Mulla ei oo vielä lääkärineuvolaa ollu ollenkaan, kun ei oo mitään vaivoja ollut. Tosin empä sitä ole kaivannutkaan. Saa senkin lääkäriajan sellainen joka oikeasti tarvitsee sitä. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä taas pitkästä aikaa. Mä oon ollut pitkään pois foorumilta kun meidän äiti nukkui pois tossa joulukuussa. Nyt tuntuu et energiat alkaa taas palautumaan ja jaksaa taas tehdä muutakin kuin ne pakolliset askareet. On kiva kirjoitella tännekin pitkästä aikaa. Meillä tosiaan toisen laskettu aika 12.6 ja rakenneultrassa veikattiin tyttöä ja eilen käytiin vielä yksityisellä 4d ultrassa ja saatiin tyttövahvistus. Mahtavaa koska ensimmäinen on poika. Nyt pitäisi pikkuhiljaa alkaa laittaa vauvatavaroita kuntoon ja käydä esikoisen vaatteet läpi että mitä säästetään ja mitä laitetaan eteenpäin. Jos taas jaksaisi täälläkin foorumilla aktivoitua kun näitä keskuteluitakin on kiva seurata :)
En voi kuin tuntea suurta myötätuntoa teitä kohtaan, joilla on vielä noin pieni huollettavana. Oma esikoiseni on jo 2v4kk ja jaksaminen on välillä hyvin tiukilla töiden jälkeen kotona. Mies tekee paljon yläkerrassa rakennushommia (pitäisi tulla valmista ennen vauvan syntymää) ja lapsenhoito+kodinhoito on pitkälti omalla vastuullani. Erityisesti kiristää hermoja pojan vaikeudet vaipasta luopumisessa, hän on isokokoinen ja peppupesut käy voimille. Poika tunnistaa kyllä jo hätänsä, muttei haluaisi vaipasta luopua.
Toi mein esikoinen on toukokuun alussa kaksi vuotias ja aika raskaaks käy päivät täälläkin varsinkin just töitten jälkeen. Mies tekee pelkkää yövuoroa ni sit ne putket on vielä extraraskaita kun apua ei saa juuri mihinkään, kun toisen on pakko nukkua päivät.
Väsyttää... Mulla esikoinen 11 kk ja on kyl päiviä kun vaan itkettää kun ei jaksa mitään. Onneks on suht helppo tapaus ja viihtyy paljon myös itsekseen, mutta nyt on alkanut käveleen ihan kunnolla ja perässä saa kyllä mennä. Yöt nukkuu onneks hyvin ja kahdet päikkärit päälle , joten itekin nukun aina päivällä. Yöt vaihtelee itellä , välillä nukun hyvin , välillä en.
Tänään poksui 29+0 , ja mahdollisesti käynnistellään vauvan ison koon takia 38 viikolla ,joten eipä tässä mitään hurjia aikoja enää oo.
Tsemppiä kaikille
Auts! Voih. Toi kyl on paha ku jos toinen tekee vaa yötä. Tsemppiä sulle kovasti! Pystyyks sun mies normisti jäämään töistä isyyslomalle kuitenkin? Alkuun varmaan käsiä tarttee ku on kaks. Ainaki itestä tuntuu silt
Meidän 3v 2kk alkaa olemaan tosi itsenäinen pukemisen suhteen ja siihen ollaan koko tää kevät toista erityisesti tsempattu. Välillä on ollut vaikeeta kun ei meinaa haluta vaikka osaaminen löytyy mutta nyt viikko-kaks sitten on hänelle tullut semmoinen ihmeellinen haluan tehdä kaiken itse vaihe, ihanaa :D
Helpottaa kyllä kamalasti jos ei tarvitse kahta pukea joka päivä.
Niin päivä vaipoistakin ollaan päästy eroon talven/kevään aikana.