Toinen haaveissa <3

Ökkis joo vähä turhan ajoos, joskos ny rauhottuus! Yöllä en kivuilta unta saanu ja kivut jatkuu vieläki lievänä että alkaa pelot taas nostaa päätä.. Onneks lääkärineuvola on 8.9 nii saa taas tarkastaa tilanteen! Ja ilmottelen ;)
Mutta pahoittelut tädistä :( oli jo nii lupaavat oireetki sulla! Olkoot seuraava kierto teidän!

Mä oon jo tippunu ihan kärryiltä taas :D Pahoittelut kaikille joille täti tuli kylään :/
Onnea plussanneille jos on joku jota en oo onnitellu :)

Täällä menossa rv? Ei mitään hajua missä mennään enkä oo saanu sinne neuvolaankaan soitettua :D

On tämä ihana ryhmä! Ei voi muuta sanoo. ❤

Minä pienesti vielä elättelen toiveita raskaudesta (oon epätoivonen :( ). Vielä ei oo ees ruenu siteeseen asti vuotamaan. Vesassa käyessä kyllä paperia värjää. Yleensä mulla ensin varottaa menkoista hyvin pienellä tuhrulla paperiin (nyt on huomattaasti isompaa tuhrua) ja sit seuraavana päivänä alkaa vuotaa ku seula. En haluais hyväksyä että en oo paksuna. :(

Pahoittelut tädeistä ja onnittelut plussanneille!

Mie sain seuraavaan kiertoon clomit yksityiseltä gyneltä ku ilm. en joka kierrossa ovuloi. Nyt mies on vaan kovin empiväinen et haluuko tosissaan toisen lapsen vai ei. Hirveesti ei kiinnostas käydä ostaaa clomeja ulos apteekista jos ei tosissaan halua yrittää vaikka tjottaillen ollaankin nyt menty jo 8kk....

Voi itku äippä, kurjaa tuollanen puheiden peruminen! Antoiko miehes mitää syytä?

Marsupilami; kovasti vauvan haluaisinkin. Varmaan niin kovasti et kroppa kuvittelee olevasa raskaana. Raskaus ja vauvat vaan pyörii mielessä vähän väliä

Mulla tuli tänään aamulla vaaleanpunaista pientä vuotoa, luulin että menkat alkaa reilusti etuajassa (kp 27/35). Pakkasin töihin mukaan kuukupin ja buranaa, vaan sitten se vuoto pian loppuikin. Ihmettelen vaan jos olisi ollut kiinnittymisvuotoa. Kalenterin mukaan sopisi ovulaation ajankohtaan ja esikoisestakin oli ihan reilu vuoto, mutta kun ei ole ollut sopivasti seksiä :D Pitäisi olla jotain supersiittiöitä, jotka säilyy hengissä ainakin 5 vrk... Toisekseen oletin oviksen olleen tässä kierrossa jo aiemmin, melkein pari viikkoa sitten, jolloin voisi luulla kiinnittymisen olleen jo aiemmin ja tulleen jo jotain oireita. Eipä ole, mitä nyt kummallinen elohiiri kiusasi sitkeästi alavatsassa parin päivän ajan tuossa viikko sitten, se oli todella omituista!

Menkkoja siis odottelen saapuvaksi viikon päästä, jollei tässä nyt tapahdu jotain ihan mystistä.

Älä vielä kyfi luovuta. Mäki luulin että kuvittelin kaiken kun aina vaan testi näytti negaa, kunnes sit kun menkat oli 6 päivää myöhässä ni tuli haalee plussa. Teet vaan uuden testin parin päivän päästä :)

Apua! Miten mulla on menny nuin pahasti Kyfin testi ohi? O.o
Kyfi, toivoo on niin kauan kun täti pysy poissa. :) Toivon kovasti että nega muuttu plussaksi. Voimia!

hannanna, jostain luin vast ikään että siittiöt elää 3-5 vuorokautta. ☺ Jospa ois kiinnitymisvuotoa. ;)

Niemja, Hui, koita ottaa iisisti ja lepäillä, onnistuuko pienen kanssa? :) Itselläkin alkoi supistukset esikoisesta jo rv 18. Jään jännäilemään varmistuuko poika pojaksi!

Kyfillä todella lupaavan kuuloisia oireita ollut. Ei heitetä vielä hanskoja tiskiin, puhkun plussa tuulia sinne! :p

hannanna, Minäkin olen lukenut että pisimmillään eläis tuon 5 vrk, jos siellä olisi jotain super yksilöitä ollut. :wink

Minäkin olen nyt höyrähtänyt ajatukseen että olisin raskaana, mutta tuskinpa vai.. Oireitakin on ollut yhtä sun toista. Nyt ainoana liitoskivut (Aivan kuin raskauden lopussa!) ja vähän aristavat rinnat, Dpo 10. Nega testattu Pregcheckillä aamulla.

Miitu joo pitää koittaa, nyt kyllä koko ajan tuntuu harjotussupparit mutta onneks ei oo enää kipeitä.
Jouduikko vuodelepoon asti esikoisen aikana?
Mä sain sillon ku tuli rv22 supistuksia nii 3vk sairaslomaa ja sitte ne rauhottui. Nyt hirvittää jos ne alkaa tosiaan nyt jo että joudun vielä johonki vuodelepoon..

Ja kyllä se Miitu plussaks kerkiää hyvin muuttua sielä ;)

Niemja, Sairaslomalle jouduin töistä aika pikaiseen oiskohan ollut siinä rv 20 paikkeilla. Aivan vuodelepoon en sentäs joutunut mutta esim töihin ei päästetty. Käytiin me muutamaan otteeseen sairaalassa makaamassa ja poika sai keuhkoja kypsyttäviäkin varuiksi.

Synnytyksessä B-streptokokki oli pos. Minkä luulen nuo supistukset aiheuttaneen. Se oli aiemmin jo otettu, alkujaan kun supistuksia alettiin tutkia, näin mulle ainenkin sanottiin mutta mene ja tiedä.

Toivotaan nyt että sulla hellittäis kun noin helpottanut aikaisemmastakin! :)

Hei mä kävin tänään ultrassa ja tod näk meillekki toinen poika tulossa. Varmaa ei vieläkään ollu, varmistuu sit rakenneultrassa. Mut kovasti näytti, että pippeli siellä olis ollu.

Niemja, sano et pitäs saada elämää valmiimmaks ja asioita hoidettua (talon maalaaminen, yläkerran rakentamine ja toki parisuhdeki vois olla aina enemmän hoidettu jne..) tolla menolla käy vaan niin et ukko ei saa ikinä omaa maailmaansa valmiiks ku mulla tulee sitte aikanaan ikä vastaan ja ikäero esikkoon vaan kasvaa.

Mintukka, saitko pikkusen tilasta lisäselvyyttä?

Joo äippä sain. Kaikki on pienellä niin hyvin kun vaan olla jo voi. Enää ei siis ole huolta sen omfaloseelen suhteen <3 On niin helpottunu olo ja voin alkaa nauttii. :) Vaikka pakko myöntää, että en kauheesti nauti tällä hetkellä ku rauta vaan laskee ja lisän ottaminen ei auta ollenkaan, ei imeydy vaikka kuinka yrittää. Ei mulla esikoisesta ollu tätä ongelmaa ku vasta iiiiihan viimesillä viikoilla. Oli parissa viikossa hemppa laskenu 148:sta 128:saan.. Eli ei ihme, että päätä särkee ja voin huonosti ja väsyttää.. Vaikka toiki arvo on vielä normaali, niin silti se lasku näkyy tuntuvan..

Ihanaa kuulla et kaikki on hyvin!

Toi raudan puute on p*tä, toivottavasti saat arvot nousemaan. Mulla autto nestemäinen rautavalmiste sillo ku esikoista ootin. Perus rauta tbl teki niiin jäätävän ummetuksen et en niitä suostu ikinä enää ottamaan.

Täällä yhtä ja toista jännää aikaan sopivaa oiretta ja todentuntuisen unen jälkeen on ollut vaikea päästä eroon ajatuksesta että olisi tärpännyt. Sitten kun miettii oireita niin taas ne voi olla ihan mitä vaan. Nyt esim. on vähän kuumeinen olo, saunassakin vilutti. Yrittäisi olla analysoimatta mutta hitto se on vaikeaa!

Dpo 8 kp 25/30

Takaisin