Kultainen keskiraskaus? Väsymys ei oo ainakaan vielä vähentynyt. Mulle iski joskus rv 10 tienoilla tätä väsymystä ja uniongelmia ja ovat jatkuneet tähän päivään asti (nyt 14+2). Satunnaisia nippailuita ja vihlaisuja kans tuntuu mahassa, mutta muuten olo on aika oireeton. Pahoinvointia mulla ei ollut kuin parilla ekalla viikolla, joten en sen puolesta ole huomannut eroa aiempaan. Hengästyttää todella helposti ja kaikki fyysisempi rasite tuntuu aika raskaalta.
Mies on myös kovasti ootellut, et koska nuo toisella kolmanneksella vauva-kirjassa luvatut "hurjat seksihalut" heräis... Mulla kun ei oo mitään mielenkiintoa petipuuhiin. Toistaseks hän joutuu odottamaan parempia päiviä, kai tämä jatkuva väsymys vaan vie kaiken energian.
Öiset vessakäynnit on sentään nyt vähentyneet yhteen käyntiin ja toiseen, jos mielii nukkua yli kahdeksaan aamulla. (ennen 2-4). Pari päivää on taas ollut vähän sameampaa virtsaa. Kuukaus sitten oli sama juttu, mut kaipa kaikki oli ok, kun ei virtsakokeen tuloksista ole neuvolasta kukaan mulle soittanut.