♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
Siis miten voi olla mahollista että ovistesti antaa edelleen näin vahvaa viivaa?Kp 30/28-30. Eikä minkäänlaisia menkka oireita. Ja se r testi oli aamulla nega. Huomenna taas uus testaus jos ei menkkoja ennen sitä näy.
En tiiä mistä johtui mutta mulla oli toissa kierrossa sama homma :) viime kierrossa oviksen jälkeen kiinnittymis-ajankohdan aikaan oli kans o-testi plussalla pari pvää.. mutta haamujen jälkeen alko menkat jälkeen.
Toivotaan että näyttäs raskauden , mutta että ei vaan vielä näy r-testissä
meillä yritystä nyt takana kohta 6kk mutta oon sellainen suunnittelija niin haluan tämän asian suunnitella ja miettiä ennen jos siihen joudutaan
kuullostaa hölmöltä joo mutta oon vaan luonteeltaan sellainen ja mies taas sellainen huithapeli
joulukuussa sitten soittelemaan ja kyllä yksityiselle jos ei siihen mennessä mitään ole tapahtunut. Mulla kuukautiset tulee joka kuukausi ja uskoisin että ovulaatio myös. Hyvä tuo vuoden takaraja kun joulukuussa meidän pitää maksaa ensi kesän häiden juhlapaikalle varausmaksu, jos sitä ennen tuleei ilmoitusta vauvasta niin häät heitetään vuodella eteenpäin
.
eli varmaan liian aikaisin..