Toista tai kolmatta lasta odottavat :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PikkuR, mun lapsilla on 1v8kk ikäeroa [emoji4] Ite tykkäsin tosi paljon ja nyt kiva kun kolmoseen tulee "vähän" enempi [emoji23]

PikkuR, mun lapsilla on 1v8kk ikäeroa [emoji4] Ite tykkäsin tosi paljon ja nyt kiva kun kolmoseen tulee "vähän" enempi [emoji23]

Kiva kuulla kata_ (: toivottiin pientä ikäeroa, joten kai tää siihen lasketaan :D paljon teillä tulikaan nyt ikäeroksi?

Meillä olisi toinen lapsi tulossa 4 v 4 kk ikäerolla. Kauan kesti ennen kuin tärppäsi, kun jo 3 vuotta sitten annettiin lupa tulla. Tosin imetin esikoista melkein 2-vuotiaaksi, olisiko se sitten ehkäissyt noin tehokkaasti.

Jos hyvin käy, niin meille tulee lasten ikäeroksi 1v 11kk, esikoinen nyt 1v 3 kk. Ja sisarusrattaat ehdottomasti hankintalistalla, jotta pääsee lasten kanssa jossain liikkumaan.

Mä olen nyt ahkerana, optimistisena ja aavistuksen höyrähtäneenä rouvana kirmannut läpi lähes kaikki pk-seudun vaunuliikkeet, ja ehtinyt lopulta fiksoitua Uppababy Vista rattaisiin. Harmi vaan kun ne ei ole mitenkään halvat... :arghh: Noh, katsotaan nyt josko järki kumminkin voittaisi (minut tuntien luultavasti ei).

Joo, mä en malttanut odottaa yhtään. :grin En kyllä ajatellut ostaa ennen 12 vk ultraa, ellei tule vastaan joku täysin ohittamaton superale... Tai sanotaan, että yritän olla ostamatta ennen 12 vk ultraa. :rolleyes:

Meillä on entuudestaan yksi lapsi ja ikäeroa tulisi 2v10kk. Esikoinen on niin vauhdikas tapaus että ihan jännittää tuleva [emoji1]

Hölmöä, mutta minusta on vähän tylsää kun esikoisen vaunut, turvakaukalo ym tärkeimmät hankinnat on tallessa tai saadaan takaisin sukulaisilta halutessamme. Mitä ihmettä sitä nyt suunnittelisi, kun ei tarvitse oikein mitään. Ja kun vielä nyt niin paljon paremmin tietäisi, millaiset vaunut ym olisi parhaat omiin tarpeisiin. Meillä on Ora Jovi air yhdistelmät, jotka ovat hyvät varsinkin talvella mutta onhan ne kömpelöt kaupoilla liikkuessa...

Meille on tulossa toinen ja jos kaikki menee hyvin, ikäeroa tulee oleen 4v 4kk.

Jos kaikki menee hyvin niin ikäeroa tulisi 2v 10kk tän uuden tulokkaan ja esikoisen välille.

Täällä on nyt ollut oikein kunnon uhmakohtauksia tuon esikoispojan toimesta, joka on kohta 2v 3kk. Ollaan nyt ihan lähiaikoina siirtämässä poikaa juniorsänkyyn ja sen jälkeen omaan huoneeseensa. (Nukkuu nyt pinniksessä meidän sängyn vieressä.) Nyt viime aikoina nukkumaanmeno on ollut aika hankalaa. Poika huutaa pää punaisena "Ei nukkua! Vielä enemmän leikkiä!" Nyt ei vielä pääse tuolta sängystä pois, mutta hirvittää kuinka käy sitten kun vaihdetaan sänkyä. Pakko tässä kuitenkin on suorittaa tää vaihdos, koska nyt miehellä on kesäloma ja elokuussa poika aloittaa päiväkodissa, joten ennen sitä pitää ehtiä. Ja sitten vauvan kanssa en halua, että poika vielä nukkuu meidän huoneessa. Mun serkun esikoinen nukkui vielä samassa huoneessa, kun kuopus syntyi eikä öistä tullut sitten oikein mitään, kun esikoinen heräsi vauvan itkuun.

Meilläkin pitäis saada esikoinen omaan huoneeseen, väsyttää jo pelkkä ajatus.... nukkuu junior sängyssä meidän makkarissa ja usein kömpii yöllä viereen... ikää pojalla nyt juuri 2v 3kk

Meille tulossa toinen muksu, ikäeroa tulee olemaan noin 3,5v, jos kaikki menee hyvin. :) Ikäero on tarkoituksella vähän pidempi, että saatiin vähän huilata rankan vauvavuoden jälkeen. :) Nyt mielenkiinnolla odotan tulevaa!

Meille nyt toivonmukaan tulossa toinen. Ikäeroa näille tulis 1v 9kk. Ite odotan että anoppi tulee kattoon tavaransa yläkerrasta jotta päästäis remontoimaan meille makuuhuoneet sinne nii pääsis pikkuinen sit omaan huoneeseen.

Heissan!
Meillä toinen lapsi ihan alussa ja ikäeroa ensimmäiseen olisi syntyessään 3v 4kk. Onkohan täällä muita lokakuisia2014 ?

Antsku, mä liippaan läheltä, mun esikoinen on 2014 marraskuisia. <3

Takaisin