Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lapsilla on isällään uusi pikku sisarus, joka on nyt kaksi vuotta ja tiedän että huolehtivat paljon hänestä ja heistä on apua hoidossakin. Olen siis aika luottavainen siihen että arki sen puolesta sujuvaa, ihan kuten kuvasit.MörttiRöpö, minulla esikoisen ja toisen lapsemme ikäero n.6,5 vuotta ja on ollut esikoisesta todella suuri apu arjessa. On "hoitanut" alusta asti sisarustaan, auttanut arjessa pienillä teoilla ja nyt kun pikkuinen on kasvanut jo yli vuosikkaaksi niin kovasti leikittää esikoinen sisarustaan. Esikoisemme odotti vuosia sisarusta ja kun hänet sai, niin kyllä huomaa miten tärkeä pikkuinen on hänelle. Esikkomme on ollut aina hyvin vahvan hoivavietin omaava, pienestä pitäen.
Jännityksellä itse odotan, mitä arki tulee olemaan kun on kaksi pientä yhtäaikaa. Meillä siis tulevan vauvan ja keskimmäisen ikäero tulee olemaan 2 vuotta.
Mullakin oli laskettu aika 2.11 mutta käynnisteltiin jo niin, että syntyi 21.10. :) Vasta syntymän jälkeen taisin liittyä lokakuisiin 2014 täällä.Antsku, mä liippaan läheltä, mun esikoinen on 2014 marraskuisia.
Mullakin oli laskettu aika 2.11 mutta käynnisteltiin jo niin, että syntyi 21.10. :) Vasta syntymän jälkeen taisin liittyä lokakuisiin 2014 täällä.