Toinen haaveissa <3

Mä toivon niin kovasti SeEnsimmäinen, että pääsette oikein kunnolla yrittämään! :happy6
Mitähän me oikein keksittäis että sais sen sun ukon innostumaan? :think005
Jospa sitä kortsuu ei kerkiäisi laittamaan kun tekee niin mieli? :hilarious: no nyt taas meni kataluuden puolelle tää ajattelu tapa! :nailbiting: olishan se kiva kun ukko ihan itse tajuais että olis jees kun sais toisenkin lapsen :rolleyes:

Toivotaan marsupilami toukovauvaa! :)

SeEnsimmäinen mä teen ihan samaa :D Nytkin jo laskin milloin olis la jos tärppää. Mä oon halunnut kevätvauvaa mutta käy se kesäkin :) Vois vaan olla aika tuskaa olla viimeisillään ihan kuumimpaan aikaan!

Jäi äsken muille kommentoinnit, niin nyt täytyy vähän kommentoida. Pahoittelut jos jää joku huomioimatta, kaikki tulee kuitenkin luettua :) Tahtoo olla päivisin niin touhua että ehtii vasta illalla paremmin kirjoittaan.

Omppoloinen peukkuja!!

Mollikselle toivon että terolutit auttais ja tärppi kävis!! Hyvä että kävit gynellä :)

Yxvaan onnea pienistä! Millä viikoilla vauvat syntyivät? :)

Esikoinen syntyi tammikuun lopussa (laskettuaika oli helmikuussa). Oli aika kiva ja yllätyksellinen kun meidän suvussa oikeast kaikki on syntynyt kesä-elokuun aikana. Ensimmäinen talvilapsi kyseessä siis. Maaliskuussa olikin jo tosi aikainen kevät niin oli kyllä ihanaa kun vauvan kanssa mentiin koko ajan valosampaa kohti. Nyt siis pontenttiaalia olisi toukokuuvauvaan joka olisi kyllä aika jees. Inhoan kuumia kelejä muutenkin niin jotenkin ajatus isosta mahasta ja kesähelteistä ei houkuta mutta jos näin on tullakseen niin sitten tulee. Ainiin ja sitten kerkesin miehelle jo murehtia että en halua laskettua-aikaa kesälle kun synnärissä on sitten kesätyöntekijöitä :laughing005 MIten niin asioiden edellä?

Marsipaanille pahoittelut negasta.

Juu ette oo ainoita. Minäki oon jo laskenu täällä että JOS tästä kierrosta tärppäis ni se menis nipin napin toukokuulle. Sit lähdin miettimään että kerkeiskö saada 17 vuoden äippäpakkauksen... :D

Marsupilami , tolle ukolle jos antais ison tukun rahaa ni sit se vois myöntyä.. se kai on vaan liian järkevä ajattelija, tosin en näe järkeä siinä etteikö meillä olis varaa kasvattaa kahta lasta :wideyed:
aluksi vois tehdä vähän tiukkaa ku on vanhaa kallista lainaa molemmilla maksettavana, mut neki on parin vuoden sisällä maksettu. Toki sit tuli toisen lapsen pk maksu ja pitäähän noita vaatteita sit ostella aina, niitä jota ei oo alemyynneiltä tai kirppareilta saanu.. jos tulis touko/kesätyttövauva ni paljon sais kyllä tältä ekalta vaatteita :)

Mä en äippäpakkausta ottais enää toista ku ekaataki kaikki suunnilleen tallessa :)

Pilvikirsikka, onhan sitä helppo itelläki toivoa et ei kesällä raskaana mut jos ukko näyttää vihreetä valoa vaikka kkden kahden päästä ni en todellakaan ala kieltäytymään vauvantekohommista :wink näitä juttuja on vika ajatella etukäteen, hypoteettisesti:grin

Joo itekki kauhistelin joskus, miten joku ei voi ajatella lasta ja synnyttää joulukuussa. Ajattelin, että kauheeta lapsen syntyä siinä kuussa ja jos on vielä lähellä joulua. Kaikki kuitenki olettaa, että synttärit pidetään samaan aikaan joukun kanssa tms.. Vaikuttaahan se koulunkäynnin alotukseenkin jne... Mut niin vaan meille jouluvauva tuli ja synty vielä 25 päivä!! En todellakaan olis koskaan kuvitellu, mut minkäs teet kun tärppää sillon ku tärppää.. Meki yritettiin esikoista 4 vuotta ja neljä keskenmenooki tuli, joten noiden jälkeen en todellakaan enää ajatellu niin kuin aiemmin.. Olen niin onnellinen tuosta pienestä jouluvauvasta, ihanasta pikkutontusta. <3 mua niin ärsytti raskaana ollessa yks labratäti joka kehtas tulla mulle sanoo, että ompa sun pikkunen syntymässä huonoon aikaan!!!!

Hmmmpmh. Onko kelleen tullu marketin preckcheck liuskoihin jtn viivanpaikkoja tms.? :D
En uskaltanu vielä miehellekään sanoa, mutta ihanku tuossa jotain pitkään tihrustamalla näkys :'D tosin ei se kuvaan ees kunnolla ikuistunu... Ehkä tää on luulotauti :'D kp36/29..

