Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips kaikille :)
Meillä taitaa tosiaan olla Nipsun ja Margeliinin kanssa kierto aika samassa vaiheessa :)
Täällä vissiin kp 15/28 jos nyt tuossa samassa pysyy kuin pillereillä. Tai 16pvähän nyt on kun mennään jo puolen yön :)
Alamaha on ollu kipeä jo useampana päivänä, tänä aamuna niin kovin että piti särkylääke ottaa. Loppupäivästä ei sit taas mitenkään pahasti, yllättävän vähän oikeastaan, mutta vähän tuntuu.
Lainasin kaverilta Donna sylkitestiä. Aamulla näytti ettei ois mitään toimintaa ja meinasin ja vintata sen kaivoon, kun kroppa kuitenkin sanoo ihan muuta. No iltapäivästä siinä jo näkyi vähän kiteitä ja illalla oikein kunnolla, oli kun kaupungin kartta miehen mielestä ja osuvasti sanokin :) eli kai se ovis nyt on. Hyödynnettyäkin tuli ja vieläpä miehen alotteesta, pitää vielä huomenna yrittää :)

Greippiä unohdin tänään ostaa, jospa vaikka huomenna tarttuis matkaan. Valion greippimehua ei keskustan kaupoissa ollu ja en ylipäätään tykkää greipistä, mut väkiste saa yhen hedelmän mehun parissa erässä menemään.
Taitais kyl olla hyödyllisempää jos jo hyvän aikaa ennen ovista ottais. Liekkö jo ihan myöhästä enää tän kierron osalta?

Mä söin viime raskautta yrittäessä verigreippejä (kolmannessa kierrossa) ja juuri siitä kierrosta raskauduin.

Mergeliinille
piti vielä sanoa, että ompa tympeetä tuollainen utelu.. :/
Riksukkeelle kiitokset :)
Della, on kiva oppia uusia asioita miehestään ja kokea edes joskus oivalluksia, etteä samoja ajatuksia päässä pyörii ;)

nyytti: toivottavasti tärppää. :)
on: täällä vietetää viimesii piinapäivii et näkee mitä tuleman pitää, yöllä nippaili munasarjoi ni mietin et tärppäsköhä vai onko menkkojen enteilyä, ei mul ikinä munasarjoi nipistele enne menkkoi. meni seki ohi, juoksin vessas yöllä ja varhain aamulla. aamulla ollu ku takamuksee ammuttu karhu ku mies ei täjua et voi sillä vaimollaki olla huono aamu jos yöllä ei ole nukuttu. etenki jos mies alkaa aamust kysyy jotai tavaraa minkä ite hukannu enkä ol nähny kertaakaa, esikoinen huutaa ku syötävä kun piti ottaa kynsisaksil kuollut ihokaistale pois jalast että uus iho pääsee muodostuu ja ei kertaakaa koskettu ees jalkaan että ois voinu sattuu. ja muutto venyy, nyt en tiä koska lähetää...

toivotaan nyytti. mies vaa eile ennen nukahtamist totes et häntä pelottaa et jos sama toistuu ku viimeks eli keskeytyny km koska sain pahat komplikaatiot ja se oli 3. km vuodessa. etenki häntä pelotti illal se ku sanoin et sattuu vähä alavatsaa/munasarjoihi. alko pelätä keskenmenoa eli sil taitaa olla tunne et meil tärppäs. käy tavallaa sääliks ressukkaa ku pelkää enemmä ku mä tätä. pitäs ylihuomen menkkojen mahollisest alkaa mut ei mul menkkoihi viittaavii oireit ol ja nyt alko tuo vessaravaaminen öisinki iha kunnol sekä etominen jossai mittakaavas. loppuviikosta näemme miten käy. josko kinuais uuden testin jos menkat ei ala koska nyt on ovispäiväki tiedossa varmast eli 15.11.

