Toinen haaveissa <3

Pahoittelut Aeli!

Täällä taas tunne etten varmasti ole raskaana. Kp22, dpo 3 ja ei pienintäkään oiretta.
Lueskelin tuolta et viime raskaudessa mulla oli häntäluukipu alkanut heti dpo1.
En usko että on tärpnnyt vaikka aivan selvä oviskipu oli to ja tikullakin sain lähes plussan ke iltana. Ollaan käytetty jokatoisen pvän pupuilu taktiikkaa. Nyt ei oo ees yhtään "piinapäivä" olo kun oon aika varma jotenki että ei oo tärpännyt toisin kuin viime kierrossa luulin että olis :grinesikoisesta oli niin paljon oireita ja nyt ei mitään..

Kp26/31(?) ja pinna on kireellä. Todella kireellä. Jotain hormonimyrskyähän tää taas on mutta ei nyt tarttis vielä ku menkkojenkaan ei oo tarkoitus alkaa ennen ens vkonloppua. Viimeinen työviikko ennen lomaa starttaa huomenna. Jospa tämä tästä.

Mashnu täällä on samaa! En muista koska oisin ollut näin hermoheikko viimeksi, ihan tosi ärsyttävää! Ja jos mulla oli ovis niin viikon päästä vois ootella menkkoja alkavaksi.

Mä hengästyin tänään tosi herkästi. Mies totesi, että oon raskaana. Kuulemma viime raskaudessa oli samaa, en muista :D Valitettavasti taitaa vaan olla liian aikaista mielekkään raskausoireille vaan tämäkin johtui väsymyksestä.

Mitä kummaa, mullakin on pinna kireellä! Tosi harvinaista mulla. Onkohan sitä nyt vaan liikkeellä? :grin tosin mulla vaikuttaa varmasti tämä viikon kestänyt tauti jonka takia oon ihan puhki :dead: ei vaan jaksaisi enää sairastaa... :arghh:

Voi aeli! Pahoittelut! :sad001

Heppunen, mä ainaki hengästyin aivan pienistä asioista ennen plussaa , vatsalihastreeniä tehdessä ihmettelin että mitä hittoa ku tuntuu ettei happi riitä vaikkei siellä tunnilla edes syke nouse (normaalisti) paljoa :smiley-ashamed004

Käytiin ukon kanssa ystävän häissä ja siellä oli todella monella häävieraalla pieni vauva mukana! ihan kolme viikkoisesta 1-vuotiaaseen asti, muutama vanhempikin lapsi oli. Olin silmät sydämminä puoli iltaa ja "aww"ittelin niitä ihania tuhisevia nyyttejä :rolleyes: voi kun se itkuääniki on NIIIIN hiljaista pikkuvauvalla .. Kotimatkalla tänään käytiin taas vakavamman puoleinen keskustelu miehen kanssa toisesta lapsesta, eipä siinä mitään selvyyttä saanu , alun ehdottoman EI:n jälkeen mies alkoi puhumaan että tarvittais lisää tilaa ku ei me mahduta 73 neliöiseen kämppään neljä ihmistä ja kolme koiraa ku nytki tekee tiukkaa.. Höpöhöpö sanon minä, molemmat omistetaan liikaa tavaraa ja vaatteita, inventaarion paikka sanoisin minä!

SeEnsimmäinen, kuulostaa jo siltä että ukkos alkaa harkita asiaa :wink joillakin ukoilla kestää muuttaa jyrkän ein kylläksi :rolleyes: kyllä se vielä muuttaa mielensä! että pidetään vaan yhä peukut pystyssä että mies antais siemenet sulle ilomielin vauvan valmistukseen :grin

Täällä kanssa pinna ollut tavallista lyhyempi.. Niin oli kevään kkm raskaudessakin. Alavatsalla tuntemuksia pitkin päivää, vähän menkkamaisia, mutta sitten ei kuitenkaan. Kp23 ja toiveet korkealla.
Mashnu jospa se olisi plussa tulossa? :)
SeEnsimmäinen taitaa se sinun miehesi vielä pian taipua ;)

Tääläki on hermot tosi kiriällä ja mies on taas kaiken pahan alku ja juuri ihan vain koska on olemassa :'D raukka. Onneks enää 28 viikkoa tällästä :D

Paranemisia marsupilamille!

