon tsemppiä, paljon on ehtinyt tulla uusia mun poistumisen jälkeen. Vaniljin ja Vesimelonin kanssa ollaan siellä kesäkuisissa nyt, toivottavasti te kaikki siirrytte sitten ootas... elokuisiin, olisikos se? :)

Plussatuulia kaikille tähän harmaaseen syksyyn! Onneksi joulu tulla porskuttaa vaan, mä niin jo sitä odotan, ekat joululahjat on jo ostettu ja loputkin hyvin tiedossa jo joulupukin listassa. :)

Kiki mukavaa kuulla sun ja teidän kuulumisia ja ihanaa, että pikkuinen porskuttaa ja että kaikki on mennyt hyvin :)

mulla tosiaan alkoi menkat kuukausi sitten ja nyt on menossa toinen kierto synnytyksen jälkeen. oon myös päättänyt, et aika alkaa olla kypsä imetyksen lopettamiseen, joten eiköhän tää hormonitoiminta ala palailee täydellä teholla :) mun kohdalla elokuu alkaa olla menetetty tapaus, mut sitä seuraaviin ois kai optiota :)

on: mietin eilen, oiskohan aika pitää tänne hieman luovaa taukoa, alkaa meinaan pyöriä liikaa päässä kaikenlainen pakko-saada-vauva ja se ei tee hyvää meidän yritykselle. oon laskenu laskurilla ovisajankohtia ja niihin kai voisi yrittää tähdätä, mut muuten alkaa mennä aika yli mulla, kun menkkaoireet on liian samanlaisia raskausoireiden kanssa niin tulee kuviteltua turhia :/ ehkä mä kuitenki käyn lukee teidän juttuja täällä :)

puhuttiin muuten eilen miehen kans siitä ajasta, kun yritettiin tyttöä. miehen serkku oli saanut toisen lapsen ihan nyt näinä päivinä ja mietittiin vaan et ku me ei muisteta, milloin se eka lapsi syntyi (oliko ennen tyttöä vai miten). mies sanoi, et sillä meni kanssa kaikkien vauvauutiset ihan ohi ku ei jaksanu kiinnostaa toisten vauvautumiset etenkään ku meillä ei tapahtunut mitään yrityksistä huolimatta. en ollu koskaan ajatellu et mies on voinu ajatella ihan samoja juttuja, mä varmaan lilluin vähän liikaaki siinä epätoivossa, etten tajunnu edes ajatella et mieski voisi miettiä samoja juttuja! mies sanoi, ettei sillä niin koville ottanut muiden vauvauutiset ku mulla (ku on ennestään kaksi lasta), mut kuitenki tuntui pahalta. kaikkea uutta sitä oppii miehestään :)

Nipsu: Sullahan on kierto aika samassa vaiheessa kuin mulla :) Mulla tosin oli jo ovis ihan äskettäin, näinä päivinä. Kiva, että sulla on noin positiiviset fiilikset, jospa sulla oliskin se tärppifiilis ihan syystä! Mä en taaskaan tiedä miten suhtautuisin :/ Vähän sellainen olo, että ei se nytkään tärpännyt, mutta oon toisaalta niin tyytyväinen miehen panostukseen tällä kertaa, että on ihan hyvä mieli :)

Kiki: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! :) Hyvä, että olo rupee helpottaan. Se on ihan tervettä välillä unohtaa olevansa raskaana ;) Mullakin kesti oikeastaan ekan kolmanneksen ja vähän päälle pahoinvointi, joten yhtenä kauniina päivänä, kun ei ollutkaan huono olo, niin tuntui ihanan normaalilta :D Paljon tsemppiä seuraaviin kolmansiin!

della: Mä oon myös vähän harventanut täällä käymistä ja oon yrittänyt keksiä kaikkea aktiviteettia, etten niin paljon miettis vauva-asioita. Yritin tuossa viime viikolla ottaa vähän selvää opiskelumahdollisuuksista, mutta sieltä koulusta ei ole mulle vielä kukaan vastannut :/ Musta tuntuu, että tää vauvaprojekti ottaa senkin takia niin koville, ettei mulla ole tällä hetkellä tytön hoitamisen ohella mitään muuta isoa projektia meneillään. Mutta vastaavasti liikaa aikaa vatvoa kaikkea. Kyllähän noi miehetkin varmasti paljon asioita pohtii. Ne ei vaan puhu niistä yhtä paljon kuin naiset. Ja sit naisena ei tule edes ajatelleeksi, että miehelläkin voi olla paha mieli jne.

Nyytti: Sielläkin kierto samoilla kohdilla kuin mulla ja Nipsulla. Mulla kans vaivas niska ja hartiat silloin kun tyttö oli pienempi ja tarvitsi enemmän syliä ja kantamista. Välillä oli lihakset ihan kuin tulessa. Onneks kuntosaliharjoittelu auttoi siihen aika tehokkaasti. Nykyään sit taas ranteet vaivaa aina välillä. Mulla on ilmeisesti ahtaat rannekanavat. Sukuvika ;)

On: Kp 16/26-31 ja luulen, että ovis oli vasta eilen, vaikka perjantaina tulikin testiin plussa. No, hyödynnetty ollaan oikein kunnolla tällä kertaa :) Litkin vielä greippimehun loput ja siirryn punkkuun loppuviikosta. Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin vähän houkuttelis ottaa aikalisä yrittämisestä... Mulle oli toi viime viikon loppu aika henkisesti raskas (varmaan ovishormonit teki myös tehtävänsä). Juttelin kummipoikani äidin kans ja hän kyseli, että eikö meidän tytölle ole vielä tulossa pikkusisarusta. Sanoin, että ei ja etten tiedä koska tulee... No hän siihen sitten sanomaan, että kyllähän meidän tyttö nyt on jo niin iso, että sille pitää leikkikaveri tehdä :O Hyvä, etten taas itkuun purskahtanut :( On vaan niin vaikeeta kuulla tollasia kommentteja. Pelottaa, kun ollaan menossa ennen joulua tapaamaan sekä mun että miehen puolen sukulaisia, että mitä kysymyksiä ja kommentteja sieltä saa kuulla... Sanoinkin eilen miehelle, että kyllä ihmiset varmaan vähitellen alkaa kiinnostua enemmän meidän asioista. Varsinkin ne malttamattomimmat utelijat.

Heipsan kaikki! Huh kun ei meinaa keretä ollenkaan tänne kirjoittelemaan, lukemassa oon kyllä käyny teidän juttuja! Itsellä kun on painonpudotusprojekti meneillään niin kaikki illat saa juosta jumpissa ja salilla ni siinähän se "vapaa-aika" hyvin kuluu... :S ja niinä hetkinä ku lapsi nukkuu, ni täytyy syödä yms. :D
Tervetuloa uusille munkin puolesta ja onnea plussanneille!!

Della_79: Harmi kun menkat tuli ja voihan se olla, että pieni "yrityksen unohtaminen" tekee vaan hyvää! :) Itse silloin esikoista yritettäessä kävin kans vaan lukemassa muiden kuumeiluja, mutten lähteny kirjottelemaan, ajattelin että siitä tulis liian kovaa yrittämistä siinä vaiheessa.. :D

Nyytille tsemppiä tähän kiertoon ja oviksen hyödyntämiseen!

Gatusalle myös tsemppejä, jospa se nega vielä muuttuis plussaksi! :)

Nipsu86: Toivotaan, että tärppifiilis osuu oikeaan!!

Margeliini: Meillä oli kans se greippimehu käytössä esikoista yrittäessä! Ei vissiin muita "poppaskonsteja"! Mut liekö auttoi, sillä siitä kierrosta tulin raskaaks! Ja siis tietty se, et olin hetken seksin jälkeen jalat kattoa kohden sängyssä, mutta oon kyl lukenu jostain, et se ei oikeesti mitään auttais :D Luulen myös, että saattoi olla apua siitä, että n.viikko ennen oletettujen menkkojen alkua join lasillisen kuoharia serkun synttäreillä! Alkoholihan (pieni määrä) kuitenkin kiihdyttää verenkiertoa, niin jospa se lasillinen vaikutti alkion kiinnittymiseen?! Ei voi tietää :)... Ärsyttävää tollanen kysely! :o Varsinkin kun se voi satuttaa oikeesti todella paljon!! :( Koita jaksaa<3 ...

ON: Ei taaskaan mitään uutta täällä suunnalla :D Tilasin kotitesti.fi:stä muutamat r-testit, varmuudeks :) Perjantaina lähdetään tyttöporukalla pikkujouluja viettelemään, joten silloin testaan.. Puuhailtu kyllä on, mut kun ei niistä menkoista oo mitään tietoa, niin ei voi olettaa suuntaan eikä toiseen :D Testaamalla selviää..

Takaisin