Toinen kolmannes - iloja ja suruja

Minä nukun vaan kylellään sillein että maha tuettuna sillä poikaystävä tyynyllä. :) viime yönä pitkästä aikaa sain nukkua kunnolla ja yhellä ainoolla heräämisellä. :)

Täällä kauhee pakkanen vaihteeksi mutta onneksi on vapaa päivä niin saahaan esikon kanssa luvan kanssa pitää sisä päivää. :)
 
Tuntuuko muilla paineen tunnetta alavatsalla ja siitä alaspäin nivusiin asti? Kuvittelin et tämmösseet tuntemukset olis vasta myöhemmin, mut ilmeisesti mahdollisia jo nyt? o_O
 
Tänään ollu ihan "karmee" päivä sen suhteen. Kävelykin jotenki vaikeeta :/
 
Mulla tuntunu eilen iltana ja tänäkin aamuna vielä ihmeellisiä vihlaisuja mahassa ihan keskellä ja oikeella puolellakin välillä :sad001 onneks loppunut nyt ja pelkkä selkäkipu jäljellä. Ahdistaa aina noi kun ei tiedä mitä ne on. Pari viime yötä ollu tosi outoja, vaikee saada unen päästä kiinni ja heräilee hikisenä. Kai tää on normaalia :P
 
Useimmiten vihlonnat ja kivut on normaaleja, kunhan eivät tuu jatkuvalla syötöllä. Kohtu on hellänä kaikesta rasituksesta niin tuleehan jos vaikka minkälaisia tuntemuksia:rolleyes:
 
Mulla se paineen tunne tulee kyyristyessä. :/ menee kyllä ohi aika lailla heti kun suoristan itseni
 
Oon huomannu et vauva on noussu selkeesti jo ylemmäs. Alamaha on löllömpi kun hetki sitten. Alkaa varmaan jo keuhkoja painaan kun on niin ylhäällä. Potkut tulee jo yli 5cm navan yli, Pitkä selkä.

Ite oon kans ollu flunssassa viikon ja ei meinaa henki kulkea. En tiedä johtuuko flunssasta vai raskaudesta mut kun yskii tai aivastelee niin meinaa pissat tulla housuun. Kai noi lantionpohjan lihakset alkaa löystyyn.
 
Täälläkin vihloo välillä alamahhassa...
 
Minä oon oikeestaan kokoajan raskaasti hengittäjä nykyään kun alkaa toi maha olla niin iso. Mitenhän sitä sit muutaman viikon kuluttua. :/

Ja paikat vissiin venyy kun alakerta välillä tosi kipee ja vatsan seutua kiristelee ihan kauheesti. Onneksi rönöttäminen ja vatsan tukeminen auttaa. :)
 
Mulla kans tulee ihan alavatsalle välillä kauhee paineen tunne, ei oo epämukava ym, tuntuu vaa aika häröltä.
 
Mulla maha painaa jo sen verran ylös,että välillä on hankala hengittää.Alkuyöstä ei meinaa saada unta kun tuntuu,että ahdistaa.Piti lähteä pitkälle viikonlopulle pohjoiseen,mutta totesin,että ei pysty olemaan autossa sellaista 7 tuntia...
 
Välillä mullakin on kunnon puuskutuspäiviä. Tuntuu, että happi ei riitä vaikka kuinka vetää henkeä ja vähän väli saa pysähtyä huokasemmaan. Onneksi on vielä parempiakin päiviä seassa..
 
Nyt on muuten suolet nousseet jotenkin ylemmäs. Tuntuu, että pulputus käy ihan väärässä paikassa. :wideyed: Kyllähän sama juttu oli viime raskaudessakin, mutta olin tämänkin jutun ehtinyt onnellisesti ehtinyt unohtaa. Nyt vaan odottamaan synnytystä ja sen jälkeistä fiilistä, kun sisäelimet hakee taas paikkaansa, kun nousee laverilta ylös. :rolleyes:
 
Meidän pitäs lähtee vielä maaliskuun alussa vuokattiin viikoksi. Hirvittää kyllä nyt jo toi matka et kuinka pystyn istuun autossa sen matkan. Kestää kuitenkin täältä ajaa n.6h pakko kyllä pitää tauko tunnin välein.
 
Yöllä vähän tisulit valskannu, käsi täynnä kuivunutta maitoo ja sängyssä kauhee läntti. Voi ristus. :D
 
Mulle riitti sen 175 km ajelua ittekseen keskellä korpee ( rautavaara- Sotkamo) välillä kö ei ollu muita kyyvissä, wctä todellakaan tarjolla tahi eväitä. Silloin ja nyt on sellaiset ajokelitkin, että suosittelen hyviä talvikumeja alle. Kiirettä ei kannata pittää ja malttia... Kaikki autoilijat ja etenkään rekat osaa ottaa muita huomioon. Suosittelen kuitenkin matkustusta ja nauttimaan vaihtuvista maisemista ja aktiviteeteista :)
 
Takaisin
Top