Mä käyn täällä vielä lukemassa.

M@u kuvaa tutkittavaksi! Oispa plussa! :)

Täällä dpo 13. Ei oikeastaan mitään uusia oireita. Hieman turvonnut olo mikä voi kyllä johtua siitä että vedin eilen kokonaisen pitakebabin enkä yleensä koskaan jaksa syödä kokonaista annosta :D sitäpä sit mietinkin että ettei ole merkki raskaudesta, sillä esikoisen kohdalla söin alussa ihan älyttömästi mm. Kerrosateria ja päälle miehen lopun hampparin ja ranskalaiset. Normaalistihan en hampparin lisäks muuta jaksa :D

Mulla näky eilises preckchekis viivan paikka. Niin selvästi oli viivan paikka ettei sitä tarvinnut sen kummemmin miettiä. Ei ollut yhtään väriä, oli ehkä jopa vaaleempi kuin tausta.
Ja onhan sulla m@u jo aika myöhäs menkat, että luulis näkyvän jo? Vai voisko olla että olis ollut ovis myöhemmin? o_O

Mintukka ihan kamalaa että tolleen on sanottu sulle! :o koskaan ei oo huono aika syntyä! Jos joku päivä ois pakko sanoa "huonoksi" syntymäpäiväksi ni 29.2 :D mutta seki on kyllä spesiaali päivä, kerran neljään vuoteen ois synttäripäivä merkattu kalenteriin :P ja mun mielestä jouluaattoki ois kiva, en joulua osaa arvostaa ni ois ainaki hyvä syy tsempata koristeluun jne ku tekis sen lapsen synttäreiden takia :P ja tuplasti lahjoja tietenki ;DD

SeEnsimmäinen totta. Mulla on tämän raskauden laskettuaika 28.2 :D
Mäki hommaan mun vauvalle tuplalahjat. Ja ihan parasta ku "joulupukki unohti" pienen tontun meidän ovelle. Se oli paras lahja aikoihin <3

Mintukka, samat ajatukset on ollut täälläkin. Esikoisen laskettuaika oli tammikuun puolessa välissä ja niin vaan meille tuli jouluvauva. Tyttö syntyi 24.12. Ollaan kuitenkin päätetty, että erotetaan synttärit ja joulu ja vietetään synttärit aikaisemmin.

Joulun lisäksi heinäkuu on ehkä vähän hankala. Nimimerkillä heinäkuussa syntynyt. Kaikki kaverit ja sukulaiset on yleensä aina lomalla ja reissussa. Muistan itse kun harmitti kun välillä kukaan kaveri ei päässyt synttäreille. Jos meille tulisi just "lomasesonkivauva" oli joulu, kesä tai muu niin sitten vaan siirretään :) Voi perheen kesken juhlia kesällä ja sitten kaverisynttärit vaikka kun koulut alkaa. Järjestelykysymyksiä :)

Synttärit meilläki vietetään erikseen. Ärsyttää kun kaikki sukulaiset jne puhuu, että siinähän te saatte samalla pidettyä synttärit jouluna. "ei tarvitse ostaa lahjoja enempää".. Eihän ne lahjat nyt niin, mutta varmaan lapselle tulee sitten pahamieli jos samassa viettää ja muilla on erikseen..

Mulla taas ku on 27.2 omat synttärit nii aina osui hiihtolomalle ja ei sekää nii kiva aika ollu ku monet lähti reissuun sillon, synttärit pidettiin sitte aina ennen hiihtolomaa ajois. :)

nyt LA on 13.2 että saa nähä koska syntyt :D fiilis on että tulee 14.2. Meidän suvus on vaan jo 7 synttärit helmikuus ja serkun vauva syntyy todennäkösesti kans helmikuus että toivottavasti vaan saa oman synttäripäivän :D

Meillä on kans poika syntyny 25.12. LA oli 24 päivä, jolloin synnytys kyllä käynnistyikin mutta poika halus ulostautua vasta 36 tunnin päästä.
Samaa meillekin laulettiin että tuleepa halvemmaks kun saa synttäri ja joululahjat samaan aikaan yms, ja mua aina sieppas se ja sanoin tiukasti että ei keltään voi synttäreitä viedä pois oli syntyny sitten minä juhlapyhänä tahansa, ja meillä siis sillon 25 päivä poika saa meiltä syndelahjan ja sitten pidetään synttärijuhlat joulun jälkeen. Ei tulis mieleenkään että jouluna sais lahjat ja synttäreitä ei juhlittais ollenkaan. Vois ajatella että se on rikkaus syntyä jouluna, saa perä perään lahjoja ja juhlia, nähdä sukua yms :happy:

Nyt jos tärppäis kakkonen niin LA ois lähellä mun synttäreitä, olis ihan paras syndelahja, paras jouluahja on jo saatu niin tää ois mahtava jatkumo :joyful:

Mami yk 26 tai enemmän, laskut menny jo sekasin :oops: kp 12, ovista ootelessa..

Kp1 alkoi. Jospa tämä mun kierto onkin nyt sitten sen 29päivää? Vois ainakin näin olettaa eli kp1/29 :)

Takaisin