Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaan vasta sitten kun ei haittaa jos paljastaa muille :-). Eli vasta joskus np ultran jälkeen mut eipä olla tarkkaa ajankohtaa mietitty, varmaan sit pikkuhiljaa ku maha alkaa näkyä jne.Missä vaiheessa ootte suunnittelu että kerrotte esikoiselle uudesta vauvvasta?:)
Missä vaiheessa ootte suunnittelu että kerrotte esikoiselle uudesta vauvvasta?:)
Missä vaiheessa ootte suunnittelu että kerrotte esikoiselle uudesta vauvvasta?:)
Mä olen pojalle (3v) muutaman kerran sanonut, että äitin mahassa kasvaa vauva ja että hänestä tulee isoveli, mutta ei hän oikein tunnu ymmärtävän asiaa, ennemmin suuttuu minulle ja sanoo että EI OLE!!!Missä vaiheessa ootte suunnittelu että kerrotte esikoiselle uudesta vauvvasta?:)
Meillä tulee ikäeroa 1v3kk. Raskaus oli vahinko, yhdet menkat ehti oleen ja välteltiin ovista, mikä sit oliki pari viikkoa normaalia myöhemmin :D mutta onnellisena odotetaan ja mikään ei ois hirveempää kuin keskenmeno.