Merinak: Tuosta maidontulosta piti vielä sanoa... Mullahan keväällä yhdessä kierrossa, josta itse luulin raskautuneeni, alkoi tihkua maitoa. Tästä tytön nauvolan täti päätteli, että kyseessä saattoi olla kemiallinen raskaus, koska jokin hormonaalinen muutos sen maidon tihkumisen kuulemma käynnistää. Toivottavasti sun kohdalla tarkottais ihan oikeaa raskautta! :) Mullahan meni kierrot ihan sekaisin sen kyseisen kierron jälkeen, joten sekin tukee teoriaa, että olis ollut kemiallinen.
della: Voi ei, sielläkin kipeenä :( Mulla särkee kans muniksia yleensä jos oon kuumeessa. Vaikkakin ne tuntuvat ilmoittelevan jatkuvasti itsestään jollain lailla. Kai ne vaan reagoi kierron vaiheisiin. On niitä niin paljon syynätty, ettei niissä mitään vikaa pitäis olla. Mullekin tekee vähän tiukkaan, kun suurin osa tuolta ketjusta, josta siirryin tänne, ovat joko saaneet jo vauvan tai raskautuneet :/ Siis toki sen heille ilomielin suon, mutta kyllä se silti kirpaisee.
Nyytti: Paranemisia sinnekin! Kyllähän se on raskausaikana tärkeää, että saa jakaa ilot ja surut jonkun kanssa. Toivottavasti pääset sen pian kokemaan. Ja etköhän saa kohta kiinni näistä jutuistakin :)
Gatusa: Tiedätkö yhtään kuinka mones kp menossa? Mullahan eka raskausoire tytöstä oli toisen munasarjan kipuilu. En vaan silloin tajunnut, että johtui raskaudesta. Kuvittelin, että mulla on joku kasvain tms. Varhaisultrassa gyne sanoi mulla, että se on vaan keltarauhasen toiminta, kun sitä kipua aiheuttaa.
Maikkie: Onkohan sun pojalla mahdollisesti eroahdistuskausi? Muistelisin, että meillä oli noihin aikoihin sellainen. En saanut hävitä tytön näkyvistä hetkeksikään. Oli myös kovasti mun perään niihin aikoihin. Toivottavasti täti nyt tajuais pysyä poissa. Meinaatko testailla vai odotteletko vaan kuinka käy?
On: Tänään oltiin jo puistossa aamulla. Alkaa flunssa helpottaa :) Ovikseen olis vielä aikaa reilusti, mutta pupuiluhalut rupee jo heräämään ;) Kai tää parin viikon tauko tekee tehtävänsä. Viikonlopulle on taas ohjelmaa ihan kiitettävästi. Kyläilyä, messut, shoppailua ja tätä tavallista pyöritystä. Joten hyvät viikonloput kaikille!