Toinen kolmannes - iloja ja suruja

No juu :( ja siis syön noita raskausvitamiineja, ettei pitäis siitäkään kiinni olevan. :/

Toivottavasti tää oli nyt joku yksittäinen juttu. Ei onneks tukkoina mut harjattaessa huomattavasti enemmän kuin ennen :(

E; vai onko tää sitä ny et tyttö vie äitinsä kauneuden?

Mulla lähti raskauden alussa tukka. Hirveitä tuppoja, lähti noin 1/3 hiuksista. Kaljuja läiskiä oli sielä sun täällä. Lääkäri sano johtuvan hormooneista. Loppu ku seinään 15 viikon jälkeen. Ja nyt on paksu sänki niissä kaljuissa kohdissa. Mutta on kyllä pelottavaa ku harja on aina aivan täynnä hiuksia!

Voi ei!:nailbiting:
Meilläkin kone meni vaihtoon pari viikkoa sitten. Vanha kone huuhteli huuhteluaineet pesun sekaan, ei siis huuhteluun... Ja huuhteli pyykit huonosti. Ostettiin Samnsungin EcoBubble 9kg. Ollaan tosi tyytyväisiä tähän uuteen! Onneksi nyt on vielä alennusmyynnit menossa, saatatte bongata edullisen koneen!

Voi luoja!!! Mulla oli tää sivu jääny auki ja piti miehelle laittaa tekstari, et se hajos! Niin mitä tekee hän? Ilmoittaa sen tänne :D

Onneks tää oli hiukan odotettukin, kone ollu pitkään jo semmonen et käynnistyy koska haluaa. Siis muuten toimii moitteettomasti mut se play-nappula ei toimi. Tänään se sit lähti pyörimään niin eikös sit heitäkin kaikki vedet lattialle. Onneks ei oo kovin montaa vuotta vanha ja isä on ton joskus mulle ostanu ettei oo varmaan kovin halpa ollut ja taitaa vielä vakuutukseen mennä :)

Ja jos ei niin miehen kone on yhden tutun luona säilytyksessä niin saa senkin sitten hätätapauksessa käyttöön. Onneks ei myyty sitä pois kun yhteen muutettiin. Ja onneks olin valppaana et se alko valuttaa sitä vettä!

Nyt mul on kyl aivot taas niin jäässä!! :DD ihan Urpo olo.

Siis kyllä mää tänne kirjotin ihan itee. Tais olla vaa hiukan epämääräisesti sanottu.

Hmm jos on ollut aikoinaan nännilävistykset molemmissa (on kerennyt jo menee umpeen/arpeutumaan) - kuinkahan yleistä on se että imetys ei luonaa kunnolla kuitenkaan...

"Jos nännilävistys otetaan pois ja haava on kunnolla parantunut, imetyksen pitäisi onnistua normaalisti. Komplikaatiot, kuten arpikasvu ja tulehdus, saattavat kuitenkin arpeuttaa rinnan maitotiehyet umpeen ja haitata myöhempää imetystä. Tiehyeiden avaus on kuitenkin melko pieni operaatio, joka voidaan suorittaa lääkärillä." (Ah, Wikipedia)

Toisen otin pois jo 2 vuotta sitten kun tulehtu aina vaan eikä parantunut kunnolla ja toisesta luovuin vuosi sitten...

Onkos kellää kokemuksia? Menny ihan hyvin?

Mulla todettiin neuvolalääkärikäynnillä taas suonikohju tuolla alapäässä. :meh: Onko muilla samanlaista ihanuutta ilmestynyt? Mulla tuli myös viime raskaudessa loppuvaiheessa, lähti kyllä sitten synnytyksen jälkeen heti pois. Silloin se ei ollut yhtään kipeä. Nyt vaan tuntuu koko ajan sellainen inhottava paine, ainakin kun seisoo. Toivottavasti kipu ei pahene raskauden myötä.

Ihanaa olla nainen. :shifty:

Nennahh: Täältä löytyy o/ ja oli myös viime kerralla. Vielä ei ole äitynyt kovin pahaksi, mutta luotan, että se tuosta ehtii kasvaa. Mukana menossa myös pukamat. Viimeksi koko alakerta turposi noin nelinkertaiseksi normaalista ja oli ihan kosketusarka. Voitte varmaan päätellä tuosta, kuinka paljon seksiä meillä harrastettiin viimeisellä kolmanneksella. :inpain:

Muokattu viimeksi:
Dana: mulla ollut joskus sellainen lävistys "hurjassa" nuoruudessa :wink Olen pystynyt imettämään sen tissin kanssa ihan normaalisti, tosin sieltä ei ole tainnut ihan niin hyvin maitoa tulla, kun molemmat lapset ovat suosineet enemmän toista tissiä.

Nennahh: Ole hyvä! :grin Luottakaa muhun vaan, kun haluatte kuulla ällötarinoita raskausajan vaivoista.

Mä otin napakorun pois, mut löysin jostain nettikaupasta äitiysajalle omanlaisiaan napakoruja joissa oli pidenpi varsi :)

Eli siis juurikin noista mistä tuolla keskustelussa jonka Rosalina linkittäny :)

En tiiä jos siitä ei mitään haittaa oo niin pidän tota rengasta niin kauan ku pystyn ja sitten otan vaan poies. Mulla vaan menee tosi herkästi unpeen reijät. Korvakorut ollu reilusti yli 10 vuotta, jos en pidä pariin kuukauteen nii on takareikä jo ummeesa ja joutuu painaa läpi :/ en millään haluais et mun napareikä mennee unpeen

Mä oon parina yönä huomannut, että kun havahdun hereille niin kappas, oon nukkunut selälläni ihan tyytyväisenä. Eikä tunnu mitään pahaa oloa tms. Jossain välissä sitäkin ehti jo olla, mutta kait kohdun kasvaessa toi pikkanen on siirtynyt parempaan kohtaan eikä paina vielä mitään suonia.:rolleyes:
Masu alkaa olla jo sen verran iso, ettei tee mieli mahallaan kyllä nukkua. Ainakaan pitkää aikaa.

Takaisin