Nyytti: Mun käsittääkseni sitä greippimehua pitäis juoda menkoista ovikseen asti (?), mutta en tiedä onko siitä oikeesti varsinaista hyötyä, jos oma limatilanne on hyvä... Oon myös kuullut, että piimän juominen tekis paikat sen verran happamaksi, että tyttösiittiöt viihtyy siellä paremmin. Mä en esikoista yritettäessä ehtinyt kokeilla mitään vippaskonsteja (paitsi jalat kattoa kohti makoilua seksin jälkeen), kun tärppäsi heti. Mutta nyt tokalla kertaa on sitten tullut kaikkia "varotoimenpiteitä" mukaan.

Gatusa: Kyllähän noi oireet hyvältä kuulostaa :) Toivotaan, että olis tärppi käynyt. Onko sulla noissa keskeytyneissäkin raskauksissa tullut selkeitä oireita ennen plussaa?

On: Pöh, en mä nyt sitten tiedäkään oliko se ovis sunnuntaina vai eilen vai jopa tänään.... :/ Perjantaina tosiaan sain testistä plussan (testiviiva oli kontrollia tummempi), mutta vielä tänäänkin on mahakipuja. Kiva, kun ei nyt sitten tiedä koska niitä menkkoja pitäis odottaa. Koko ajan lirahteleekin housuihin jotain, mutta en tiedä onko se omaa vai miehen tavaraa, kun on nyt pupuiltu niin kovasti ;) Mutta enää en kyl jaksa tässä kierrossa tehdä enempää asian eteen.

margeliini: jep olihan mulla samat mitä nyt mut en ol ikinä luottan oireisii ilman testin vahvistust ku ekan km jälkee pms oireet oli yllättävän samanlaiset ku raskausoireet. pari päivää ja pitäs tietää mikäli kroppa yhtä tarkka ku ennen eli 14pvä oviksest ja menkat nyt menos 12dpo. mikäli on tärpänny ni toivottavast kaikki menee hyvin tällä kertaa eikä tulis km nro 4. ois liian rankkaa jopa mulle.
josko sullaki ois käyny sit hyvin kenties...josko sulla ei olekaa kuivaa kautta täl kertaa oviksen jälkee... :) toivotaan parasta.

Huoh, mä en kans kerkee tänne sitten niin millään. Mutta toisaalta mulla on vähän kans ajatuksena pysytellä taka-alalla, etten ala liiaksi ressaamaan tästä yrittämisestä. Käyn välillä lukemassa täällä teidän kuulumisia ja kirjoittelen sitten, kun ehdin. 

Gatusa: Toivotaan, että teillä ois nyt tärppi käynyt. Pidän kovasti peukkuja! :)

Margeliini: Mulla on tullut monesti ovistestiin plussa useampana päivänä... ärsyttävää, kun ei tiedä. Testailin sitä ovista ahkerasti esikoista tehdessä, nyt en ole jaksanut juuri testailla. Pitäis varmaan, kun niitä liuskojakin tuolla kaapissa vielä on.

Nyytti: Kovasti tsemppiä ja plussatuulia sinnekin! Mun käsityksen mukaan pitäis kans sitä greippimehua juoda kierron alusta ovikseen asti. Sit oviksen jälkeen aloitetaan se punaviinin kittaus ja sitä jatketaan plussaan asti ;) 

On: Kiertopäivä 8 kait menossa ja eilen pupuiltiin miehen aloitteesta. Josko sitä tällä viikolla jaksais hieman skarpata ja koittaa pupuilla muutamaan kertaan. Nää mun kierrot on nyt jotenkin kummallisia, mutta on ne suurinpiirtein kuitenkin olleet jotain 28-29 päivää. Ovista en ole varmaksi huomannut kertaakaan ja nytkin alkoi jotain limoja tulemaan jo tänään, vaikka menkat loppui lauantaina. Lisäksi, kun mulla on vähän väliä jotain pientä kränää tuon mahan kanssa, niin ei noista nippailuista ym. voi päätellä yhtikäs mitään. Luotan sitten vaan siihen, että suurinpiirtein kierron puolivälin tienoilla pupuillaan useamman kerran. 

