Toinen haaveissa <3

Tein just ovistestin ja näyttinkin tältä :o kp28/28-30 dpo 13. Taidan huomenna aamulla testata r testillä vielä kuitenki. Dpo 11 viimeks testasin ja oli puhas nega.
 

Liitteet

  • 1494251837500.jpg
    1494251837500.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 108
Sain mun mummilta, se käyttää näitä myös ja saanu painoa tippumaan 3kg lyhyessä ajassa. Tässä on kuukauden tabut.
 
Niin se kuva ois hyvä myös, en tiedä miksi se ei tullut vaikka lisäsin kuvan tekstiin ja sitten vasta aloin kirjoittaa... no mutta tässä nää napit, -10kg tavote loppukesään mennessä.

ImageUploadedByVau Foorumi1494253477.533340.jpg
 
Ootko miten pitkä, ei tuo paljolta ylipainolta kuulosta ja varmasti lähtee helposti putoomaan :) Ite alotin myös syömään kunnolla mut sit tulin raskaaks ja nyt on syömisen kanssa todella vaikeeta täytyy toivoo et syöminen onnistuu viimeistään jälleen rv12 jälkeen normaalisti :)

Ellikki ja pikku-kakkonen rv 9+2

Pituutta täältä löytyy 170cm mutta itselle tää on epämukava paino niin otin tän nyt projektiksi ja toivottavasti pääsisi lähelle entistä painoa :) ennen ei ikinä oo mitään ongelmaa ollut painon kanssa mutta tää raskaus ja lapsi muutti kaiken.
 
Mustikkakeitto, mä oon 167 pitkä. Ennen raskautta painoin 62. Ekan kolmen neljän kuukauden aikana lihoin 7kiloa. Skt lopulta painoin 80kiloa. :D imetuksellä pääsin neljässä kuunaudessa takas 62kiloon. Sit kun imetys alko vähenemään tytön ollessa 1,5v niin aloin lihoo. Loöetin imettämisen tytön ollessa 1v 7,5kk ja silloin painoin 69kiloa. Otin itteeni niskasta kiini ja meni 10viikkoa niin painoin 60kiloa. Nyt paino on pysynyt 60-62 kilossa ja tunnen voivani hyvin ja näytänkin ihan hyvältä. On se vaan kiva kun on semmosessa "omassa painossaan" :)
 
Mutikkakeitto mä tiedän tunteen kun ei oo mukavaa omassa painossa vaikka lukema ei suuri olisikaan. Ite oon 175cm ennen ekaa raskautta painoin 72 kiloo joka oli ok tosin 70 on ollu tavoitteena, 3 vuotta sitten painoin 62 ja se oli liian vähän siitä sit tasaisesti seurustelun alusta asti paino noussut. Raskaudessa tuli ainoastaan 8.2 joista puolet jäi synnärille ja loput lähti imetyksellä. Imetys kun loppu 2kk sitten alko heti painoo kertymään kun tottunu imettäessä herkuttelee. Sain jo pudotettuu 77 kilosta 75 mut sit tulin uudestaan raskaaks ja viimeeks vaaka näytti neuvolassa 77.5 et tosta se jälleen nousee. En aio kuitenkaan ottaa asiasta stressiä kun sit synnytyksen jälkeen alan aktiivisesti treenaamaan ja onhan sillon 2 alle 2-vuotiasta lasta joten liikuttua tulee varmasti :)
 
Mustikkakeitto, mä oon 167 pitkä. Ennen raskautta painoin 62. Ekan kolmen neljän kuukauden aikana lihoin 7kiloa. Skt lopulta painoin 80kiloa. :D imetuksellä pääsin neljässä kuunaudessa takas 62kiloon. Sit kun imetys alko vähenemään tytön ollessa 1,5v niin aloin lihoo. Loöetin imettämisen tytön ollessa 1v 7,5kk ja silloin painoin 69kiloa. Otin itteeni niskasta kiini ja meni 10viikkoa niin painoin 60kiloa. Nyt paino on pysynyt 60-62 kilossa ja tunnen voivani hyvin ja näytänkin ihan hyvältä. On se vaan kiva kun on semmosessa "omassa painossaan" :)
Mulla ei imetys vienyt yhtäkään kiloa pois :sorry: eli se on nyt otettava härkää ns sarvista kiinni ja muuttaa ruokailu ja treeni tottumukset hyväksi että kymmenen kiloa lähtisi pois ja niistä paikoista joihin sitä ylimääräistä on kertynyt. Ja totta sillä motivoinkin itseäni, että haluan siihen painoon jossa tunnen itseni hyväksi :) luulisi helpottavan tuota raskautumista samalla.
Ja täällä sama, sinkkuna painoin 60-65 aikalailla mutta siitä lähtien ku miehen kanssa on asuttu yhdessä yms ni painoa on pikkuhiljaa tullut lisää kokoajan. Tästä se lähtee :dance008
 
