Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä kanssa oli eka tulee jos on tullakseen-kierto Ja mulla ei ole edes ylhäällä koska kierto on viimeksi alkanut! Ja samat fiilikset, että tän takia pelottaa tosi paljon mikä on tilanne.. ja voiko tämä mennä loppuun asti No, ei auta kun odottaa!
Meillä ikäeroa olisi tulossa 2v 7kk, tuntuisi tosi hyvältä ikäerolta
Onko teillä paljon oireita? Mua jännittää sekin kun on niin vähän oireita. Tosin omien laskelmien mukaan tänään vasta 4+6, mutta muistaakseni esikoista oli enemmän oireita. Ekan kerran oksensinkin jo 5+2. Mutta koitan pitää luottavaista mieltä yllä! Yksi kkm oli siis ennen esikoista ja sen koko raskauden pelkäsin ja panikoin (kkm selvisi 9+1, 7+0 ultrassa oli kaikki vielä ihan ok) ja ei se km silti yhtään sen helpompi ollut. Sen jälkeen oon yrittänyt pitää mottona "raskaana kunnes toisin todistetaan"
On tää jännää aikaa! Ei osaa kyllä nauttia tästä hyvästä olosta oikein, olisi helpompi jos olisi edes vähän huono olo Ehkä sekin kerkiää vielä saapumaan! Tai sitten on vaan ihan erilainen raskaus!
Ja juu kun ei auta muu kuin odottaa! Varhaisultrakaan ei houkuttele kovin aikaisin tuon kkm:n kokemusten perusteella.. no, nopeita päiviä toivon
Mitä kaikkea teidän pitää tehdä esikoisten kanssa ennen toisen syntymää?
Meillä on edessä mitä luultavimmin:
*vieroitus (saa yhä äm kerran päivässä)
*siirto "isojen lasten" sänkyyn ja pinnis vauvalle
*tuttivieroitus? (tää on kova paikka.. oltiin jo tilanteessa, jossa tutti oli käytössä vain öisin, mutta sairastelun jälkeen......pulassa ollaan.