Toinen haaveissa <3

Onpas jännää marsupilami, mitähän lie voisi olla? :O toivottavasti jotain tärppiin liittyvää ;)

Mulla on ollut tänään jotain jomotuksia alamahalla. Mutta ei oo menkat alkaneet vielä.

Ja tervetuloa Roze! :P Pikaista tärppiä! :)

Onnea uusista plussista!

Viime aikoina lähipiiriin putkahtanut vauvoja ja tänään oli tunteet herkillä kun luin lehteä jossa imetyskuva. Miehellekin itkusilmässä sanoin että ekaa kertaa tuntuu konkreettisesti se miten paljon sitä vauvaa toivoo. Ikävä kaikkea sitä alkuaikaa kun vauva on pieni ja imetystä jne. Buhuu!
Jouduin yöllä ottamaan buranaa kun kättä särki hulluna yöllä.Ja ovulaatio on lähipäivinä ja buranahan voi estää/siirtää munasolua irtoamasta:smiley-angry003
Tässä kierrossa olen taas tikuttanut ovista ja jännä nähä missä vaiheessa se ovis sitten tapahtuu kun vaihtelua on ollut kp14-18 välillä.

Neita kp 14/29-32 yk 8

Tervetuloa Roze :)

Mä ajattelin roikkua täällä niin kauan että oon ihan varma plussasta. Ajattelin ens viikolla testata sellasella digitaalisella testillä kun siinä ei ainakaan sitten pitäisi olla mitään epäselvää.

Onpa marsupilamilla jännä tuo turvotus. Toivottavasti tosiaan liittyisi jotenkin tärppäämiseen. Jos nyt sitten olisi jo sinun vuorosi plussata :)

Neita mulla oli samanlaisia fiiliksiä keväällä, i feel u, koville otti <3
Marsupilami toivotaan plussaa, sitähän nuo sinun oireet enteilee ;)
Roze tervetuloa! :)
Mulla on jonkinmoista juilintaa alavatsalla ja fiilis, että olen tällä kertaa raskaana jatkuu :D jännäksi menee.. Mutta, jos ei vielä tässä kierrossa, niin ensi kierrossa sitten ;) kp22 ja todennäköisesti testaan jo perjantaina, jos vielä silloin vaikuttaa testattavaa olevan :)

Haha, jos nyt tärppää niin tiedämpä kolmosen kohtaa jo kiertoa ennen koska tulee tärppi :p kun vatsa turpoo jo edellisessä kierrossa :joyful: no joo... Saapa nähdä :)

Tääl pidetty vähän hiljaiseloa, kun harmittaa ettei tärppiä tunnu vaan tulevan. Nytkään ei oo niin minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia siitä et ois tärpännyt. Ens viikon loppupuolella pitäis menkkojen alkaa. Lisäks tuntuu et saattais olla joku tulehdus päällä, kun on niin runsasta ja pahan hajuista valkovuotoa. Kunhan ne menkat nyt sielt alkaa, ni pitää varmaan mennä gynellä käymään et saa ton tulehduksen hoidettua ees pois. Nyt kp19/26.
No, täytyy kai taas yrittää miettiä positiivisesti ja ajatella sitä et jos/kun en raskaana oo, ni saapa juhlia veljen häitä ihan rauhassa mitään salailematta. Ja yks ulkomaanmatkakin olis edessä, ni ei tarvis sielläkään miettiä syömisiä tai juomisia.

Tervetuloa taas uusille! Toivotaan, että visiitti jää mahdollisimman lyhyeksi :)

Aika huonot mahikset tärpätä kun ollaan niin vähän touhailtu. Oon ollut jo viikon niin kipeenä ettei vaan oikein huvia :depressed: mutta en stressaa. Luotan siihen että pikkukakkonen tulee jossain vaiheessa :rolleyes: toivottvasti :smiley-angelic001

Daamoksen testissä näkyy munkin silmiin selvä viiva :) Onnea! :)

Onpa outoa marsupilami! Kyllähän se pieni mahdollisuus raskauteen aina on, pidetään peukkuja :)

Roze tervetuloa! ;)

Neita mä silloin esikoisesta plussatessa olin kipeä (vai olisko ollut "raskausflunssa"?) ja söin buranaa vielä plussa-aamunakin, mutta kaikki meni silti hyvin. Peukkuja!

Toivotaan että Heppusella ja omppoloisella olis plussat tulossa :)

MiisaS onpa ikävää jos joku tulehduskin siellä kiusaa :/ Mullakin on ihan oireeton olo taas, joten tuskin tässä paksuna ollaan. Tai no voihan oireettomuus joku enne olla, mut en nyt jaksa uskoa.. sektioarpea välillä jotenkin polttelee inhottavasti, mutta se nyt raskaudesta tuskin johtuu.

Välillä näitä asioita kun pyörittelee mielessään, niin alkaa ihan pelottaa että käynnistyykö/toimiiko kierto raskauden jälkeen normaalisti. Mulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto, joka on herkästi muuttunut tai menkat jäänyt tulematta esim rankan urheilun vuoksi.. En tiedä voisko vehnänalkioöljy tms auttaa. Tai sitten se macajauhe (?), mutta onkohan se turvallinen imettäessä..? Nytkään en tiedä oliko se parin viikon takainen tuhruttelu menkkoja vai ei. No, onhan esikoinen vielä alle vuoden ettei sinäänsä mitään kiirettä ole, mutta kyllä te tiedätte :D Olis vaan kiva jos tulis kunnon menkat niin olis helpompi lähteä puhtaalta pöydältä vaikka niiden ovistikkujen kanssa kohti seuraavaa mahdollisuutta! Peukkuja kaikille :)

Liityn takaisin seuraanne. Piti se kuudeskin keskenmeno sitten kokea... :(

Aeli onko sulla koskaan tutkittu mistä keskenmenot johtuu?

Pahoittelut <3

Mulla on PCO, eli siitä ne todennäköisesti johtuu. Jotenkin alkioilla ilmeisesti vaikeus kiinnittyä kunnolla. Mullehan on lapsettomuusklinikan lääkäri sanonut aikoinaan, että kannattaa lopettaa lapsista haaveilu, ei niitä todennäköisesti tule ikinä. Ja esikoinen on luomulapsi. Puolison vaihtaminen auttoi.

Hmmm.. Mietin, että oisko tukilääkityksestä apua sulle. Siis jospa sulla kiinnittyy alkio, mut ei pysykää mukana jos keltarauhasessa on jotain. Voisithan seuraavaan raskauteen kysyä mukaan lugesteron lääkitystä. Mulla itelläni oli se esikoisesta ja meni loppuun. Samoin ku tässä raskaudessa sain sen lääkityksen mukaan.
Mulla myös pco. Ainakaan siitä lääkutyksestä ei olis haittaa.

Silloin mulla oli tukilääkitykset, kun kävin lapsettomuushoidoissa. Täytynee katsoa, jospa kävis ihan kunnallisella lääkärillä juttelemassa noista. Klinikalle ei nyt pysty menemään. Uskoisin myös, että tsäänssit paranee, kun saan painon taas kuriin. Mun imetys meni päin honkia, mutta ruokahalu kasvoi, minkä vuoksi sitten paino alkoi nousta. Nyt on salikortti. :)

Takaisin