Kiitos vastauksista Maikkie ja Margeliini, tällainen muistikuva mullakin oli että pitäis koko alkukierto syödä/juoda sitä greippiä. No mulla nyt jäi kolmeen greippiin just oviksen paikkeilla, mut jospa ens kierrossa sit ahkerammin :) Punaviiniä en kyllä  pysty juomaan edes parhaalla tahdolla. Onko sillä väliä mitä alkoholia juo pienen määrän? Mä en ylipäätään tykkää minkään alkoholin mausta, mutta esim puolikkaan siiderin tai miedon koktailin otan hyvin harvakseltaan ja joku sellanen vois onnistua :D
Me oltiin eilen molemmat niiin väsyneitä, että pupuilut jäi. Eli tais jäädä kertayritykseen tässä kuussa :/ Tosin laskurin mukaan vielä tänäänkin olis otollinen päivä jos ovis oli maanantaina, eli voishan sitä "varmuuden vuoks" yrittää viel tänään. Mut kamalan korkealla ei mun toiveet ole, kun koko ovista edeltävä aika jäi hyödyntämättä. Aina on toki mahdollisuus, saas nähdä.
Tuntuu että on niin plajon stressiä nyt kaikesta muustakin, ettei kroppa ehkä ole ihan otollisimmillaan.
Yllätys yllätys, ovistesti näyttää otollista :O Eilen ei tullut kummoista, mutta äsken kun katsoin niin oli taas aikamoista haaraumaa sylkitestissä, eli kai sitä vois vielä yrittää tosiaan hyödyntää tänään :)
Nyt ipanalle ruokaa ja toivottavasti päiväunille. Piipatti nukkuu ihan liian vähän öisin ja on sit pitkin päivää väsyny ja hyperaktiivinen höselö. Rasittavaa...

mitäpä tänne kuuluu? eipä menkkaoireit näy eikä kuulu, rupesin parkuu tyhjäst tänää miehelle ja mielialat alkan vaihtelee kunnol lisäks kunnon väsymys. saas nähä alkaako menkat tällä kertaa ilman oireit, huomenha pitäs akaa jos on alkaaksee. nyt 13dpo menossa. perjantain varmaa lähetää...ehkä...sain tosin kuulla ettei ne ollu rakentan vessaa taloon, toivottavast ovat tai mies joutuu rakentaa... no ehkä se on vaan jonku perheenjäsenen kauhutarina ettei mennä. ja mähä haluun alkaa rakentaa omaa taloa joten eipä siinä ongelmaa, näyttäköö missä se mein maatilkku on ni mä teen kaavotukset ja alan valmistelee, mulla on tietokoneel jo suunnitelma/pohjapiirrustus mittojen kans talosta ja tartten vaan mitan että voin merkata maahan oikeat kohdat kaikelle :) tätä naista ei lannisteta niin helposti. lisäks jos sais paperia ni voisin piirtää paperille ja sit alkaa myydä pohjapiirrustuksia taloistakin, niistä kuulemma saa aika hyvin rahaa. josko rupeis arkkitehdiks tässä väliaikasest :)

Meille syntyi esikoinen muutama kuukausi sitten ja olen tässä havahtunut huomaamaan että uutta vauvakuumetta jo pukkaa! Miehen kanssakin jo juttelin ja hän otti asian vastaan rennoilla mielin hymyssä suin. Mietteet poksahtivat yhtäkkiä päähäni sillä hetkellä kun viime viikolla tajusin miettiväni että mullahan on ihan kun alkuraskauden oireita? Jotka kuitenkin luultavasti johtuvat taas jostain hormoneista, imetys- tai jostain... Asia kuitenkin vaivasi niissä määrin että testasin varmistuakseni, ja negahan se oli kuten olettaa saattoi. Mutta siis, pointti oli se että huomaan vauvakuumeilevani, enkä oikein tiedä pitäisikö antaa mennä vaan vai yrittää asiaa kontrolloida? Sekin kun on totta että mitä jos ei heti tärppääkään, ja toisaalta sekin että saattaa tapahtua heti kuten kävi esikon kanssa. Lisää lapsia on toiveissa, joten onko aloittamisen ajankohtaa kuitenkaan tarpeen liiaksi kontrolloida?

