Pahoittelut Aeli!
Täällä taas tunne etten varmasti ole raskaana. Kp22, dpo 3 ja ei pienintäkään oiretta.
Lueskelin tuolta et viime raskaudessa mulla oli häntäluukipu alkanut heti dpo1.
En usko että on tärpnnyt vaikka aivan selvä oviskipu oli to ja tikullakin sain lähes plussan ke iltana. Ollaan käytetty jokatoisen pvän pupuilu taktiikkaa. Nyt ei oo ees yhtään "piinapäivä" olo kun oon aika varma jotenki että ei oo tärpännyt toisin kuin viime kierrossa luulin että olis
esikoisesta oli niin paljon oireita ja nyt ei mitään..
Täällä taas tunne etten varmasti ole raskaana. Kp22, dpo 3 ja ei pienintäkään oiretta.
Lueskelin tuolta et viime raskaudessa mulla oli häntäluukipu alkanut heti dpo1.
En usko että on tärpnnyt vaikka aivan selvä oviskipu oli to ja tikullakin sain lähes plussan ke iltana. Ollaan käytetty jokatoisen pvän pupuilu taktiikkaa. Nyt ei oo ees yhtään "piinapäivä" olo kun oon aika varma jotenki että ei oo tärpännyt toisin kuin viime kierrossa luulin että olis
ei vaan jaksaisi enää sairastaa... :arghh:
. Excuse me, mitähän vittua kysyn suoraan , millä vuosituhannella se anoppi mahtaa elää

Lisäksi näitä , ehkä katkeruuden aiheuttamia , kiukunpuuskia on alkanu tulla myös sillon ku ollaan kylässä. Mä en tykkää että riidellään kun on vieraita kylässä, varsinkaan taaperon läsnäollessa. Tulee mieleen oma lapsuus ku äiti karjui isälle ennen ku lopulta erosivat - huutamisesta on jääny paha maku suuhun . Siitä myös oppinu että avioero voi joskus olla hyvä asia