SeEnsimmäinen kuulostaa kyllä hyvältä ja siltä että mies alkaa lämpiämään ajatukselle ;)

Mashnu toivotaan kiukkusuuden merkkaavan plussaa! Onneks loma kolkuttaa jo oven takana :)

Ja heppunen mulla kans hengästyminen on alkanu heti kaikis raskauksis :D

Täälä viimein kotiuduttu Helsingin reissusta. Äitee tuo pojan huomenna kotia, toki näen sitä vaan hetken ku pitää iltavuoroon töihin. Voimistelukuviot alkaa olla selvillä enskauteen ja ompa taas vääntöä. No, ehkä se tästä!

Täällä taas seesteisyys on vallannu mielen, mikään asia mikä normaalisti sais mut kiehumaan raivosta ei oo saanu edes kiristelemään hampaita! Mm. ompelija pilasi mun 200 euron mekon helman , ukko käyttäyty vähän vastuuttomasti hääjuhlissa eilen, anoppi jakeli taas kasvatusohjeita sekä KÄYTÖSOHJEITA MEILLE VANHEMMILLE (siinä kohtaa pikkasen kiehahti mutta vain pään sisäisesti), kuulema ei sais jatkaa illan viettoa jos ukko on niin päissään että menee nukkumaan hotellihuoneeseen. (Avo)vaimon tehtävä ois jäädä kans sinne huoneeseen mätänemään kuorsaavan ukon viereen ku muut jatkaa iltaa :rulez. Excuse me, mitähän vittua kysyn suoraan , millä vuosituhannella se anoppi mahtaa elää:finger002:laughing021

Mulla varmaan osin vaikuttaa se että mies painaa pitkää päivää, tai noh öitä töissä ja käy kotona vaan nukkumassa. Meidän poitsu oli kipeenä ja olin sen kanssa sitte melkein koko viikon kodin vankina. Ja kun alkaa olla melkoinen tahto pojalla niin melkein joka asiasta saanu vääntää ja hoitaa kaikki asiat taas yksin.

Mulla oli kanssa ekassa raskaudessa melkoista puuskuttamista se alkuraskaus ja rupes ittee ihan ärsyttää kuinka pikkuasiat sai hengästymään sillee. Muuten olin tooooooosi leppoisa ja rauhallinen ku odotin. Mies toivoi että olisin raskaana ikuisesti ku kerranki en ollu kiukkunen akka :laughing021

Pahoittelut Aeli! <3

Kaikilla on niin lupaavan kuuloisia oireita että jospa oikein plussa aalto iskisi taasen! Tsemppiä siis kaikille, jäädään jännäilemään kuinka meidän käy. :wink

Ovisplussa saatu lauantaina. Perjantaina sekä eilen sunnuntaina heiluteltu peittoja! :) Eilen tunsin selkeästi vihlaisunkin oikealla munasarjoissa, joten aika korkealla toiveet oviksesta on.

SeEnsimmäimen huhhuh mitä ohjeita :mad: mä olisin hermostunu tyystin :D

Mashnu tuo on kyllä raskasta olla ns. yksin ku toinen tekee nii töitä. Toivottavasti poika on ny parantunu ja alkais helpottaa!

Miitu toivotaan uutta plussaa parin viikon päähän ;)

Niemja äläpä. Anoppi on eläny ton ohjeen mukaan itekki, tavallaan että pitää itseään vanhanaikaisesti "miehen vaimona" eikä elä yksilönä oikein ollenkaan. Vaikeasti selitetty mutta siis niin että miehen ehdoilla, jos haluaa tehdä ite jotain ni kysyy mieheltä onko ok (mikä on ihan järkevää että keskustellaan puolison kanssa yleensäkki) , jos mies sanoo että ei oo ok (ilman suurempaa syytä ) ni anoppi on sitte että okei ei sit. Monesti - varsinki alkoholin vaikutuksen alaisena - anoppi sit selvittelee näitä asioita ja huomaan että hän on vähän katkeroitunu :meh: Lisäksi näitä , ehkä katkeruuden aiheuttamia , kiukunpuuskia on alkanu tulla myös sillon ku ollaan kylässä. Mä en tykkää että riidellään kun on vieraita kylässä, varsinkaan taaperon läsnäollessa. Tulee mieleen oma lapsuus ku äiti karjui isälle ennen ku lopulta erosivat - huutamisesta on jääny paha maku suuhun . Siitä myös oppinu että avioero voi joskus olla hyvä asia :grin

Mulla pitäis vkonloppuna alkaa menkat mutta ku kierto on viime aikoina venyny aina välillä muutamalla päivällä ni odottelen varmaan maanantaille asti..

Iiiik miten jännään kun niin monilla täällä testausvaihe käsillä, plussa tuulia puhaltelen! :)

Milloinkohan uskaltais itse testailla... Varmaan pitäis viikonlopun yli malttaa, ehkä maanantaina minäkin.

Takaisin