Silky tein testin nyt illalla kun tuli pitkästä aikaa jotain ovisliman tapasta. Ei oo esikoisen syntymän jälkeen tullu limoja. Plussaa näyttää. Taas mietin et onko dpo -1 vielä tänään vaikka sain sen plussan 23.00 (aamulla oli vielä nega). Nyt kp17, että pari päivää aiemmin tuli o+ kuin ennen.
WP_20170508_008.jpg
 
Niin piti vielä kommentoida, että PikkuR jee mennäänkin ihan samoissa.:)

KeväänLapsi innolla ootan sun aamun testiä.:nailbiting:

Ja painon pudottajiin samaistun. Mulla 164cm ja 73kg. Vähän tarttis saada painoa pois että oisin normaalipainoinen. Mulla lähes kaikki ylimääränen on tossa vyötäröllä.:shifty:


Mamma84 kp17/~34 yk3
 
Kiitos PikkuR sitä samaa toivon teille ja tallettelun iloa.
Saa nähdä jaksetaanko tänään kun mies tulee vasta yöllä kotiin. Lähetin sille kuvan o+:sta ja tekstin "koitetaan jaksaa".:hilarious: Sanoin että saa herättää mut kun tulee kotiin.
 
Aivan puhdas nega tuli. Hmm.. No nyt rn enää tee mitään. Eiköhän se täti sieltä kohta saavu.
 
Hienoa mamma84, nyt vaan plussaonnea. :) En mäkään tiedä, onko nyt dpo 2 vai 3, mutta ehkä lasken dpo 2 mukaan, niin en taas hätiköi. ;) Eipä sillä muuten ole niin merkitystä. :) Tänään kyllä tuli ihme limoja ja oon vähän hämilläni, mitäs nyt.. Kai se ovulaatio nyt kuitenkin oli jo.

Keväänlapsi, pahoittelut negasta. :/
 
Höh, pahoittelut KeväänLapsi.

muok. Juu Silky ei kait sen niin tarkkaa oo. Pääasia et toi ovis nyt tuli.

On. Me mennään häihin ens viikon lauantaina, jos tänään on dpo0 niin sillon on dpo11. Tarvii varmaan testata ennen kun lähtee häihin. Hitsi jos alkaakin menkat sillon, kun viimeks ne oli aika runsaat. Kiva olla siä häissä jos vuodan kun seula. Ehkä laitan tamponin ja siteen.
Saatiin yöllä vielä talleteltua. Valvoin pitkään kun halusin saada valmiiks jumpsuitin joka menee lahjaksi.

Mamm84 kp18/~34 dpo0 yk3
 
Muokattu viimeksi:
Mä otin ihan uuden moodin tähän touhuun ! :)

Aloin suunnittelemaan omaa kotikuntosalia!! Vitsi oon innoissani. Kävin ennen raskautta 5krt viikossa salilla , sit jouduin alkuraskaudessa jo saikulle selän takia ja sen jälkeen en oo juuri liikkunut. 20kg tuli raskauskiloja ja ne on edelleen.

Oon esikoisen kans kotona vielä ainakin kaks vuotta, joten tässä olis nyt jotain puuhaa keksittävä että ei aivan sammaloidu sohvalle. Enää kun ei oo ees ressinä se, että pitäisi raskautua elokuuhun mennessä , kun sillon olisi aluksi pitänyt palata töhin.. mutta Ilmoitinkin että hoidan poikaa kotona vielä kaksi vuotta :)

Jospa tärppäis vähän paremmin kun saa tota painoa pois, ei ressaa liikakiloja eikä muutenkaan ehdi niin paljon keskittyä oireisiin ja kuumeiluun , kun on vähän muutakin puuhaa :) Jes!

Tänään on huimannut ihan kamalasti koko aamun. Meinasin tippua aamupissalla vessanpöntöltäkin kun maailma pyöri. Onneks meni pahin heikotus ohi ennenkun esikoinen heräs :)

Tsemppiä, tarrasukkia ja superliimoja ja ja ja hyviä talletteluja ja plussaonnea ja ja kaikkea +++ :P

Tästä kierrosta jos sattuis jonkun ihmeenkaupalla tärppäämään niin todennäköisesti plussaisin mun synttäripäivänä! Olispa kiva yllätyslahja :-) <3

Kp2/28 , yk12(5) :D :D
 
Ihanalta kuulostaa Unicorn! :happy: Hirmuisesti tsemppiä.
Ja toivottavasti se plussa sieltä pärähtäis synttärilahjaksi. :wink (näin kävi omallakin kohdalla kun tammikuussa plussasin :grin)
Ei ole ainenkaan yrityksen kannalta haittaa vaan päin vastoin, tuosta liikkumisesta yms mitä oot suunnitellut.

Plussatuulia toki kaikille muillekkin! <3 (Oot vaan Unicorn jäänyt niin mieleen kuumeilu ajoilta että muistan aina käydä täällä pälyilemässä mitä kuuluu :happy:)
 
Tänään ei kiinnosta lähteä lenkille, lunta/räntää sataa niin ei huvita. Huomenna sit salille! :)
 
Takaisin
Top