miikkula tervetuloa tänne :) eikai sillä oo merkitystä, missä vaiheessa vauvakuume iskee ja milloin yrittämisen aloittaa :) mulla kuume iski 3-4 kk tytön syntymän jälkeen (kun olin autuaasti unohtanu ne kaikki kaameudet mun synnytyksestä. jouduin siis käynnistykseen yliaikaisuuden vuoksi). miehen sain houkuteltua mukaan kesäkuussa ja silloin liityin tähän ketjuun. imetätkö muuten vielä? mulla imetys piti menkat poissa siihen saakka, kunnes tyttö tuli 9kk ja olin saanu lopetettua yöimetyksen. siinä välissä mulla ehti tulla alkuraskauden oireita ja kuvittelin jo olevani raskaana, mut mitään ei tullu ihan hetkeen, kunnes menkat sit alkoi kuukausi sitten. nyt imetän enää kerran päivässä ja pohdin, että tää viikko on vika imetysviikko ja ensi viikolla ollaan jo kokonaan korvikkeella.

Gatusalla onki jännät paikat, tsempitän kyl kovasti, et teillä ois pikkuinen kyydissä :)

Nipsu, Margeliini ja Nyytti toivottavasti ovikset tulee hyödynnettyä :)
.
Maikkie teillä on sama strategia ku meillä (mulla) eli ajoitan kierron puoliväliin runsaamman pupuilun, eläen sen mukaan, et munki kierto on 28-29 päivää.

on: en sit tän kauempaa pysyny poissa :D oon käyny lukemassa juttuja, mut oon nyt yrittäny keskittyy menkoista toipumiseen ja tehny tuttavuutta greippimehun kans. eli koitetaan sitä nyt jonku aikaa. miehelle en oo tietty mitään sanonu, miksi nyt keksin greippimehun enkä sano (nauraisi vielä päänsä irti). ei se nyt pahaakaan litkua ole :D punkkua en aio edes testata, oon ollu absolutisti nyt kolme vuotta enkä enää kykene ottamaan alkoholia (se pelkkä haju tekee jo pahaa).

mun tyttö on niin ihana ku hällä on alkanu löytyä temperamenttia :D jos joku asia ei mene mielen mukaan, alkaa hän heilutella ja huitoa käsillään ja heittäytyy makaamaan mahalleen maahan. syyksi riittää ihan vaan se, etten kanniskele koko aikaa sylissä (liki 9kg painavaa lasta) ja lasken välillä maahan tai sit vaan vaihdan nanosekunniksi huonetta :)

kiitos della_79 ja muut tsempistä, esikoinen tokas mulle tänää et hän muute ostaa koht vauvalle vaatteita ja leluja inshallah. no eipä menkkaoireita ole muuta ku että vatsa sekas mutta voi johtua ruuastakin, ollu jo useamman päivän ja se vie hermot, lisäks öisin ei tule nukuttua kunnolla (mm. kaapissa asusteleva hiiri pitää hereillä miehen levottoman nukkumisen lisäks ku saa käden tai jalan aina päälle), aamuyöstä pitäs nousta vessaan, selkää särkee öisin ja tänää ku aamulla klo 4 jälkee raahauduin vessaa ni ihana appi rupes raivoamaa että suihkuunko mennää, sanoin että käyn vaan nopeasti vessassa, en mene suihkuun. mies rupes sit puolustaa vähä mua mut muut kotona olevat oli että voi isi parkaa. että alko kärähtää käämit. ei ol menkkaoireit vatsassa alhamdulillah eikä mitään muuta ole tullu ku valkovuotoa kohdunsuuki on ylhääl ja kiinni kunnolla joten tässä nyt alkaa hiljallee toivo herätä et oisko jotai sittenki tapahtun, mies sano et jos hän saa tarpeeks rahaa ni ostaa uuden testin mulle, hänki jännittää jonki verran jo :) lisäks etominen vähä ärsyttää aika ajoin.
anteeksi omanapaisuus tänään :)

mitäpä muille kuuluu?

