Meilläkin oli esikko raivotarjonnassa viimeiset 3kk. Kiinnittynyt ei koskaan ja silti syntyi rv 38, vaikka piti läälärin mukaan mennä yliaikaiseksi :)
Näistä ei koskaan tiedä :)
Kolmonen syntyi ilman mitään ennakkovaroitusta rv 36.
Taasen tuttavilla ollut niin vahva fiilis monella, että aikaisin tulee, ja ties mitä tuntemuksia. Eivät uskaltaneet edes siivota viimeisinä kuukausina, saati tehdä muita kotitöitä (lääkäri ei ollut kehoittanut välttämään, itse olivat jostain päätelleet). Ja kaikilla mennyt raskaus viikolle 42.
Nämä on ihan henkimaailman juttuja.
Itse aijon elää ihan normaalisti. Mies on kuukauden reissussa, joten koti ja lapset ja harrastukset on hoidettava supisti tai ei.
Mun kohdalla mä uskon, (kun on normaalit hyvin menneet raskaudet takana) että jos se sieltä aikaisemmin tulee, niin se tulisi joka tapauksessa, se ei sieltä tule yhtään aikaisemmin tavallisten kotitöiden, puiden kantamisen tai kävellen tehtyjen kauppareissujen takia. Kroppa on niin tottunut niihin.
Halkoja en enää lähde hakkaamaan ja 50 kg rehusäkkien nostelu on miehen heiniä, mutta muuten hoidan hommat kuten tähänkin asti. Enkä kyllä aijo sektionkaan jälkeen jäädä pitkiksi ajoiksi makoilemaan. Hulluksi tulisin neljän seinän sisällä parissa päivässä.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi