Toisen kolmanneksen oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja OLento
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on alaselkä- ja pakarakipuihin auttanut lantion ympärille kiinnitettävä tukivyö. Käytän sitä aina, jos kipu alkaa häiritä. Sen saa kätevästi kiskaistua vaatteiden päälle.
 
Sapiisakki, niin samat vaivat!
Kai se on tenakaupoille lähdettävä ;D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja noihin aiempiin oireisiin tuli tänä aamuna lisäyksenä ihan jumalaton suonenveto vasemmassa pohkeessa! Heti piti tempaista magnesiumia ja b-vitamiinia poskeen. Vieläkin vihloo vaikka siitä on jo pari tuntia...
 
Tuo pissan lirahdus... nauroin raskauden alussa, että miten muka voi tässä vaiheessa tulla niin isoa pissahätää ettei vessaan kerkeä..no eipä naurata enää kun itsekkin saa juosta aamulla alakertaa pää kolmantena jalkana ettei tule pissat housuun. Toukka aloittaa aamujumpan ennenkun saan silmät auki ja samantein saa juosta vessaan ettei alleen laske :p aivastaminen pelottaa joka kerta yhtä paljon, itse vielä aivastan niin että pidän nenästä kiinni ettei pärsky joka seinään niin kyllä tässä saa teno kauppaan mennä itsekkin :smiley-angelic006
 
Jonkinlaisen tukivyön tai belly bandin voisi itsekin jo hankkia. Masu on tuntunut viime päivät todella raskaalta ja alaselkä on vihoitellut nyt pari viikkoa.

Viime yönä sain taas sellasen suonenvedon pohkeeseen, että luulin jonkun syövän jalkaa irti. Sattui aivan törkeästi! Onneksi noita ei ole ollut paljoa eikä usein, mutta sen kerran kun pohje on krampannu, on se yleensä ollut kipeä koko seuraavan päivän ellei jopa siitäkin seuraavan. Lisäsin nyt magnesiumin aamupillerien joukkoon.

Närästystä odotellessa... Sen verran ainakin on alkanut röyhtäyttää, ettei varmaan mene enää pitkään, että saa hakea renniet apteekista.

Vähäisiähän nämä mun vaivat vieläkin ovat. Olen onnekas. Tsemppiä kaikille kipujen, supistusten ja muiden vaivojen kanssa painiville!
 
onko kellää muulla vaivana unettomuutta? se on jotai iha kauheeta kans, et saa unta yöllä etkä päivällä. lisäks liitoskivut on kans ollu jo kauan vaivana ja pahenee vaan.
 
apua, mitä on sellainen kirkas/kellertävä lima jota äsken vessassa käynnin yhteydessä tuli..?
 
Emciliini, mulla ainaki valkovuoto runsastunu niin paljo, et holahtelee välillä ihan kunnolla.. varsinki seksin jälkeen. Jos ei haise tai oo muuta tulehdusoireita nii ihan normia...

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Hanskimus, kannattaa ottaa magnesium iltaisin, koska sillä on kuulemma rauhoittava vaikutus. Käytän sitä itsekin mut olen joka tapauksessa iltaisin ihan poikki niin en osaa arvioida.
Unettomuutta tosiaan on: herään joka yö kolmen maissa alaselkäkipuun ja etin sitten siedettävää asentoa sellaset pari tuntia. Pitäisi varmaan koittaa pitää tukivyötä öisin mutta ei oikein houkuta.
 
Kiitti vinkistä Mitzi! :)

Mä oon alkanut taas heräämään aamuyöstä siinä kolmen ja viien välillä. En tosin osaa laittaa sitä raskauden piikkiin koska sama vaiva on ollut satunnaisesti jo vuosia. Vessaan olen kuitenkin joutunut nyt heräämisen yhteydessä nousemaan, kun aiemmin pystyi nukkumaan koko yön läpi ilman pissahätää.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin yöunet katkonaisia, herään usein 2-3 aikoihin pissahätään tai janoon tai liitoskipuun jonka jälkeen en enää saa unta :mad: arkisin mulla herätys kl.5.50 joten ei paljoo naurata ja töissä kyl huomaa olevansa vähän puolivaloilla :confused:
 
Unettomuus vaivaa täälläki. Päivällä vois kyllä nukkua vaikka koko ajan, mutta illalla/yöllä ei tuu uni. Nyt monena iltana käyny sillee, että nukahan nopeasti, mutta 1-2 tunnin päästä pitää nousta pissalle ja sitte pyöritään. Sitte just ko nukahtaa taas vähän, nii herää selkäkipuun, närästykseen, janoon, pissahätään ym. Taas lisää pyörimistä!

Sittekö kello soi aamulla niin olis just paras uni. :(
 
Takaisin
Top