Toinen haaveissa <3

Mamma, mulla tuli siihen apteekin ultraan turhia viivoja.. Ja cb earlyyn tullu yhdessä kierrossa kans. Mut se ei kaittis oo ihan mikään herkin oikeesti.. 10miu. Fr on 6,5miu.

Ja Lume sai just viime kierrossa punaset haamulaiset siihen first responceen... kahdesti, että ota varaukselle ne ja jos näyttää jotain ni tee toisella merkillä kans.. täällä innostuttiin vähän turhaan :|

Plussatuulia ++++ :)
 
Olikos sulle alinah tehty jo munanjohtimien aukiolotutkimus tai katsottu ettei vaan oo jotain pco:n tyyppistä munasarjoissa.
 
Mulla kävi alinah tässä kierrossa niin, että tein niitä samoja testejä jo kp9 alkaen. Sit oisko ollu kp11 kun tikut loppu ja alotin uuden paketin ja tyhmänä otin käyttöön myös sen uuden testilaitteen (vaikka ois kuulunu jatkaa vanhalla laitteella ja ottaa vaan uudet puikot käyttöön). Olin saanu siihen mennessä kaks vilkkuvaa mutta kun alotin uudella laitteella niin antoikin tyhjän ympyrän. Eli ilmeisesti se eka on aina tyhjä. Kokeile huomenna uudestaan aamun ekasta pissasta.:)

Joo täytyy kokeilla. :)
 
Olikos sulle alinah tehty jo munanjohtimien aukiolotutkimus tai katsottu ettei vaan oo jotain pco:n tyyppistä munasarjoissa.

Ei oo tehty, gyne sillon huhtikuussa sanoi että munasarjat näytti puhtailta ja siisteiltä. En sitten tiiä mutta täytyy yrittää päästä julkisella puolella selvittää asioita, yksityisellä vissiin vähän kalliimpaa..
 
Kyllähän te alinah jo ajankin puolesta pääsette tutkimuksiin. Toi aukkari oli ihan eka tutkimus mikä mulle tehtiin. Julkisella oon kaikki kerrat käyny. Hitaammin etenee mut on aika paljon halvempaa.
 
Sori ku mä vaan omanapailen taas, mut ei näy tätiä ja aamun testissäki vaan joku epämääräinen jälki:shifty:
Turhauttavaa kun odottelu vaan jatkuu.

tassu kp30/28
 
Tassu tiiätkö milloin oli ovis? Jos onkin ollut myöhemmin ja siksi venyy/ei näy vielä raskaus testissä :)

Meitsillä täällä kp1 mutta jotenkin ei enää ota päähän niin rankasti kuin eilen. Ovis nyt varmaan joka tapauksessa tapahtuu kun aina on ovisplussasta 2 viikon päästä alkanu menkat. Toivon kovasti että tästä kierrosta tärppää, kesä saatetaan olla miehen kans eri paikkakunnilla niin silloin voi olla vähän haastavampaa ajoituksen kannalta.
 
Liityinpä tänne toisen toivojiin.
Kotona lapsi 10kk, kaveri hänelle haaveissa.
Viime kuussa tätä vasta käyty "ajoittamaan" eli alussa ollaan..
Voisiko joku selventää näitä täällä käytettyjä lyhenteitä untuvikolle...?
 
Sori ku mä vaan omanapailen taas, mut ei näy tätiä ja aamun testissäki vaan joku epämääräinen jälki:shifty:
Turhauttavaa kun odottelu vaan jatkuu.

tassu kp30/28

Tassu, ei sitä mun mielestä tarvitse täällä pyytää anteeks, jos omanapailee! [emoji813] :)
 
Kyllähän te alinah jo ajankin puolesta pääsette tutkimuksiin. Toi aukkari oli ihan eka tutkimus mikä mulle tehtiin. Julkisella oon kaikki kerrat käyny. Hitaammin etenee mut on aika paljon halvempaa.

Juu.. Täytyy soitella ensi viikolla.. :)
 
Unppa, mun mielestä kp15 kipujen ja limojen perusteella. Tietty elättelen toiveita ja luen juttuja ku joillan näkyny vasta rv6-7 testissä kaks viivaa:joyful:
Ja nyt sit toivotaan että teillä tärppää niin voi kesällä keskittyä vaan mahan kasvatukseen:happy: Mä taidan tehdä parin päivän päästä taas testin jos on aiheellista.

Graisu, tulee huono omatunto ku ei osallistu keskusteluun vaan käy kertoilemassa vaan omat asiat:sad001

Tervetuloa eveliina6:happy:
 
Liityinpä tänne toisen toivojiin.
Kotona lapsi 10kk, kaveri hänelle haaveissa.
Viime kuussa tätä vasta käyty "ajoittamaan" eli alussa ollaan..
Voisiko joku selventää näitä täällä käytettyjä lyhenteitä untuvikolle...?
Tervetuloa! :) kp = kiertopäivä, dpo = Day past ovulation, eli ovulaatiopäivä on dpo 0, seuraava dpo 1, jne. :) yk = yrityskierto eli montako kuukautiskiertoa on yritystä takana. Tuossa nuo yleisimmät.
 
Niin ja siis toiveena on, että laittais aina tekstinsä perään allekirjoituksen omista vaiheista, ku millään ei muista, mikä vaihe kelläkin. :)

Silky kp 22/~28, dpo 5, yk 6 (4).
 
Tsemppiä kaikille erivaiheisiin :) Täällä tämän vuorokauden 13.5. puolella olisi ollut laskettuaika mutta se raskaus päättyi siihen kohtukuolemaan.Itse olen miettinyt että laskettuaika on laskennallinen päivä että ehkä olisin jo synnyttänyt tai mennyt yliajalle.Tuo meidän tytön synnytys on ehkä se kipein päivä 6.1.mitä tuo LA aika.En ole vieläkään käynyt haudalla halut sen suhteen sahaa paljon kerran sanoin miehelle että haluaisin mennä hän sanoi nyt jo ja ei menty sitten hän ei puhunut asiasta sen jälkeen mitään ehkä ei vielä ole valmis menemään haudalle.

Heitsu 51kp 25yk
 
Voi Heitsu voimia tähän ja tuleviin päiviin.:Heartpink
Ootteko miehen kansa käyneet juttelemassa jollekin ammattilaiselle. Mulla se auttoi tuon asian kanssa ja ylipäänsä että sai puhua jollekin. Välillä kun tuntui siltä etten viitti "kuormittaa" läheisiä liikaa vaikka ei ne varmaan sitä niin ottanutkaan.
 
Mä täälä joudun luopumaan yrityksestä muutamaks kuukaudeks yhden toimenpiteen vuoksi. Hengessä silti mukana ja seuraan teidän keskusteluja. Plussatuulia teille kaikille! [emoji4] palataan kun yritys voi taas jatkua.
 
Kp23 ja sain vilkkuvan hymynaamaa testiin! Oon ihan että WOOOW! Valkosta paksua vv onks tää nyt sit sitä "egg whiteä?" Ovis tulossa! Mut noi ihme paskat liuskat ei oo näyttäny yhtää mitään koko kierrossa. Kyllä on siis hyvä sijoitus tää cb!
 
Takaisin
Top