Toisen kolmanneksen oireet

Mä alan itsekin kallistua tuon herpeksen suuntaan. Mitään muutosta ei ole tapahtunut tuossa alueessa, kaksi vesikelloa siinä on ja ympärys punottaa kovasti. Kutiaa vietävästi, mutta ei kuumota tai ole kipeä. Uskaltaisikohan tuohon omin päin ostaa vaikka Zoviraxia ja kokeilla josko auttaa? Tai saatanhan antaa vaan ollkain, ei se nyt varsinaisesti häiritse muutoin kuin kutisemalla..
 
Aika samoissa mennään, mulla rv.25 + 6 tänään :) ja samoin toi väsymys lisäraudasta huolimatta. Onneksi ummetus on hieman helpottanut kun vaihdoin nestemäiseen rautavalmisteeseen! Mulla nyt pari kertaa sohvalta noustessa on vihlassu oikein kovasti vasemmalla puolella alhaalla ja öisin kun vaihdan asentoa myös:eek: selällään ei oikein pysty nukkua enää kun tulee kummallinen paineen tunne palleaan? Muuten ei mullakaan selkä ole viel vaivannut :)
 
eevis ja selälläänhä ei kannata nukkua ku sit kohtu painaa selässä olevaa suurta verisuonta ja heikentää veren virtausta sydämeen ja muualle. ite nukun kyljelläni ja puolenvaihto on kyl taitolaji mut ainakaa mulla ei ol tullu huonoa oloa.
 
Ilmankos siitä se paineen tunne varmasti johtuu! Mut siis kyljelleen mäkin nukun ja vaihto toiselle kyljelle on aika haastavaa o_O
 
Mua huolettaa, kun aina unissani käännyn selälleni eikä mulle tuu edes siitä huono olo tai mitään niin en osaa sanoo kuinka kauan oon aina selälläni nukkunut. Meen kyllä aina kyljelleen nukkuun, mutta silti herään monta kertaa yössä ja aina selällään :confused:
 
Mä käännyn myös unissani selälleen. Ja olen ajatellut sen niin, että koska huonoa oloa ei tule enkä herää vaihtamaan asentoa, ei minun tarvitse asiasta olla huolissani. Luotan elimistööni niin paljon, että uskon sen ilmoittavan kun selällään nukkuminen ei ole enää sopivaa.
 
Jos vauva kasvaa normaalisti ja itellä hyvä olo niin kyllä kait se on ihan ok nukkua selälläänki.

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Kyljeltä toiselle kääntyminen on kyllä nykyään jo semmonen urakka, että herään siihen joka kerta. Muutenkin nukkuminen on keventynyt. Herään poikkeuksetta aamuyöstä. Joskus pitää käydä vessassa mutta ei edes aina. Rasittavaa kun olen sit koko päivän ihan väsynyt...

Itellä viikot nyt 28+0, joten pitäis varmaan raportoida vikan kolmanneksen oloihin mut sopii paremmin tähän keskustelun jatkoksi. :)
 
kiitos linkistä puapru, mulle vaa on paasattu tuosta nukkumisesta et lääkäri sano että ei selällää ku voi olla vaaraks vauvalle jne. ni automaattisest vaa laitoin ja itellä kyl on se et monesti yössä ku herää ni ei tasan kyl pääs hirveemmi mitää tapahtuu ja kuulisit mikä ripitys tulee ukolta jos oon selälläni vähäki aikaa se vetää paniikkii heti ja ku sitä ei jaksa kuunnella ni pakko aina vaihtaa asentoa, hyvä ettei puolistuvaa asentoaki kiellä multa :) mulla selällää tulee just hirvee olo tosi nopeesti ni eipä tule oltua selällää pitkiä aikoja ikinä.
 
Mä myös heräilen välillä aamuyöstä enkä saa enää unta.. Välillä vaan tosi aikasin aamusta vaikka herätyskelloon olis vielä aikaa.

Alavatsaa vihloo, painaa ja särkee kun yhtään raskaampi työpäivä. Ja mun työ ei edes ole fyysisesti raskasta!
Rasittavan työpäivän iltana sitten supistelee kaupan päälle.

Sellasta jatkuvaa väsymystä ei silti onneksi ole!

Töissäkin auttais jos voisi välissä vaikka puoli tuntia makoilla. Mutta eihän se onnistu! Tyhmää, jos pitää kohta ruveta saikuttaan... Kotipäivinä kipuja ja epämukavuutta ei juuri ole, just kun saa pötköttää välillä.
 
Takaisin
Top