Toivottavasti pääset Gatusa pian testaamaan :)
Oot ehkä aiemmin täällä maininnu, mut missäpäin maailmaa sä asustat?

Täällä on alamaha edelleen vähän kipeä, munasarjoja vihmonu sunnuntaista asti,. Jospa alkais pikkuhiljaa helpottamaan. Eilen tuli vielä hyödynnettyä mahdollinen hedelmällinen päivä ja jospa nyt ois tän kierron osalta tehty, mitä tehdä voi. Oli jännä, että sillon ma kun ovistestissä oli vahvimmat merkit, niin mitään limoja en huomannu. Eilen sit taas pistin merkille, outoa.
No mutta, eiköhän se ens kuun puoleen väliin mennessä selviä, että alkaako ne menkat vai ei. Jänskää!
Ipana on kerhossa ja mies lähti mettähommin, kun vielä ei tänne lunta ole kunnolla tullu. Jospa alkais ompelemaan :)

Margeliini: mulla oli kans töissä tollanen tilanne et vihjailtiin siitä toisen vauvan hankkimisesta. Kun joulukuun lopussa työt vähenee, niin mietittiin työkaverin kanssa et mitäs sitten tapahtuu. Hän sitte sano et "sun täytyy äkkiä hankkiutuu uudestaan äitiyslomalle", sillä pystyis ratkasemaan mun työllistämisen siis taas vuodeksi eteenpäin. Ei hän sitä varmaan mitenkään uteluna tarkottanu eikä varmaan edes ajatellu et se vois jotenkin pahalta musta tuntua, mut menin siinä tilanteessa jotenkin ihan vaikeeks, en osannu sanoo yhtikäs mitään. Vaihdoin vaan äkkiä puheenaihetta ja rupesin askartelemaan jotain muuta, kun tuntu että alan itkeä jo pysähdyn hetkeksikään. (Olipa sekava teksti, toivottavasti siitä joku punainen lanka löytyy... :))

della_79: meilläkin on poika keksinyt tässä parin viikon aikana tollasen samanlaisen "kiukuttelun" :D se on niin huvittavaa seurata, kun toinen esim. työntelee taaperokärryä ympäriinsä tyytyväisenä, mut sitten kun tuleekin seinä/nojatuoli/sohva/koira vastaan ja kärry tökkää ja pysähtyy, ni pojan ratkaisu on maahan mahalleen heittäytyminen ja potkiminen. Vielä se on hauskaa, katotaan parin kuukauden päästä :D

ON: täällä on mahdollista ovista koitettu hyödyntää meidän mittapuulla ahkerasti eli joka toinen päivä. Miten usein teillä muilla on tapana puuhastella oviksen aikoihin? Entä muulloin? Ku mä oon aatellu sen silleen et joka toinen päivä "riittää" kun jos munasolu porskuttaa hengissä n. vuorokauden irtoamisen jälkeen ja siittiöt säilyy pari-kolme päivää, niin tolla meidän aktiivisuudella siellä pitäis olla uimarit koko ajan valmiina odottelemassa. Mies eilen totes et kyllä tällä tahdilla on ihme, jos ei jouluna tule kahta viivaa tikkuun. Sitä odotellessa...

