Toinen haaveissa <3

Siis miten voi olla mahollista että ovistesti antaa edelleen näin vahvaa viivaa?Kp 30/28-30. Eikä minkäänlaisia menkka oireita. Ja se r testi oli aamulla nega. Huomenna taas uus testaus jos ei menkkoja ennen sitä näy.

En tiiä mistä johtui mutta mulla oli toissa kierrossa sama homma :) viime kierrossa oviksen jälkeen kiinnittymis-ajankohdan aikaan oli kans o-testi plussalla pari pvää.. mutta haamujen jälkeen alko menkat jälkeen.

Toivotaan että näyttäs raskauden , mutta että ei vaan vielä näy r-testissä ;)
 
Tänään ruokavalio vähä lipsunu, mut mä annan anteeksi itelleni ja syön sit huomenna kevyesti jos ei kuume enään vaivaa.. :)
 
Aivan jo pelottaa huominen, pitäis alkaa menkat eikä mitään havaintoa alkaisko ne vai ei. En ostanut tänään testejä ku päätin siirtää pettymyksen huomiselle, ja jotenki tuntuu et sieltä ne menkat kuitenkin tulee. Mut sit toisaalta tänäänki oon kärsiny ällöstä olosta ja kipeistä tisseistä, mut taas pelottaa et elättelen vähä turhia toiveita:sorry:
 
Kiitos kaikille tiedoista :happy: meillä yritystä nyt takana kohta 6kk mutta oon sellainen suunnittelija niin haluan tämän asian suunnitella ja miettiä ennen jos siihen joudutaan:angel3 kuullostaa hölmöltä joo mutta oon vaan luonteeltaan sellainen ja mies taas sellainen huithapeli :hilarious: joulukuussa sitten soittelemaan ja kyllä yksityiselle jos ei siihen mennessä mitään ole tapahtunut. Mulla kuukautiset tulee joka kuukausi ja uskoisin että ovulaatio myös. Hyvä tuo vuoden takaraja kun joulukuussa meidän pitää maksaa ensi kesän häiden juhlapaikalle varausmaksu, jos sitä ennen tuleei ilmoitusta vauvasta niin häät heitetään vuodella eteenpäin :smug:.

Tänään ja eilen ollut myöskin ovulaatio limoja yms ja miehen kanssa viimeksi päästiin jumppailemaan maanantaina ennennkuin lähti töihin:bored: eli varmaan liian aikaisin..

Täällä ruokavalio pysynyt ja ei oo kertaakaan ollut nälkä vielä ja jumpista vapaapäivä, huomenna jatkuu läskinpoltto :hilarious::hilarious:..
 
Ei pärähdä. Menkat alkoi. Onneksi pyyhkäsin peppua ennen testin tekoa. Siis ei minkään laisia menkkakipuja tai oireita. Noh, uuteen nousuun. Kp1 :)
 
Pahoittelut kaikille tädeistä :( ja onnittelut ovis ja r-plussista! <3 vähän on ollut itsellä nyt hiljais eloa tällä puolella mutta silti oon kokoajan käynyt lukemassa kommenteja, en vaan enään muista niistä mitään :D

Täällä pitäis alkaa taas testailemaan ovista ja tallettelemaan :) Vähän on ollut hiljaista sängynpuolella sitten viime oviksen :D Esikoinen tärppäsi yk4 ja nyt menossa yk3, toivon niiiin että nyt tärppäis! <3 jos ei niin sitten otan jotain apuja käyttöön :D

Jaffa yk3 Kp 13/31~33?
 
Tsemppiä talletuksiin Jaffa! Täällä iski hirvee flunssa päälle. Ei jaksais tehdä mitään, mutta pakkohan se on tuon pikkuisen kanssa touhuilla ja lähteä hoitamaan muutama asiakin kaupungille.. Noh eikös toiset usko, että flunssa kiinnittymisyrityksen aikoihin voisi olla positiivinen juttu, joten toivotaan edes sitä. Joskin taas on kyllä semmonen olo, että tästä kierrosta ei kyllä plussaa tule.

