Toinen haaveissa <3

ImageUploadedByVau Foorumi1494681771.744928.jpg


Niin ja se kuva, vilkkuva hymynaama sain sen vangittua kuvaan.. Nyt peittoja heiluttelee! ;)
 
Veikkaan, että vuoto vielä muuttuu vähän juoksevammaksi ennen ovista, mutta hieno juttu!! Nyt vaan ahkeraa peittojen heiluttelua. ;)
 
Hienoo alinah, siitä sitten vaan tallettelemaan. :)

KeväänLapsi tsemppiä tauolle ja operaatioon.

On. Täällä ei kummempia, luulin saaneeni hiivan, mut eipä tainnutkaan olla kun ei oo kutinaa enää eikä siihen sopivaa vuotoo. Pari päivää sitten kutisi, mut nyt jo rauhottunu. Vielä on aika tyyni olo, ehkä siks kun tiiän et on turha testailla kun ei viä mitään näy. Ma tai ti pitäs tulla herkät testit niin voipi olla että ennen lauantaita sorrun jonkun tekemään.:rolleyes:

Mamm84 dpo4 yk3
 
Kiitos, vielä en oo maistanut.. kuvaa varten vaan aamulla otin esille.. :D
Ollaan nyt miehen äidin luona ja kohta mennään mun äidille..

Sitten vielä sitä vaan että en uskalla tänään tehdä uutta clearblue ovistestiä kun ei tuu samanlailla sitä vv enään kun eilen että jos läväyttääkin tyhjän ympyrän.. :/
 
Tänään jo toinen vilkkuva hymynaama. Kp24 ja valkovuoto ei oo tänään vuotanu juurikaan niinku eilen, niin pelkäsin jo että tulee tyhjä ympyrä mut ei näköjään. Pitäskö tänäänkin talletella vai odottaa huomiseen et menee sillä joka toinen päivä taktiikalla vai kuinka.. ;)

On kyllä haaleempi toinen viiva tossa vaihto kasetis kun eilen että voi olla että huomenna ei välttämättä tuu sit edes vilkkuvaa naamaa. Että meniköhän se ovis ohi vai mitähä vattua....

Alinah Kp24.
 
Päätimpä liittyä tänne nyt kun toisesta lapsosesta haaveillaan =) Esikoinen on syntynyt joulukuussa 2015, viimekuussa päätettiin antaa toisenkin tulla jos on tullakseen =) Nyt mulla menossa kp1. Meillä on ollu niin minimaalisen vähän vällyjen seassa touhuiluja esikoisen syntymän jälkeen että ehkä senkin suhteen MINUN ois vähän tsempattava että ois ees jotkuu tsäänssit rauskautua uudelleen :woot: Ja tässähän alkaa kohta olla kiiruskin kun täytän tässäkuussa jo 37 :nailbiting:
 
Laitrtaan tämä nyt tännekkin :D

Tervetuloa Mia_80! Meillä kanssa esikoinen syntynyt joulukuussa 2015 ja pillerit lopetin tammikuun lopussa :D

On: kp16 menossa mutta ei vielä ovisplussaa, ekassa kierossa oli ovis kp 18 ja viime kierossa kp22. Toivottavasti ovisplussa tulis jo huomenna eikä kierto venyis kauheesti :) eilen ja tänään oikeessa munasarjassa tuntunut jomottelua niin josko se ovis olis sieltä kohta tuloillaan :)

Jaffa yk3 kp16/31~33?
 
Alinah, joka toinen päivä pitäisi riittää hyvin :)

Mia, tervetuloa! :)

Mua ihan naurattaa, ku kaikki tänään ketuttaa. :woot: Joko mulla muka nyt on perinteinen menkkoja edeltävä ketutus, ku yleensä se vasta muutamaa päivää ennen, ja myöhäisen ovisplussan perusteella odottaisin menkkoja vasta ens la-su eli tuskin jää kierto 28 päivään.. Mutta voihan kettu, nih. :grin

Silky kp 24/~28, dpo 7.
 
Ei oo enää paikat märkänä että ei sit vissiin noussu tarpeeksi LH hormooni että ois pysyvä hymynaama tullu.
 
Alihan juu joka toinen päivä pitäs riittää, sillee me ainakin mennään ja sit kun tulee o+ ni sit sinä ja seuraavana päivänä viä talletellaan. Menee kyl innostus tossa oviksen aikaan niin ei kyl olla kovin aktiivisia enää sen jälkeen.
Mulla ei oo tullu minkäänlaisia ovislimoja esikoisen jälkeen ja silti on ovis bongattu. Tää kierto oli eka missä tuli oikeen limatkin. Joten jatkaisin kyl alinah vielä testailuja.:)

Ja tervetuloa Mia_80.

Mamma84 dpo6 yk3 ja lauantaina testaan
 
Joo, tänään tuli kolmas hymynaama testiin.. Mutta mietin että onko virheellinen tulos kun tein sen aamun toisesta pissasta. Täytys muistaa huomenna tehdä ensimmäisestä.

Kp25
 
Joo, tänään tuli kolmas hymynaama testiin.. Mutta mietin että onko virheellinen tulos kun tein sen aamun toisesta pissasta. Täytys muistaa huomenna tehdä ensimmäisestä.

Kp25

Alinah, siinä cb:n o-testissä ohjeissa oli, et jos on se kaksoishormoni-testi, että kun se vilkkuva hymynaama tulee, voi testata useammin päivässä eli ei haittaa vaikka jäis se aamun eka pissa pois ja testaa muista pidätetyistä pissoista :)
 
Takaisin
Top