Toinen kolmannes - iloja ja suruja

Toisen kolmanneksen alkua täälläkin ihmettelen. Pahoinvointi loppu tossa muutamaa viikkoa ennen joulua kamalan vatsataudin jäljessä.
Aiemmin ei niin kauheesti väsyttäny, mutta nyt olen niin uninen, että saatan joskus melkein torkahdella töissäkin kun on hiljaisempaa. Päätä särkee, palelee ja on hiki vuorotellen. Ihan flunssan oireet, mutta ei varsinaisesti kipeä olo ole. :)

Ai niin, ja närästää aina kun on vähäsen edes jotain eksoottisempaa uskaltanut suuhunsa laittaa. Eli on tämä raskaana oleminen ihanaa. :wink

Jos nää mun olot pysyis näin hyvänä mitä nää nyt on ollu, niin uskoisin jaksavani maaliskuun lopulle. Sitten pääsis lähestulkoon eroon jo kouluhommista, kun saa kehittämisprojektin pois alta. Saapas vaan nähdä, tulee vielä kiire kaikkien hommien kanssa. Toivottavasti olot antaa myöten ja jaksais tehdä kaiken.

Eilen alkoi hämärä alavatsakipu. Semmonen jomotus ja kiristys. Ei mitenkään kova kipu. Vaan epämukava. Tänään 18+3. Mistähän vois johtua? Kohdunkasvukivuista? Ensimmäinen raskaus niin en tiedä mikä on normaalia ja mikä ei :)

Mulla on useamman tunnin kipuja aika ajoin...alavatsassa ja nivusis. On ollu ennenkin, kipuaa ja niinku kiristelee. masu kasvanu nyt ihan hirmusesti ja siihen liittyykin kuulemma...

Mä oon nyt puolivälissä havahtunut et tää raskaana oleminen on ihan kivaa, no tää on tää kultainen keskiraskaus ja kohta on jäätävän iso maha ja loppu odotuksen vaivat!!

Ihasteletteko te masujanne usein peilistä? Mä teen niin vaistomaisesti aina kun kävelen peilin tai illalla pimeään aikaan näen heijastukseni ikkunassa. En voi sille mitään. :D tää kupla on vaan niin ♡♡ ja kuitenkin vain vähän aikaa tässä. Muulla ulkonäöllä ei ookaan niin väliä:hilarious:

En mä nyt ihastele mut koko ajan tuntuu et pitää tarkistaa et masu on vielä paikallaan :D

Tosiaan tää keskiraskaus on ollu tähän mennessä mukavaa aikaa. Tekis mieli tiedä kaikkea kotiin liittyviä järjestelyjä ym mut tuntuu vaan ettei oo oikein aikaa siihen. Ens viikonloppuna pitää ottaa projektiksi häkkivaraston siivous ja järjestely. Sit mulla on makuuhuoneen kaappien siivous ja turhien tavaroiden poisheittäminen edessä. Onneks tässä on vielä hyvin aikaa :D

Musta tuntuu taas et masusta tullu semmonen löllö ja pikkuneiti karannut jonnekkin läskien uumeniin. Mut sillon kun pingottaa niin on se mitä ihanin. :love7

tuossa kaveri kysäs että millon meinasit napakorun pois ottaa, niin tuli vaan mieleen että onko siitä jotain suosituksia vai miten ootte toimineet sen kanssa jos on ollut napakoruja?:)

Mä ainakin ihastelen masua peilistä öö kerran päivässä ainakin!

Mulla on Susssu ollut napakoru kahdessa raskaudessa. Ekassa otin sen jossain vaiheessa pois ja sain sitten raskauden jälkeen ohuemman korun vielä pujoitettua. Toisessa raskaudessa otin sen myös pois, mutta sitten kun koitin raskauden jälkeen, oli reikä kutistunut sen verran paljon ettei koru mennyt enää :sour:

Vähän jälkeenpäin harmittelun etten vaihtanut sen verran isompaan napakoruun, että olis hyvillä mielin voinut pitää sen loppuun asti.

Mä tykkään mun mahasta ja kyllä sitä väkisin tulee katseltua kun peilin ohi menee :smug: Mieskin tykkää kun normaalisti mun vähän luisevaan varteen tulee muotoja :wink

Ei sitä napakorua tarvii pois ottaa jos se ei häiritse. Ite otin vähän aikaa sitte ku tuntu että se kiristi. Mut voi siihen laittaa vaikka pidemmän korun tai renkaan jos haluaa pitää.

Takaisin