Toinen haaveissa <3

Ökkis voi kumpa olis valemenkat vain!

Mullaki joka käynti tsekattu hb.

Huh, nyt 15+3 ja ihan jäätävä maha niitten kipujen ja supistusten jälkeen :O en tykkää yhtää. Mutta onneks tänään ei enää nii pahoja kipuja oo ollu että ehkä ne liitty enimmäkseen vaan siihen kasvuun, jos se kohtu kääntyi ku on ollu taakse kallellaan.

Kyllä ne oli ihan menkat eikä mitään kiinnittymisvuotoa. Viikon etuajassa! Mitähän tää kroppa oikein säätää :D Mulle tosin kelpaisi lyhyempikin kierto, 35 vrk on vähän pitkähkö.

Jännää tuleeko niemjalle ja mintukalle molemmille pojat! Mä olin esikoisesta näkevinäni jo nt-ultrassa et olis poika, vaikka vähän vaikea vielä silloin on sitä tietää. Näytti vaan ihan sille ja poikahan sieltä tulikin :D

Hyvä muuten niemja et kävit tarkastuksessa kuitenkin!

Pahoittelut negoista ja tähdeistä :/ Toivotaan että lähtis kunnon plussa-aalto käyntiin!

Tänään joku dpo 10-11, ei tarkkaa tietoa ja nega. Olin muka näkevinäni siinä jotain pientä väriä, mut testiajan päätyttyä oli kyllä ihan valkoinen.. Täytyy vaikka sunnuntaina uudestaan testata. Vastahan mulla on kahdet menkat ollu synnytyksen jälkeen, mutta esikoinenkin sai alkunsa ekasta kierrosta enkä silloin edes tarkkaillut ovista tms.. No ehkä se vie aikansa että kroppa palautuu :)

Pilvikirsikka vielä kerkiää nega muuttua, toivotaan parasta :)

Hannanna mulla kierto oli kans sen 35pv synnytyksen jälkeen, toki kerkes ne kahdet menkat olla. Ideaalikiertohan olis sen 28pv :)

Siis mun kroppa on varmaan ihan sekasin. Tänä aamuna tuntu et menkat alkaa ku tuntu pikkarit märälle. Noi ei ollu menkat vaan runsaati todella vetistä valkkaria. Wtf??? Mulla ei oikeestaan oo tullu kunnollista kuivakauttakaan, oletetun oviksen jälkeen kp 14 tai 15, on vain hieman vv vähentynyt muttei kokonaan loppunut. Pitäisikö kuivakausi tulla et raskautuminen onnistuu? Ääää tää on hirveetä

Mulla ei tullu kuivaa kautta ku raskauduin ja tuota vv:tä valahtaa koko ajan.

Toivotaan niemja!

Kyfi mulla ihan sama juttu!! Tuli yks päivä jopa semmoset ovislimat, mutta luulen oviksen olleen jo aiemmin. Nyt kp 28. Mä pidän sulle peukkuja! :)

Pikaisesti piti tulla kirjoittelemaan tänne häämatkalta :wink
Mintukalle ainaski oli tullu hyviä uutisia, ihana se sun neuvolatäti!
Kyfillä siellä jännät paikat, mullaki on semmonen muistikuva että täällä tosi monella jo plussanneella ei oo oviksen jälkeen tullu sitä kuivaa kautta. Testikuvaa sitte ootellessa! :wink
En nyt muista ketkä täällä oli viimesenä plussanneet mutta sylin täydeltä onnea kaikille teille jotka sen 2 viivaa testiin oletta saaneet. :Heartred
Ja meille muille tsemppiä, kyllä meidänkin vuoro tulee vielä.

Mulla ei oo vielä mitään hajua omasta kierrosta kun on vasta hetki sitte jätetty pillerit pois ja tyhjennysvuoto on vaan kerinny tulla mutta jos mennään vanhan kierron mukaan joka mulla oli 30päivää niin oviksen pitäis olla sopivasti täällä häämatkalla. :grin Jää nähtäväksi miten käy. :grin

pilvikirsikka vielä se ehtii plussaksi muuttua. :) Mie piän täällä peukkuja pystyssä sulle.

Kyfi, ei se välttämättä rule kuivaakautta. :) Meinasitko millon testata uudestaan? :)

Mie tein aamulla nega testin. Enkä yllättäny ku nyt yön aikana vuoti vähän runsaammin. Ukko edelleen väittää että mie oon raskaana. Sano vaan että hällä on semmonen tunne. Niin ku oli esikoisenki aikaan. Esikoisesta mulla tais olla melkein pari viikkoo menkat myöhässä ennen ku sain plussan. Ekan negatiivisen testin tein sillon ku menkat oli jo pari päivää myöhässä. Ukko uskoo vasta sitten etten oo raskaana kun seuraavat menkat tulloo. Eli aikoo jutella kuukauen mahalle. Alotti eilen sen ja jatko tänäänki vaikka sanoin testin tuloksesta. Hupsu mies. :)

Täällä taitaa mennä tämä kierto harakoille kun iski tauti minuun että esikoiseen. Noi yöunet ovat olleet melko mitättömiä. Ovis olisi luultavasti tänään/huomenna. Noh eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka innostuu :D mutta tällä hetkellä on semmoinen olo että haluan olla ihan yksin peiton alla.

Raskautuminen ei edellytä kuivaa kautta, ja yleisempää onkin että sitä ei raskautuessa tule. Itsellänikin jatkui ekassa raskaudessa hyvinkin runsas "creamy" vuoto suoraan oviksesta eteenpäin.

Pilvikselle ja kumppaneille paljon peukkuja testailuille!!

Täällä kp6 eli ovista kovasti odotellaan.

Kyfin uutta testiä ootelles!

Jesu olispa ihana saada "tuliainen" häämatkalta ;)

Ökkis ompa ihana mies :D toivotaan nytki myöhästä plussaa :)

Siis multa otettiin maanantaina Papa joka päivä vuoto vaan suurenee. Toki sano et vuotoa tulee.. Täytyy odotella vaan..mutta toisaalta pitäis terot alottaa heti ku menkkoje vuoto alkaa. Vaikee sano millo ne alkaa ku iha sekasin. Toivottavasti johtuu papasta ja se ultrassa näkynyt munasolu olis pieni vauva sopii toivoa..voihan stressi

Ökkiksellä on kyllä ihana mies :) Täällä kans jännätään kyfin testiä.

Mulla on alkanu ihan kamala pahoinvointi ja tuntuu että se vie viimesetki energiat. Töistä kun pääsee kotiin niin haluis vaan maata sohvalla mut poika pakottaa pysymään liikkeellä :D Toivottavasti viikonloppuna saa vähän levättyä

Takaisin