Toinen haaveissa <3

Pahoittelut marsupilami, joskos enskierto sitte olis teidän!

Mamille kans sais jo tärpätä! :) olittekos missää tutkimuksis käyny?

Pilvikirsikka rv 37+1 syntyivät, täysiaikaisina mutta pienipainoisina: poika 2,1 kg ja tyttö 2,5 kg :).

Valkovuoto on aika vetistä. Tuntuu et koko ajan valuu jotain. Millastahan valkovuodon pitäis olla alkuraskaudessa..?

Pahoittelut marsupilami! Tähän kiertoon peukkuja :)

Yxvaan pitkään he kasvoivatkin masussa, hienoa! :)

Kyfi en tiedä, mut mulla kans tuntuu lorahtelevan vähän väliä. Nyt kp 25, dpo 7 ehkä... jännää! :P Toivotaan sinne plussaa :)

niemja, Joo ois kyllä kiva jos pikkuhiljaa tulis plussa :) Ei olla käyty missään, piti mennä mutta katotaan nyt vielä. Mulla on aika reippaasti ylipainoa että se varmasti vaikuttaa kaikkeen ja myös siihen että varmaan ei hoitojakaan tehdä kun BMI on liian korkee. Nyt koitan pudottaa painoa ja nauttia siitä että saan vielä jouluun asti olla esikon kans kotona :happy:

Mä oon taustaillut kauan mutta lueskelen näitä juttuja kyllä säännöllisesti. Hienoa kun on näin antiivinen ryhmä.

Täälä jännätään joko nyt ja täys ylläri. Kp32 menossa ja normaalisti 28 kierto, tosin mulla on aikasemminkin ollu muutamia hulluja kiertoja, mutta nyt ois toiveet korkeella. Testailen loppuviikosta jos tätiä ei kuulu. Parin viikon päähän on varattu gyne aikakin, jossa ois tarkotus jutella mahd.lääkehoidosta tähän yritykseen niinko ekan kans, mut johan ois hauska jos sillon katottaiskin onko tuola elämää

Mamatson, jospa siellä pikku ylläri olisi teille. :)

Kyfillä on mukavasti oireita. :) Aijotko testailla millon?

Marsupilami pahoittelut menkoista. :(

Mami91:lle kyllä vois plussan jo suoda. :) Saako kysellä onko sinulle miten korkee BMI? Sillä kyselen kun mie itekkin omaan hyyvin korkean BMIn..

Oma napa: Mulla oli eilen olo, että menkat alkaa tällä viikolla. Mutta enäö en oo varma ku sit loppu pelissään se kipuilu muuttu erilaiseksi mitä menkkojen aikaan. Saas nähä nyt miten käy. En oo kyllä enää yhtään varma mistään. Onneksi työt ja esikoinen pitää vähän ees ajatuksia muualla. Loppuviikosta testaan ellei menkat ala (toki myönnän että tekis mieli testata jo aijemmin :D ).

Mami tsempit painonpudotukseen ja joskos se soisi sen plussan :)

Mamatson tervetuloa ja toivotaan parasta nyt ;)

Kyfi mulla oli paljo valkkaria alkuraskaudes, toivotaan että enteilis sielä ja pilvikirsikalla hyvää ;)

Ökkis testiä ootelles, tosi hyvältä kyllä vaikuttaaa kyllä menkattomuus ;)

Huh, täälä ihan kauhiat alamaha/kylkikivut ja täs pähkäilen lähdenkö käymään ensiavus. Oon vaan kotopuoles ja pitäis mennä vieraaseen päivystykseen nii ei kovin nappais.. Mutta katotaan mihin etenee. Nyt 15+1.

Ökkis, reippaasti yli 40 :oops: Esikoisen aikaankin kyllä oli ylipainoa reippaast ja silloin meni 10kk tärppiin. Mulla tuli 30kg raskauskiloja ja osa jäi kun repesin niin pahasti että parantuminen kesti 10kk, eli en pystyny kuntoileen oikeen ja vauva ei suostunu tissiin eli sekään ei vieny kiloja.

Niemja, kiitos! Toivotaan ja toivotaan että painonpudotus onnistuu tällä kertaa, kannustin on tosi hyvä mutta eipä nää kilot helpolla lähde ja sitten kun tulee joku tautikierre niin homma menee pipariks :arghh: Nytkin alotin just laihiksen, niin poikaan tuli enterorokko ja nyt oon ite flunssassa :shifty:

Paranemisia Mami!

Tsemppiä Niemja! Toivotaan että kivut helpottaa niin ettei tartte minnekään lähteä :)

Mami91, sama homma täälläkin että yli 40 huitelee. Nyt on enemmän painoo mitä esikoisen aikana (sillonki toki yli 40). Mulla taas imetys on tuonu kiloja ja laihuttaminen on pitkässä kuusessa, mutta on taas yritys päällä jos sais kiloja poes. Hirmusesti tsemppiä sulle painon pudotukseen! :)

niemja, mulla ei vielä oo menkat etes myöhässä. Lauantaina pitäis vasta alkaa. Mulla yleensä on ennen menkkoja kipuilua, mutta eilinen kipuilu oli jotain outoo.
Jos kivut huolestuttaa niin kannattaa soittaa päivystävälle ainaki alkuun ja kysyä mitä ne on mieltä. :) Jospa menis pian kivut ohi.

Kyfi, minäpä jään mielenkiinnolla oottamaan testiä. ;)

Muuten onko muilla ongelmia foorumisovelluksen kanssa? Mulla ei taho tulla puhelimeen ilmotusta ketjun viesteistä. Ja sit ku tulee ilmotus viestistä niin sitä ennen on tullu jo 10 muuta viestiä. :(

Toivotaan silti ökkis sitä plussaa ;)

Kävin näytillä ku ei kivut helpannu, kaikki hyvin vauvalla ja kohdunkaulalla ei muutoksia, superpitkä kohdunkaula vaan (melki 5cm :D ) supistuksiksi epäili ja käski lepäillä, nyt ku rupes kunnolla kuunteleen kroppaa nii niitähän ne. Esikosta alkoi rv22 harkotussupparit, vähä hirvittää ku nyt jo alkoi..
Mutta pojalta uhkaavasti näyttää tulokas :D 5 viikkoa varmistukseen..

Ökkis90 saman huomannu. Suututtaa kun joutuu lärää aina kohtaa mihi jäi ettei jää teistä jälkeen jutuissa :-D

niemja, sullahan veitikka alotti valmistautumisen ajoissa. Mutta rauhassa elelet nyt. :) Informoippa sitten viijen viikon päästä pysyykö poika poikana. :D Ihanaa! ❤

Näin viime yönä unta, että menkat alko ihan yllättäin ja todella rajuna. Toivottavasti ei oo enne uni. :(

Takaisin