Daamoksen testissä näkyy munkin silmiin selvä viiva :) Onnea! :)
Onpa outoa marsupilami! Kyllähän se pieni mahdollisuus raskauteen aina on, pidetään peukkuja :)
Roze tervetuloa!
Neita mä silloin esikoisesta plussatessa olin kipeä (vai olisko ollut "raskausflunssa"?) ja söin buranaa vielä plussa-aamunakin, mutta kaikki meni silti hyvin. Peukkuja!
Toivotaan että Heppusella ja omppoloisella olis plussat tulossa :)
MiisaS onpa ikävää jos joku tulehduskin siellä kiusaa :/ Mullakin on ihan oireeton olo taas, joten tuskin tässä paksuna ollaan. Tai no voihan oireettomuus joku enne olla, mut en nyt jaksa uskoa.. sektioarpea välillä jotenkin polttelee inhottavasti, mutta se nyt raskaudesta tuskin johtuu.
Välillä näitä asioita kun pyörittelee mielessään, niin alkaa ihan pelottaa että käynnistyykö/toimiiko kierto raskauden jälkeen normaalisti. Mulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto, joka on herkästi muuttunut tai menkat jäänyt tulematta esim rankan urheilun vuoksi.. En tiedä voisko vehnänalkioöljy tms auttaa. Tai sitten se macajauhe (?), mutta onkohan se turvallinen imettäessä..? Nytkään en tiedä oliko se parin viikon takainen tuhruttelu menkkoja vai ei. No, onhan esikoinen vielä alle vuoden ettei sinäänsä mitään kiirettä ole, mutta kyllä te tiedätte :D Olis vaan kiva jos tulis kunnon menkat niin olis helpompi lähteä puhtaalta pöydältä vaikka niiden ovistikkujen kanssa kohti seuraavaa mahdollisuutta! Peukkuja kaikille :)