Silky kp 21/~28, dpo 4.
 
Tassu, toivottavasti olis positiivinen testi :)

Alinah, hienoa et kierto pidentynyt edes vähän. Toivottavasti pidentyisi vielä hieman niin ehtisi kaikki tarpeellinen tapahtua eli ovis ja tarpeeksi pitkä luteaalivaihe.

Piinailijoille tsemppiä!

Täällä on tänään kp 7/26-32 ja menkat loppusuoralla, vielä vähän tuhruttaa mut kaipa ne viikonloppuun mennessä häviävät. Ens viikolla alkaa sit talletukset ja yritän olla liikaa kuulostelematta ovista :D
 
Uuteen nousuun lähdetään täälläkin :/ dpo12 ja ruskee vuoto alkoi, eiköhän pian ala yk4. Ja nega testattu tänään. :(

Mietin pitäiskö nyt ottaa jotain poppaskonsteja mukaan...onko kukaan kokeillu ikinä macaa?
 
Mää niin haluaisin olla jo raskaana. Tätä varmasti kaikki täällä haluaa. Näin eilen kaveria joka on rv36 ja ikävä sitä ihanaa raskausmahaa iski kovin.
Jotenkin usko tähän kiertoon on menny sen tukossa olevan johtimen takia, mut toisaalta joku pieni auringonpilke jostain kuiskii että mitä jos kuitenkin. Tallettelut osu ihan ok dpo-4(-3), -2(-1) ja-1(0). En oo nyt varma miten lasken oviksen.
Annoin itelleni luvan testa ens la kun mennään häihin. Sillon dpo10 tai 11 ni kyl näkyy varmaan jotain jos on näkyäkseen.

Mamma84 dpo1 tai 2 yk3
 
Hei mikäs on teidän mielestä hyvä herkkä testi? Oisko joku apteekin hyvä. Oon kuullu esim. noista sofin herkistä et eivät ookkaan niin herkkiä.
Aattelin et jos sillon dpo10/11 testaan, niin ois varmaan hyvä olla joku herkkä kun viimeks dpo11 sain sofin 25miu:lla aika hailakan hyvä kun erotti.
 
Testasin tänään jo tolla clearblue ovistestillä, kun limat lisääntynyt mutta siihen ilmestyi vaan tyhjä ympyrä. Samoin noi liuskatestit näyttää selvää negaa kun ei näy toista viivaa.

Todella raastavaa touhua, täytyy soitella terveysasemalle vaikka alkuviikosta että miten lähdetään tutkii ovuloimattomuutta.
 
Oliks sulla Alihan käytössä se cb kaksoishormoni ja oliks tää eka päivä kun sillä testasit tässä kierrossa.
 
Joo on, kokeilin sitä jos sattuis ilmestyy vilkkuva naama edes mutta ei. Mulla on menossa kuitenkin nyt kp21, voihan se olla että tämä kierto venyy taas. En uskalla noita tehdä nyt enään tässä kierrossa et säästän jonnekin muuhun kiertoon.
 
Menin nyt hätäpäissäni tilaamaan cb early detection ja first response r-testit raskauskeijulta.:hilarious:
 
Mulla kävi alinah tässä kierrossa niin, että tein niitä samoja testejä jo kp9 alkaen. Sit oisko ollu kp11 kun tikut loppu ja alotin uuden paketin ja tyhmänä otin käyttöön myös sen uuden testilaitteen (vaikka ois kuulunu jatkaa vanhalla laitteella ja ottaa vaan uudet puikot käyttöön). Olin saanu siihen mennessä kaks vilkkuvaa mutta kun alotin uudella laitteella niin antoikin tyhjän ympyrän. Eli ilmeisesti se eka on aina tyhjä. Kokeile huomenna uudestaan aamun ekasta pissasta.:)
 
Takaisin
Top