Nipsu aika samallai meidän tyttö käyttäytyy ja jos se nyt on yhtään vanhempiinsa ja veljeensä tullu, niin kyllä täällä ollaan helisemässä :D onhan se nyt alkuun tosiaan aika suloista ku toinen suuttuu ja osoittaa mieltään, mut kyllä siihen varmaan ehtii väsyyki :D

harmi tosiaan, miten ihmiset osaa olla noin ajattelemattomia! mun äiti kyseli viikko sit, et aiotaanko yrittää toista, jolloin tokaisin suoraan, että tuskin se toinenkaan yhtään sen helpommalla irtoaisi kuin tuo tyttökään. muuten kai ihmiset aattelee et oon jotenki tyytyväinen tilanteeseen ku meillähän on täällä periaatteessa kaksi lasta. en sit tiedä, miten mun työkaverit alkaa utelee, se selviää sit helmikuussa. pitää keksii jo joku tyhjentävä kommentti niille.

kyselit myös, miten usein pupuillaan oviksen/kierron puolivälin aikoihin. me koitetaan kans tolla joka toinen päivä systeemillä. en oo koskaan tunnistanut oviksiani, joten koitan nyt ylipäätään, jos jaksettaisiin joka toinen päivä tai edes muutaman kerran viikossa. miehellä riittää intoa ja luulen, et oisin itseki iskussa nyt, kun mun kroppa vaikuttaisi rauhoittuneen endon suhteen. (endon vuoksi mulla on jo monta vuotta tehny kipeää yhdyntä ja etenki tietyt asennot, jotka "painaa jotaki kohtaa", joten mulla oli aika heikot halut jossai vaiheessa ja sit ku en viitsiny kesken homman alkaa kitisee etku sattuu, vaan koitin kestää niinku nainen. tyhmää ja mieski sanoi aina et pitää sanoo, jos sattuu, mut emmä jotenki vaan saanu sanottua. kaipa sitä sitte rupesi pelkäämään tms. niitä yhdyntäkipuja ja lisäksi olin koko ajan ihan poikki, nii en sit jaksanu mitään ylimääräistä.).

kiitos tsempistä kaikki. täällä treenit sillo ku huvittaa ja tietenki sillo ku ilmaantuu tuo kipu munasarjaa mikä täsmää oviksen ajankohtaa, aika usein tulee tarkkailtua limoja että mikä vaihe menossa.
menkkaoireit ei ole, menkat ei ol alkanu, aamu meni kunnon pahoinvoinnist kärsies muttei tullu ylös sentää ja hirveen kylmä kokoajan ja tosi herkkä eli melkei kaikest meinaa tulla itku tai raivari ja miesparka saanu huomata sen. 18 astetta tällä hetkellä lämpötila eli talvi täällä ja mä palelen talvitakissa sisällä. yöt menee edellee samaa rataa eli ei liiemmi nukuta ku vessa kutsuu ja selkää särkee sekä mies kääntyilee niin paljon että saan aina jonkin raajan päälle välillä tulee sekä käsi että jalka. jos nyt tärppäs ja kaikki menis hyvin ni la on 8.8.2013 ja silloi yleensä lämpötilat täällä on siin 35-45 astetta, eipä ainakaa tulis kylmä mut hiki varmasti :)

Aamua täältäkin. Myrsky tekee tuloaan ja vilpakkaa on. -6 oli mittarissa aamusella.
Gatusalla kuulostais olevan lämpöiset oltavat, vaikka susta ei siltä taida tuntuakkaan. Oireet kuulostaa hyvältä, jospa se tärppi olis nyt käyny.

Onko muilla minkälaisia tuntemuksia noiden munasarjojen kanssa, tai lähinnä että kuinka kauan ne oireilee oviksen jälkeen? Mulla tuntuu sen verta koko ajan, että tiedostan niiden olemassaolon. Tuntuu epämukavalta jos painaa, esim eilen mies hiero mun selkää kun makasin ja istu tossa lantion tienoilla, teki häijyä. Yskiessä yms tuntuu kanssa. Mietin, että jatkuukohan tää mahdollisiin menkkoihin asti.
Väsy on aikamoinen. Piipatti herää joka päivä tossa 6-7 kieppeillä. Miehen kanssa  valvotaan aina vähintään puolille öin, kun tarvii sitä muutaman tunnin omaakin aikaa sen jälkeen kun poika ysin pintaan nukahtaa. Sit väsyttää vaan aamulla ja koko päivän..
Ei millään malttais odottaa että viikot kuluu ja selviää miten kävi..

