Nipsu aika samallai meidän tyttö käyttäytyy ja jos se nyt on yhtään vanhempiinsa ja veljeensä tullu, niin kyllä täällä ollaan helisemässä :D onhan se nyt alkuun tosiaan aika suloista ku toinen suuttuu ja osoittaa mieltään, mut kyllä siihen varmaan ehtii väsyyki :D
harmi tosiaan, miten ihmiset osaa olla noin ajattelemattomia! mun äiti kyseli viikko sit, et aiotaanko yrittää toista, jolloin tokaisin suoraan, että tuskin se toinenkaan yhtään sen helpommalla irtoaisi kuin tuo tyttökään. muuten kai ihmiset aattelee et oon jotenki tyytyväinen tilanteeseen ku meillähän on täällä periaatteessa kaksi lasta. en sit tiedä, miten mun työkaverit alkaa utelee, se selviää sit helmikuussa. pitää keksii jo joku tyhjentävä kommentti niille.
kyselit myös, miten usein pupuillaan oviksen/kierron puolivälin aikoihin. me koitetaan kans tolla joka toinen päivä systeemillä. en oo koskaan tunnistanut oviksiani, joten koitan nyt ylipäätään, jos jaksettaisiin joka toinen päivä tai edes muutaman kerran viikossa. miehellä riittää intoa ja luulen, et oisin itseki iskussa nyt, kun mun kroppa vaikuttaisi rauhoittuneen endon suhteen. (endon vuoksi mulla on jo monta vuotta tehny kipeää yhdyntä ja etenki tietyt asennot, jotka "painaa jotaki kohtaa", joten mulla oli aika heikot halut jossai vaiheessa ja sit ku en viitsiny kesken homman alkaa kitisee etku sattuu, vaan koitin kestää niinku nainen. tyhmää ja mieski sanoi aina et pitää sanoo, jos sattuu, mut emmä jotenki vaan saanu sanottua. kaipa sitä sitte rupesi pelkäämään tms. niitä yhdyntäkipuja ja lisäksi olin koko ajan ihan poikki, nii en sit jaksanu mitään ylimääräistä.).