Nyytti: Mulla oli viime sunnuntaina semmonen isompi vihlonta ja vielä eilen tuntu jotain kipuilua oikeella puolella alavatsassa, melkein joka päivä siinä välilläkin on joku pienempi nippasu tuntunu. Eli mulla ainakin on nyt viikon verran kestäny tää oviskipu. Tosin, just laskin tolla vau.fi:n ovislaskurilla, et mulla olis se munintapäivä vasta edessä päin, kun on kierto ollu ennen 33 päivää. Eipä näistä oikeen voi varmaks sanoa, et mikä kipu johtuu mistäkin. Musta tuntuu välillä et puolet mun oireista on ihan vaan korvien välissä, ettei oikeesti mitään edes tunnu, kuvittelen vaan.

Nyt on iskeny kuume ihan tosissaan. Mä haikaillen kattelen netistä vauvanvaatteita (joita meille ei kyllä todellakaan tarvita, paitsi jos vauvoja tulee kerralla kolme tai enemmän...), muistelen esikoisen synnytystä ja olen jopa miettinyt, et mitä pakkaan mukaan sairaalakassiin! Nyt koitan vähän saada ajatuksia muualle, yritän keksiä joululahjoja ja suunnittelen joulukortteja. Jos kerran elämässään hoitais ne ajoissa, eikä viimisen päivän ilta-yöllä niinku yleensä...

Nyytti mulla oli viikko ennen menkkojen alkua hyvinki kipeitä tuntemuksia muniksissa ja pari päivää aikaisemmin tuntui kyl hyvin molemmat munikset, ihan niinku joku puristelisi niitä nyrkeissä. tiedä sit liittyikö mulla menkkojen alkuun. mä en kyl parhaalla tahdollakaan osaa tunnistaa, onko mulla kierron puolivälin tienoilla mitään tuntemuksia, edellisessä kierrossa ei muistaakseni ollut. nyt sit selviää tapahtuuko tuolla mitään, kun lopetan imetyksen sunnuntaina.

meillä on myös aamuvirkku pikkuipana! "Iinu" herää eka kerran klo 5-6, mistä yleensä jatketaan unia vielä klo 6-6.30 asti ja sit haetaan jääkaapista maitoa. tänään onneksi nukahti vielä omaan sänkyyn, kun olin julma ja nukahdin itse. nukuttiin melkei kasiin saakka ja se on tuolle tytölle jo aika myöhään. yleensä illalla tyttö nukahtaa klo 20-20.30. päivällä nukkuu yhdet pitkät (max. 1,5h) päikyt ja toiset lyhyet (30-45min). Iinu alkaa selkeesti tapailla yksien päikkyjen rytmiä, muttei vielä selviä päivästä vain yksillä päikyillä.

mä oon kans kestoväsyny, me meinaan vietetään miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa illalla klo 20.30-23/00. uusin harrastus meillä on pleikan pelaaminen, ostin meinaan miehelle isänpäivälahjaksi csi-pelin ja synttärilahjaksi ammuskelutoimintaseikkailu-pelin, jota hän on nyt innoissaan halunnut joka ilta pelata :) me pelataan noita yhdessä sillai et mies käyttelee ohjainta ja mä oon strategi :) nyt alkaa mulla olla menkat lopuillaan, joten kohta päästään taas romanttisiin sohvakohtaamisiin (meillähän ei siis ole kuin kaksi makkaria, joista toisen on valloittanut toi poika ja toisessa nukutaan minä ja mies sekä Iinu).

Takaisin